De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Neujahrskonzert - New Year’s Concert 2008 [DVD]

    Neujahrskonzert - New Year’s Concert 2008

    Traditiegetrouw wordt elk jaar op nieuwjaarsdag het nieuwjaarsconcert in Wenen gespeeld.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik weet dat de klassieke markt nou niet bepaald 'n groot afzetgebied is en dat daarom alles wordt gedaan om productiekosten te drukken, zoals bijv. één wereldwijde NTSC-uitgave voor zo'n beetje alle klassieke Universal DVD's. Als PAL-kijker voel ik me daardoor echter behoorlijk genaaid, omdat 't verschil in beelkwaliteit voor mij domweg te groot is. De visuele pracht van de Musikverein-zaal wordt behoorlijk gecompromitteerd door 't lagere aantal beeldlijnen en daardoor hoeft 't voor mij al niet meer. Maar ja.. gelukkig is HD de toekomst en dan zal dit soort ergernissen tot 't verleden gaan behoren.

  3. #3

    Standaard

    Ik vind het op zich wel mooi om dit concert ieder jaar te bekijken op tv, maar de dvd laat ik toch maar aan me voorbij gaan. De lijst van gespeelde stukken is ieder jaar toch wel redelijk vergelijkbaar.

  4. #4

    Standaard

    Dit moesten ze nou eens vaker op tv uitzenden in plaats van die hersenloze bagger van TMF en MTV!
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •