De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: TOP 3D Films

  1. #1

    Standaard TOP 3D Films

    beste bluray 3d liefhebbers,

    ik zal graag van velen hier lijstjes willen zien van hun mooiste beste leukste (eye-popping) real 3d bluray ervaring.

    zo kunnen we elkaar eventueel toch overhalen om iets te kijken/kopen of juist elkaar iets totaal afraden.
    er zijn natuurlijk overal reviews over films maar dacht dat het wel makkelijk was om in een topic over 3d alles te bespreken.
    ik ben namelijk wel fan van 3d hopelijk meerdere van jullie ook zo niet jammer dan.

    ik zal mijn ervaringen delen, hier mijn lijstje :

    1. Avatar
    2. Tintin
    3. Rio
    4. Resident evil 4
    5. Rapunzel

    verder heb ik ook final destination, shark night, piranha, happy feet 2, thor, captain america, cars 2 en lion king

    daarvan vond ik de eerste 3 (horrors) nog wel leuk maar wat daarna allemaal komt niet zo heel erg de moeite.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dion89 Bekijk bericht
    beste bluray 3d liefhebbers,

    ik zal graag van velen hier lijstjes willen zien van hun mooiste beste leukste (eye-popping) real 3d bluray ervaring.

    zo kunnen we elkaar eventueel toch overhalen om iets te kijken/kopen of juist elkaar iets totaal afraden.
    er zijn natuurlijk overal reviews over films maar dacht dat het wel makkelijk was om in een topic over 3d alles te bespreken.
    ik ben namelijk wel fan van 3d hopelijk meerdere van jullie ook zo niet jammer dan.

    ik zal mijn ervaringen delen, hier mijn lijstje :

    1. Avatar
    2. Tintin
    3. Rio
    4. Resident evil 4
    5. Rapunzel

    verder heb ik ook final destination, shark night, piranha, happy feet 2, thor, captain america, cars 2 en lion king

    daarvan vond ik de eerste 3 (horrors) nog wel leuk maar wat daarna allemaal komt niet zo heel erg de moeite.
    Grappig, want bij de meesten zal dat net andersom zijn

  3. #3

    Standaard

    Hugo

    Niet alleen om de 3d. Mooie film, prachtige shots. Gewoon een aanrader...komt gelukkig snel op bluray...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Hoi Dion 89,

    Prima, maar als je dit in het 3D topic plaatst ( 3D films ) is de kans groter dat er een 3D topic actueel blijft.
    Deze vind je op pagina 2

    Avatar is inderdaad een topper, maar ook How to train your Dragon en A Christmass Carol zijn op 3d helemaal geweldig.

  5. #5

    Standaard

    Tron mag ook wel in het rijtje (en RE4 goed? vond het een behoorlijke tegenvaller met cheap shots).

  6. #6

    Standaard

    IMAX docu's Hubble 3D en Space Station 3D zijn fenomenaal goed in drie dimensies. Echt schitterend!

    Verder heb ik genoten van Tintin, Captain America, Tron Legacy en Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole.

  7. #7

    Standaard

    heb er al meer dan 20 en fright night had de mooiste popout effecten van alles.
    zeker aan het einde van de film.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  8. #8

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •