Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Koop en kijk je een stuk relaxter een filmpje lijkt me (Oh, nee: nu komt straks misschien dat stukje waar dat krasje zit {maar waar ik niks van merk}. Of is dat nu? Of nu? Of later? Of is het al geweest?...*begint te zweten).
    Je slaat idd de spijker op de kop, met 'n onbeschadigde disc (waar je gewoon recht op hebt!, waar je voor betaald en je dus niet voor hoeft te schamen) heb je deze problemen zeker niet....
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Je slaat idd de spijker op de kop, met 'n onbeschadigde disc (waar je gewoon recht op hebt!, waar je voor betaald en je dus niet voor hoeft te schamen) heb je deze problemen zeker niet....
    Je slaat de spijker helemaal mis; je hebt die problemen sowieso niet met een klein krasje. Gewoon lekker film kijken. Er zullen ook mensen zijn die films dubbel kopen: 1tje om te kijken en een ander om in een kluis te leggen. Laat je nakijken, zou ik dan zeggen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Je slaat de spijker helemaal mis; je hebt die problemen sowieso niet met een klein krasje. Gewoon lekker film kijken. Er zullen ook mensen zijn die films dubbel kopen: 1tje om te kijken en een ander om in een kluis te leggen. Laat je nakijken, zou ik dan zeggen.
    Mjah, ik behandel mijn discs zowel CD / DVD / LD / HD / BD met evenveel respect en waarde, en doe dan ook erg mijn best om er geen krasjes op te creeren... Is zelfs zo wanneer ik 'n film uitleen (zelden), dat ik men gewoon voor 'n nieuwe laat betalen wanneer hier 'n grote kras opgekomen is.

    Feit blijft echter dat je in 'n winkel de volle prijs betaald, en daar wil je gewoon 'n 100% proper product voor.
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 24-01-2008 om 19:18
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    ... tip aan de topic-starter. koop voortaan bij winkels waar je bij weet dat ze in seal verkocht worden.
    Dat noem ik geen tip, dat noem ik gewoon pure onzin.. Ik koop heel (HEEL) veel dvd's bij FRS en Van leest zonder problemen, ik heb 1 of 2 keer een kras erop gehad, en die deden ze zonder problemen omruilen. De tip die ik je dan geef is om gewoon te vragen of je eerst even de onderkant van de disk mag bekijken voordat ze em in het doosje doen (hell bij e-plaza moeten ze dit blijkbaar zelfs verplicht doen). De meeste problemen die ik tot nu toe heb gehad met dvd's is voornamelijk juist slechte persingen..


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Hoeveel krassen zaten er wel niet op een videoband? Wat is er dan mis aan? Dat krasje? Dat krasje kun je ook zelf gemaakt hebben. Niet te bewijzen dat de winkelier dit heeft gedaan. Er komen toch altijd krassen op. Maar er is niks mis mee: niks aan de hand dus. Film wordt er niet mooier van hoor. Pas als de kras iets met je speler doet is er wat aan de hand. Ik heb hier een PS3 spel dat helemaal onder de krassen zit, zelfs hele diepe. Niks mee aan de hand en het speelt er niet minder om. Niet zo aanstellen dus.
    Er komen toch altijd krassen op? Ik weet niet wat jij met je disks doet, maar de enige reden dat er krassen op zouden komen is als je niet normaal met je disks om gaat (ofwel met de leeskant bv op de vloer/tafel leggen waar veel troep/vuil op ligt)
    Een kras kan wel degelijk invloed hebben op de film/spel, hoe meer krassen, des te groter de kans dat de disk in een later stadium niet meer te lezen valt, en dan is het dus veel erger omdat je dan sowieso niet meer kunt ruilen..
    Als ik jou verhaal zo lees dan weet ik zeker dat ik aan een persoon zoals jij geen disks hoef uit te lenen..
    ook is er trouwens wel een verschil met VHS, bij VHS is een kreukeltje niet zo'n ramp, je kunt nog rustig door blijven kijken, bij dvd verspringt de film op de gemiddelde dvdspeler gewoon ineens een paar minuten..

  5. #30

    Standaard

    Hoe ouder de dvd (hoe langer die in de winkel ligt) deste meer kans op beschadiging heb ik gemerkt bij de FRS. Ik heb wel een aantal keren moeten omruilen, maar daar deden ze ook niet moeilijk over (en zo hoort 't natuurlijk wel).
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #31

    Standaard

    Disc 1 van mijn "Planet Earth" Blu Ray heeft krassen die zich onder de "Hard Coating" top laag lijken te bevinden......tijdens het afspelen loopt de speler dan ook even vast en slaat vervolgens ongeveer 20 seconden over.
    Op ander forums zijn al eerder meldingen gemaakt over dit soort krassen bij Warner BD, (voornamelijk bij "Blade Runner") die lijken te zijn veroorzaakt tijdens de productie.

    Ik heb inmiddels de winkel gemaild waar ik hem gekocht heb, en ze sturen een nieuwe disc op.

  7. #32

    Standaard

    Wat een gedoe. Volgens mij ben je gewoon afhankelijk van de service van FRS want ze hoeven NIETS. Als je zo benauwd bent voor een krasje moet je bij de aankoop de cd/dvd/blueray controleren.
    Das het verstandigst. Daarnaast: je hebt niet voor niets je bonnetje. Je mag ALTIJD binnen 8 dagen je spullen retourneren. Je doet net of je al langs bent geweest en FRS niet toe wil geven. Beetje zielig.
    Ikzelf controleer nog op dezelfde dag, al dan niet in de winkel. Kun je je nooit een buil vallen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •