Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 121 van 121 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Surprisingly the Japanese Elite still often shows, varyingly, more information on all 4 edges]
    Toch ook nog niet optimale beeldkwaliteit deze blu-ray dus.
    En geen origineel gesproken HD geluidstrack is natuurlijk ook een misser!
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  2. #102

    Standaard

    Maar als je zou kiezen tussen de Amerikaanse, de Britse en de Nederlandse blu-ray, welke zou je dan kiezen?

  3. #103

    Standaard

    Tsja ligt eraan hoeveel je eraan wilt uitgeven ik heb mijn DFW versie voor 8,50 gekocht Dus dan hoor je me niet klagen.

  4. #104

    Standaard

    Het is vragen naar de bekende weg, maar toch vraag ik het

    Heeft deze Hero Blu-ray Engelse subs?


  5. #105

    Standaard

    Het is een Duitse Blu Ray van een independent, dus neen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  6. #106

    Standaard

    Grappig dat bij al die covers de naam van Tony Leung nooit voorkomt. Toch echt de acteur met acteertalent. Jet li is overschat maar zijn naam bekt lekker, doe dan maar Donnie Yen pontificaal in beeld.

    Ik heb de indruk dat bij aankoop van de filmrechten de Amerikaanse distributeur bedongen heeft dat er geen Aziatische release mag komen van de blu-ray. Wanneer komt die nou uit in een niet verminkte versie? Top beeld en oorspronkelijk geluid in hd a.u.b.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Het is een Duitse Blu Ray van een independent, dus neen.
    Helaas was te verwachten.

    Tja ik had het zelf ook kunnen opzoeken
    http://www.asianblurayguide.com/deta...china_germany/

    Waaruit blijkt dat de Duitse ook niet je en het is.
    Waarom is er nou geen goeie Blu-ray release van deze superfilm :sad:

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Helaas was te verwachten.

    Tja ik had het zelf ook kunnen opzoeken
    http://www.asianblurayguide.com/deta...china_germany/

    Waaruit blijkt dat de Duitse ook niet je en het is.
    Waarom is er nou geen goeie Blu-ray release van deze superfilm :sad:
    Ik heb de amerikaanse versie en daar ben best te spreken over. In iedergeval een stuk beter dan de DFW uitgave.
    Laatst aangepast door homernt : 26-10-2009 om 10:55

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik heb de amerikaanse versie en daar ben best te spreken over. In iedergeval een stuk beter dan de DFW uitgave.
    vooral dat hd spoor is goed
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik heb de amerikaanse versie en daar ben best te spreken over. In iedergeval een stuk beter dan de DFW uitgave.
    Hoe kan die Tarantino zou zijn goedkeuring uitspreken over de bagger aan shit dat uit Miramax vandaan komt? Tarantino presents.... onder de maat blu-ray releases van Drunken Master 2, Iron Monkey, Hero, Zatoichi. Jeetje wat haat ik die man. Pretendeert een film liefhebber te zijn maar sloopt ondertussen het oorspronkelijke geluid van de films, snijd erin omdat die domme Amerikanen anders het niet begrijpen, andere soundtrack eronder want stel je voor dat een Amerikaan iets anders hoort dan een gitaar. Overschatte blaaskaak die alles bij elkaar jat ten gunste van zijn eigen film. Heb ik al gezegd dat ik hem haat. Bij deze haat ik hem.

  11. #111

    Standaard

    Hoe kan Tarantino nou bij voorbaat weten hoe de BD's gemasterd zullen worden?

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Hoe kan Tarantino nou bij voorbaat weten hoe de BD's gemasterd zullen worden?
    Wanpraktijken van Miramax zijn al jaren bekend op dvd gebied. Moet Tarantino zich maar distantiëren i.p.v. zijn naam overal aan te plakken. De slechte kwaliteit is hem aan te rekenen omdat hij werkelijk geen kloot doet om aangekochte film in zijn oorspronkelijke staat te tonen. Knippen, knippen, audio veranderen is Tarantino allemaal persoonlijk aan te rekenen dan wel medeplichtig aan misdaad tegen de dvd/blu-ray's. Kijk die gozer niet zijn eigen films die hij aanprijst?

  13. #113

    Standaard

    Misschien heeft-ie thuis een goede HDCAM-SR versie liggen?

  14. #114

    Standaard

    Ik doel hier puur op beeld kwaliteit. Ik weet het orginele geluid is geen DTS-HD maar daar til ik niet zo zwaar aan. Ik heb maar een simpele opstelling met twee boxen.

  15. #115

    Standaard

    Kan er iemand iets zeggen over de kwaliteitsverhouding van de amerikaanse tov de engelse Blu-Ray?
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno Bekijk bericht
    Kan er iemand iets zeggen over de kwaliteitsverhouding van de amerikaanse tov de engelse Blu-Ray?
    De Amerikaanse versie ken ik niet maar o.b.v. de DVD Beaver-recensie krijg ik het idee dat ie niet heel veel beter is als de versie die we hier in Europa hebben.

    Ik lees trouwens dat andere eerdere reageerders in dit topic er anders over denken.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno Bekijk bericht
    Kan er iemand iets zeggen over de kwaliteitsverhouding van de amerikaanse tov de engelse Blu-Ray?
    Ze worden allebij door Disney uitgeven dus ik denk dat het dezelfde transfer is.

  18. #118

    Question

    Om dit topic weer even op te duikelen: wat is momenteel de beste uitgave van deze film? Is bijv. de UK-uitgave een goeie? Ik kan er geen recensie van vinden.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Om dit topic weer even op te duikelen: wat is momenteel de beste uitgave van deze film? Is bijv. de UK-uitgave een goeie? Ik kan er geen recensie van vinden.
    Volgens mij is er og geen ECHT goede BR-uitgave, en daarmee bedoel ik een BR met de langere en betere Director's Cut er op.

    Hopelijk komt daar snel verandering in, maar waarschijnlijk niet.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long Bekijk bericht
    Volgens mij is er og geen ECHT goede BR-uitgave, en daarmee bedoel ik een BR met de langere en betere Director's Cut er op.

    Hopelijk komt daar snel verandering in, maar waarschijnlijk niet.
    Dat zou jammer zijn. Ik zette vorige week voor het eerst in 3 jaar de HD-versie weer eens op en ik vond het deze keer toch wel opvallen hoe ondermaats de huidige Blu-ray is. Er is echt veel ruimte voor verbetering m.b.t. de transfer.

  21. #121

    Standaard

    Wat mij opviel bij het kijken van de blu-ray van Hero is dat bij de rode tinten (het eerste deel) de grain het ergst is, en bij de andere kleuren niet zo heel erg stoort, maar wel nog zichtbaar is.

    Ik zou deze prachtfilm toch ook liever hebben met een transfer de naam High Definition waardig. Hopelijk gaat een goeie uitgever deze ooit eens onder handen nemen.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •