Pagina 5 van 101 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 2525 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Volgens mij owned de PS3 de andere spelers wel:

    Dit zei men in januari vorig jaar over de PS3: http://gizmodo.com/gadgets/home-ente...ere-225490.php

    En dit begin dit jaar: http://gizmodo.com/340402/first-blu+...ct-is-that-all

    ...
    Ik zie genoeg reviews op het net die de PS3 een lagere waardering geven dan de Pioneer LX70A bijvoorbeeld.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht

    Dit artikel bewijst ook meteen het feit dat Sony de PS2 wel als DVD speler in de markt heeft gezet, maar dat de eerste 2 jaar de aandacht van de consument niet naar de speler uitging als dvd speler.
    Ofwel: dvd heeft de eerste 2 jaar niet het succes aan de PS2 te danken. En idd: als DVD speler vond ik em ook middelmatig.Veel herkende hij niet en regiovrij was ook geen optie.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 21-01-2008 om 12:31

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Ik zie genoeg reviews op het net die de PS3 een lagere waardering geven dan de Pioneer LX70A bijvoorbeeld.
    Is deze speler up te daten naar 2.0? Wat kost zo'n ding trouwens? OWNED!!!

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Oke, in dat geval owned de Fiat Panda ook de BMW X5. Om maar eens een voorbeeld te noemen
    Weer een onzinnig voorbeeld!

    De wii verkoopt van alle nieuwe consoles verreweg het beste en het bewijst maar weer eens dat graphics niet zaligmakend zijn maar gameplay en originaliteit wel!

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Is deze speler up te daten naar 2.0? Wat kost zo'n ding trouwens? OWNED!!!
    Voordeel van de ps3 is dat het een soort pc is die je gewoon via biosupdates naar de huidige maatstaven kunt updaten. Veel standalone spelers kun je ook de bios van upgraden maar zijn toch sneller (hardware) gelimiteerd.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dit artikel bewijst ook meteen het feit dat Sony de PS2 wel als DVD speler in de markt heeft gezet, maar dat de eerste 2 jaar de aandacht van de consument niet naar de speler uitging als dvd speler.
    Um, nee dat bewijst het niet. Het bewijst alleen dat de eerste 2 jaar men weinig DVDs kocht. Toen DVDs goedkoper werden stond er toch mooi een PS2 in de kamer om deze op af te spelen.

    Ofwel: dvd heeft de eerste 2 jaar niet het succes aan de PS2 te danken. En idd: als DVD speler vond ik em ook middelmatig.Veel herkende hij niet en regiovrij was ook geen optie.
    Wat herkende hij dan niet? Volgens mij speelde dat ding van mijn broertje gewoon alle DVDs van de videotheek en de FRS af hoor. Regiovrij boeit natuurlijk maar weinig mensen.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Voordeel van de ps3 is dat het een soort pc is die je gewoon via biosupdates naar de huidige maatstaven kunt updaten. Veel standalone spelers kun je ook de bios van upgraden maar zijn toch sneller (hardware) gelimiteerd.
    Precies, ik geloof dat je voor het 2.0 profiel 1GB aan boord moet hebben. Als je speler dit niet heeft dan kun je hem dus niet naar 2.0 updaten. Bovendien leest de PS3 een schijf erg snel in en zijn de boottijden ook laag.

    Maar goed, de mensen die dit boeit zijn de early adopters (filmliefhebbers) want dit zijn ook de mensen die dedicated spelers hebben gekocht. Jan en alleman zal niet wakker liggen van PiP en BD+Live e.d. 1080p en surround is voldoende...

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Um, nee dat bewijst het niet. Het bewijst alleen dat de eerste 2 jaar men weinig DVDs kocht. Toen DVDs goedkoper werden stond er toch mooi een PS2 in de kamer om deze op af te spelen.


    Wat herkende hij dan niet? Volgens mij speelde dat ding van mijn broertje gewoon alle DVDs van de videotheek en de FRS af hoor. Regiovrij boeit natuurlijk maar weinig mensen.
    ps2 was en is niet zo'n goede dvd speler. ook was de weergave niet op het niveau als dat van een goede standalone speler.

    Ik heb persoonlijk liever een standalone speler dan een ps3 straks voor mijn blu-ray schijfjes.:wink:

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Precies, ik geloof dat je voor het 2.0 profiel 1GB aan boord moet hebben. Als je speler dit niet heeft dan kun je hem dus niet naar 2.0 updaten. Bovendien leest de PS3 een schijf erg snel in en zijn de boottijden ook laag.

    Maar goed, de mensen die dit boeit zijn de early adopters (filmliefhebbers) want dit zijn ook de mensen die dedicated spelers hebben gekocht. Jan en alleman zal niet wakker liggen van PiP en BD+Live e.d. 1080p en surround is voldoende...
    Ehmm, toch niet.

    Zoals de dvd verkopen er nu voorstaan, is jan en alleman nog helemaal niet bezig met 1080p!

    Ook de hoge aanschafkosten spelen hier mischien een rol bij. Maar ik moet zeggen dat nog steeds veel SE dvd's zo rond de 25- 30 euro kosten, dus die paar euro meer voor blu-ray wordt al aardig interessant. Veel zijn al rond de 25-30 euro.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Precies, ik geloof dat je voor het 2.0 profiel 1GB aan boord moet hebben. Als je speler dit niet heeft dan kun je hem dus niet naar 2.0 updaten. Bovendien leest de PS3 een schijf erg snel in en zijn de boottijden ook laag.

    Maar goed, de mensen die dit boeit zijn de early adopters (filmliefhebbers) want dit zijn ook de mensen die dedicated spelers hebben gekocht. Jan en alleman zal niet wakker liggen van PiP en BD+Live e.d. 1080p en surround is voldoende...
    Kan die 40gig ps3 trouwens dts hd ma bitstreamen via hdmi?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Kan die 40gig ps3 trouwens dts hd ma bitstreamen via hdmi?
    Via biosupdate geloof ik wel...via pcm.....

    Ik heb op het web gezien dat sommige standalone blu-ray spelers wel bistream ondersteunen.

    Inderdaad een goed punt om op te letten bij een eventuele aanschaf van een HD speler zodat de speler zonder compressie Hd geluid aan de receiver/versterker door kan geven!:wink:
    Laatst aangepast door hstadman : 21-01-2008 om 13:07

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Is deze speler up te daten naar 2.0? Wat kost zo'n ding trouwens? OWNED!!!
    hahaha, allemaal puntjes die je onbelangrijk vond toen HD DVD wel alle zaken op orde had. Nee PiP bij HD DVD was niet belangrijk.
    Nou voor mij is PiP ook niet belangrijk. Het gaat mij om de beeldkwaliteit van de film. Dat hele 2.0 gedoe is totaal niet belangrijk. Daarbij heeft de speler wel een ethernetaansluiting.

    [kinderachtige mode aan]
    Maar goed, als we kinderachtig gaan doen (hoort blijkbaar bij console-fans) ken ik er ook wel een paar onbelangrijke puntjes:
    - Mijn dure versterker hoef ik voor Dolby True HD en PCM niet te vervangen aangezien ik 5.1 analoog heb aangesloten. Dat kan de PS3 niet.
    - De fan in de PS3 maakt ook best nog wel geluid, niet zoals de x-box maar toch.

    Maar goed joh, als jij de PS3 het beste vindt wat er nu op audio-visueel gebied te koop is, jij je zin, blijf maar op die roze wolk zitten.

    En de Pioneer is flink duurder inderdaad Maar wat maakt mij dat uit, ik voel 't totaal niet in mijn portemonnee. 8) OWNED!!!
    [/kinderachtige mode uit]
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    hahaha, allemaal puntjes die je onbelangrijk vond toen HD DVD wel alle zaken op orde had. Nee PiP bij HD DVD was niet belangrijk.
    Nou voor mij is PiP ook niet belangrijk. Het gaat mij om de beeldkwaliteit van de film. Dat hele 2.0 gedoe is totaal niet belangrijk. Daarbij heeft de speler wel een ethernetaansluiting.

    [kinderachtige mode aan]
    Maar goed, als we kinderachtig gaan doen (hoort blijkbaar bij console-fans) ken ik er ook wel een paar onbelangrijke puntjes:
    - Mijn dure versterker hoef ik voor Dolby True HD en PCM niet te vervangen aangezien ik 5.1 analoog heb aangesloten. Dat kan de PS3 niet.
    - De fan in de PS3 maakt ook best nog wel geluid, niet zoals de x-box maar toch.

    Maar goed joh, als jij de PS3 het beste vindt wat er nu op audio-visueel gebied te koop is, jij je zin, blijf maar op die roze wolk zitten.

    En de Pioneer is flink duurder inderdaad Maar wat maakt mij dat uit, ik voel 't totaal niet in mijn portemonnee. 8) OWNED!!!
    [/kinderachtige mode uit]
    Niet om het een of ander; ik denk toch dat de standalone pioneer beter is dan de ps3...Pioneer heeft een goede reputatie voor dvdspelers en zal dat ook willen behouden voor HDspelers.

    Ik denk zeker niet dat de ps3 de beste oplossing is. Wat de ps3 wel is/was is de meest betaalbare oplossing van dit moment.
    maargoed, daar moet deze zomer/herfst dan eindelijk verandering in komen en zullen alle nieuwe spelers wel alle features bezitten.
    Laatst aangepast door hstadman : 21-01-2008 om 13:14

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Weer een onzinnig voorbeeld!

    De wii verkoopt van alle nieuwe consoles verreweg het beste en het bewijst maar weer eens dat graphics niet zaligmakend zijn maar gameplay en originaliteit wel!
    Op een onzinnige post kun je een onzinnig antwoord verwachten. Weet je nog waar het over ging of ben je dat alweer kwijt? Het ging over het 'ownen' van de PS3 boven de andere HD spelers. Dit is helemaal niet het geval, alleen op prijs. Dus geef ik een duidelijk voorbeeld van waar hetzelfde geldt.

    De Wii komt in dit hele verhaal niet voor. De vergelijking was met HD spelers.

    <edit> ik denk dat ik jouw posts maar helemaal ga negeren aangezien ik je toch niet kan helpen van die regelmatige onzin en tunnelvisie af te komen blijkbaar.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Op een onzinnige post kun je een onzinnig antwoord verwachten. Weet je nog waar het over ging of ben je dat alweer kwijt? Het ging over het 'ownen' van de PS3 boven de andere HD spelers. Dit is helemaal niet het geval, alleen op prijs. Dus geef ik een duidelijk voorbeeld van waar hetzelfde geldt.

    De Wii komt in dit hele verhaal niet voor. De vergelijking was met HD spelers.

    <edit> ik denk dat ik jouw posts maar helemaal ga negeren aangezien ik je toch niet kan helpen van die regelmatige onzin en tunnelvisie af te komen blijkbaar.
    Hoef ik al die onzinnige posts ook niet meer te lezen. Goed praten wat krom is gaat je nog steeds niet zo goed af!

    De ps3 is het meest verkochte blu-ray speler...als console owned hij juist niet en staat hij op plaats 3 achter de xbox 360 en wii.

    De verkoopcijfers wijzen duidelijk uit dat 2,7 miljoen ps3 spelers zijn verkocht + 700.000 standalone spelers. Hd-dvd komt niet verder dan 1.000.000 minus alle teruggebrachte hd-dvd spelers!

    In die zin verkoopt de ps3 3:1.

    "Verkoopcijfers?!

    De enige die alle consoles owned is de nintendo wii, die de best verkochte console van december is/was! Als het beter verkrijgbaar zou zijn, met name in Engeland e.d. zou Nintendo nog veel meer hebben kunnen verkopen!

    Kwa spelcomputer komt de ps3 pas op de 3de plek!

    In verhouding to hd-dvd heb je enigzins gelijk...2,7 miljoen ps3's en 700.000 standalone blu-ray spelers tegen ongeveer een miljoen (1.000.000) hd-dvd standalone spelers.

    Helaas kloppen de cijfers niet meer daar begin januari ook weer veel hd-dvd spelers zijn ingeruild.

    De huiskamer dichtheid van blu-ray is dus ook al groter.

    Dus de ps3 owned niet echt.....

    Ik denk dat als straks de goedkopere versie 2.0 standalone blu-ray spelers er aan komen, die verkopen nog wel eens snel die van de ps3 kunnen overstijgen."

    originele post!

    Zeker vergeten wat daar stond. Zoals je ziet bespreek ik de positie van de ps3 als game console en blu-ray speler.

    Mensen die niet kunnen discussieren als ze hun zin niet krijgen......posts maar half lezen........zoekt ignore list....krijgt hij toch zijn zin.......kortom je komt op mij een beetje kinderachtig over en iemand die toch een beetje verbitterd is vanwege HD-dvd!

    Wederom spreken de verkoopcijfers voor zich maar die zullen ze omwille van HD-dvd ook wel weer vervalst hebben! 8)
    Laatst aangepast door hstadman : 21-01-2008 om 13:43

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Nou voor mij is PiP ook niet belangrijk. Het gaat mij om de beeldkwaliteit van de film. Dat hele 2.0 gedoe is totaal niet belangrijk. Daarbij heeft de speler wel een ethernetaansluiting.
    Voor sommige filsm vind ik die pip wel eens leuk om de film mee door te scrollen. Als het gaat om speciale cameratechnieken zoals bijvoorbeeld in children of men, waar je dan kan zien hoe ze een installatie op die auto hebben gebouwd zodat de camera 360° kan draaien. Het leuke is dat je dan meteen het effect ervan ernaast kan zien. Bij de 300 vond ik het ook wel iets hebben om te zien hoe gerard butler wel echt wat moves heeft moeten instuderen voor dat 'filmpje'.
    Als je alleen naar de extra's kijkt zie je niet het effect hiervan op die bepaalde scene.

    Maar het is inderdaad wel minder belangrijk dan beeld en geluid, en heeft maar enkel een meer waarde in sommige films.

    Maar over één ding geef ik je wel groot gelijk. De LX70 'owned' wel dik boven de PS3 :wink: en die kan ook al wat mogelijk is.

    Het is volgens mij ook pioneer die 1080p/24 voor het eerste toepaste. Dit zat al in hun 6de generatie televisies. Zij hebben ook het één en het ander ontwikkeld voor sony's blu-ray speler. Voor mij echt wel een superieur merk als het aankomt op beeldkwaliteit.

    Op de CES hebben ze weer het één en het andere laten zien, iedereen dat dacht dat oled de toekomst ging worden...
    http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/pionee...reem-contrast/
    Laatst aangepast door Anton996 : 21-01-2008 om 13:51

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht

    <edit> ik denk dat ik jouw posts maar helemaal ga negeren aangezien ik je toch niet kan helpen van die regelmatige onzin en tunnelvisie af te komen blijkbaar.
    Denken is geloof ik niet je sterkste punt.

    Grafieken lezen en verkoopcijfers goed intepreteren ook al niet.

    De grootste onzin komt helaas van jouw af, vooral over HD-dvd!

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anton996 Bekijk bericht
    Voor sommige filsm vind ik die pip wel eens leuk om de film mee door te scrollen. Als het gaat om speciale cameratechnieken zoals bijvoorbeeld in children of men, waar je dan kan zien hoe ze een installatie op die auto hebben gebouwd zodat de camera 360° kan draaien. Het leuke is dat je dan meteen het effect ervan ernaast kan zien. Bij de 300 vond ik het ook wel iets hebben om te zien hoe gerard butler wel echt wat moves heeft moeten instuderen voor dat 'filmpje'.
    Als je alleen naar de extra's kijkt zie je niet het effect hiervan op die bepaalde scene.

    Maar het is inderdaad wel minder belangrijk dan beeld en geluid, en heeft maar enkel een meer waarde in sommige films.

    Maar over één dong kan geef ik je wel groot gelijk. De LX70 'owned' wel dik boven de PS3 :wink: en die kan ook al wat mogelijk is.

    Het is volgens mij ook pioneer die 1080p/24 voor het eerste toepaste. Dit zat al in hun 6de generatie televisies. Zij hebben ook het één en het ander ontwikkeld voor sony's blu-ray speler. Voor mij echt wel een superieur merk als het aankomt op beeldkwaliteit.

    Op de CES hebben ze weer het één en het andere laten zien, iedereen dat dacht dat oled de toekomst ging worden...
    http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/pionee...reem-contrast/
    Logisch toch?

    Je mag toch verwachten dat een 1200 euro speler beter presteert dan een van 400 euro?

    In de tijd van de ps2 en de goede standalone dvdspelers was het verschil al evident.

    Maar kwa prijs/prestatie is het onovertroffen. Er zal wel enig verschil zijn maar niet 800 euro verschil, vaak nuances!

    95% van de consumenten zal amper of nooit PIP gebruiken. Sterker nog 95% kijkt nooit extra's alleen de film!

    De nieuwe generatie blu-ray spelers zal de lat wat betreft beeld- en geluidskwaliteit wel weer wat hoger gaan leggen.

    Overigens, er is al een fabrikant die de laser-tv op de ces heeft getoond. dat IS de toekomst, niet plasma! Laser-tv kan dubbel zoveel kleuren weergeven als welk andere plasma of lcd tv!
    Laatst aangepast door hstadman : 21-01-2008 om 13:54

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    De verkoopcijfers wijzen duidelijk uit dat 2,7 miljoen ps3 spelers zijn verkocht + 700.000 standalone spelers. Hd-dvd komt niet verder dan 1.000.000 minus alle teruggebrachte hd-dvd spelers!
    Van die 2.7 miljoen kun je toch minder dan de helft rekeken. Ik zag dat iemand iets poste dat ongeveer 50% van de PS3 bezitters een hdtv hebben. En die kopen dan nog altijd niet allemaal blu-rays.

    Maar het blijft een groot aantal hoor :wink:

    En die terug gebrachte hd dvd spelers zullen er ook wel geen 100 000-en geweest zijn, je vind trouwens op ebay ook al 2de hands PS3's.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Logisch toch?
    Je mag toch verwachten dat een 1200 euro speler beter presteert dan een van 400 euro?
    Maar kwa prijs/prestatie is het onovertroffen.
    Daarom dat veel mensen hd dvd wel een goed formaat vinden omwille van hun goede standalone spelers. Hierbij moet ik dan voor misinterpretatie duidelijk bij zeggen dat ik het enkel over de hardware heb. De software is wel een ander verhaal nu.

    95% van de consumenten zal amper of nooit PIP gebruiken. Sterker nog 95% kijkt nooit extra's alleen de film!
    Dat ontken ik niet. Maar ik zei dus dat ik het enkel bij een aantal films eens leuk vind, en ook wel leuker dan gewoon naar de extra's te kijken.

    De nieuwe generatie blu-ray spelers zal de lat wat betreft beeld- en geluidskwaliteit wel weer wat hoger gaan leggen.
    Laat maar komen... ik kijk daar naar uit

    Overigens, er is al een fabrikant die de laser-tv op de ces heeft getoond. dat IS de toekomst, niet plasma! Laser-tv kan dubbel zoveel kleuren weergeven als welk andere plasma of lcd tv!
    Daar had ik nog niets over gehoord, maar zo'n zaken zullen volgend jaar waarschijnlijk nog niet op de markt zijn. Maar ik ga er zeker eens naar kijken.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anton996 Bekijk bericht
    Van die 2.7 miljoen kun je toch minder dan de helft rekeken. Ik zag dat iemand iets poste dat ongeveer 50% van de PS3 bezitters een hdtv hebben. En die kopen dan nog altijd niet allemaal blu-rays.

    Maar het blijft een groot aantal hoor :wink:

    En die terug gebrachte hd dvd spelers zullen er ook wel geen 100 000-en geweest zijn, je vind trouwens op ebay ook al 2de hands PS3's.
    Wat heeft een hd-tv met blu-ray te maken? Je kunt het prima afspelen op een gewone tv, of het beter beeld geeft is weer een ander verhaal. Maar om gewoon voor het gemak maar de helft te vergeten vind ik een beetje onzin.

    ps3 + 700.000 standalone blu-ray = stuk groter dan hd-dvd spelers.

    van de ps3's die te koop staan zijn sommigen verkocht of ingeruild voor een standalone speler.:wink:

    Gaan we uit van de potentionele verkopen is het echt 3:1!

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anton996 Bekijk bericht
    Daarom dat veel mensen hd dvd wel een goed formaat vinden omwille van hun goede standalone spelers. Hierbij moet ik dan voor misinterpretatie duidelijk bij zeggen dat ik het enkel over de hardware heb. De software is wel een ander verhaal nu.

    Dat ontken ik niet. Maar ik zei dus dat ik het enkel bij een aantal films eens leuk vind, en ook wel leuker dan gewoon naar de extra's te kijken.

    Laat maar komen... ik kijk daar naar uit

    Daar had ik nog niets over gehoord, maar zo'n zaken zullen volgend jaar waarschijnlijk nog niet op de markt zijn. Maar ik ga er zeker eens naar kijken.
    Amerika en japan zijn altijd 2 jaar voor op Europa! In japan is de eerste 50 inch! lasertv al geintroduceerd. Japanse overheid heeft iets van 40.000.000 dollar gepompt in het ultra-HDtv concept.De mogelijke opvolger van hd alweer.:wink:

    hier een link van de laser tv.:wink:

    http://life.tweakers.net/nieuws/5117...aser-hdtv.html

    Ik ook! Goedkoper en beter, mooier kan het niet.
    Laatst aangepast door hstadman : 21-01-2008 om 14:17

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Via biosupdate geloof ik wel...via pcm.....

    Ik heb op het web gezien dat sommige standalone blu-ray spelers wel bistream ondersteunen.

    Inderdaad een goed punt om op te letten bij een eventuele aanschaf van een HD speler zodat de speler zonder compressie Hd geluid aan de receiver/versterker door kan geven!:wink:
    weet je toevallig ook welke spelers precies ? vindt dit zelf nl een belangrijk punt
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Amerika en japan zijn altijd 2 jaar voor op Europa! In japan is de eerste 50 inch! lasertv al geintroduceerd. Japanse overheid heeft iets van 40.000.000 dollar gepompt in het ultra-HDtv concept.De mogelijke opvolger van hd alweer.:wink:

    hier een link van de laser tv.:wink:

    http://life.tweakers.net/nieuws/5117...aser-hdtv.html

    Ik ook! Goedkoper en beter, mooier kan het niet.
    Ziet er ferm uit! En te bekijken met 3d brilletjes. Zou dit ook al mogelijk zijn met hd televisies, zoals beowolf in de cinema? Ik heb de film niet gezien, en zou ook niet zo geweldig zijn, maar dat 3d lijkt me wel wat.

    Maar vooraleer die televisies hier in de winkel liggen en tegen een betaalbare prijs. Zijn we toch al weer een paar jaar verder denk ik.
    Laatst aangepast door Anton996 : 21-01-2008 om 14:34

  25. #125

    Standaard

    Deze enquete staat op de Movie Minutes site:
    Heb jij al een Blu-ray speler?

    13%Ja, ik heb een Blu-ray speler (of Playstation 3)
    28%Nee, maar ik ben wel van plan er een aan te schaffen
    57%Nee, en ik ben ook niet van plan er een aan te schaffen, de vraag: ben je van plan om een HD DVD speler aan te schaffen stond er niet bij, anders zouden de resultaten te verpletterend zijn voor Blu-ray!!!

Pagina 5 van 101 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •