Pagina 26 van 67 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 1654 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball Bekijk bericht
    Yep that's it. hstadman, ik heb je even een PM gestuurd.

    In hoeverre is play nu eigenlijk zelf verantwoordelijk voor wat playtraders verkopen? Het gebeurt uiteindelijk allemaal onder de vlag van play en je vewacht dan ook wel originele DVDs (al dan niet tweedehands) en geen kopietjes.
    Ze vragen mij ook altijd (via die telefoon verkopers) om over te stappen op complete paketten maar dat is dus een van de redenen dat ik dat voorlopig nog niet zal doen.

    Ik zal morgen alles voor je proberen te regelen.:wink:

  2. #627

    Standaard

    Top!

    Ik ben er een beetje ziek van zelfs. Probeer je al die jaren alleen maar legale films in je collectie te krijgen (in tegenstelling tot andere mensen die ik ken die me gek vinden omdat ik wel wil betalen om films in goede kwaliteit te zien) krijg je weer zoiets. Is trouwens de eerste keer dat ik zoiets zelf meemaak na ongeveer 800 online bestellingen...
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball Bekijk bericht
    Top!

    Ik ben er een beetje ziek van zelfs. Probeer je al die jaren alleen maar legale films in je collectie te krijgen (in tegenstelling tot andere mensen die ik ken die me gek vinden omdat ik wel wil betalen om films in goede kwaliteit te zien) krijg je weer zoiets. Is trouwens de eerste keer dat ik zoiets zelf meemaak na ongeveer 800 online bestellingen...
    Ik heb net even gebeld:

    dit is ook voor andere mensen: play behandeld zelf niet playtrade orders. daar is iemand voor.
    Zijn e-mail adres is: ben.rose@play.com.

    Voor problemen moet je in eerste instantie bij de playtrader zelf zijn!

    Ik heb ook duidelijk gemaakt dat die playtrader in kwestie zijn naam continue veranderd en dus gebruik maakt van het play netwerk om illegale dvd's te verkopen.

    Dus, snowball, als je naar dat adres mailt zal die persoon alles in behandeling nemen.

    PM is al onderweg!

    Succes.

    p.s.
    leuk detail: telefoniste zou mij het e-mail adres geven, kon hetzelf ook niet zo snel op de site vinden......heb haar verteld dat veel mensen moeite hebben om het e-mail adres te vinden. ( met een big smile on my face)
    Laatst aangepast door hstadman : 22-04-2008 om 18:22

  4. #629

    Standaard

    ik denk dat ik vandaag bijelkaar nu ongeveer 7 of 8 mailtjes naar verschillende play adressen en de playtrader heb verzonden, dus als ik nu iks hoor dan weet ik het ook niet meer.

    Dat van die onvindbare emailadressen is inderdaad bijzonder storend.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball Bekijk bericht
    ik denk dat ik vandaag bijelkaar nu ongeveer 7 of 8 mailtjes naar verschillende play adressen en de playtrader heb verzonden, dus als ik nu iks hoor dan weet ik het ook niet meer.

    Dat van die onvindbare emailadressen is inderdaad bijzonder storend.
    Vandaar dat ik ook in de lach schoot toen ze zij dat ze hem zelf ook niet zo snel op de site kon vinden en via telefoon intern navraag heeft gedaan voor het e-mail adres.:wink:

  6. #631

    Standaard

    hopelijk gaan ze er ook wat mee doen, want dat hadden ze vroeger wel iets klantvriendelijker op de site staan. Je kunt nou eenmaal niet alles oplossen met hun standaard FAQ die toch een beetje van het niveau "controleer of de stekker er wel inzit" is.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  7. #632
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Nu blijkt dat nadat ik de "euro-functie" had ontdekt dat die family guy box €60 kost. (s1-5)
    Had blijkbaar misrekend , ik dacht dat de pond 0.8 euro was. Maar zal blijkbaar wel misgekeken hebben.

  8. #633
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Infected Bekijk bericht
    Nu blijkt dat nadat ik de "euro-functie" had ontdekt dat die family guy box €60 kost. (s1-5)
    Had blijkbaar misrekend , ik dacht dat de pond 0.8 euro was. Maar zal blijkbaar wel misgekeken hebben.
    Sowieso moet je de euro valuta gebruiken, wil je iets bestellen.

    En Play.com hanteert hogere euro koersen. Dus dat ligt niet aan jouw berekening.

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Infected Bekijk bericht
    Nu blijkt dat nadat ik de "euro-functie" had ontdekt dat die family guy box €60 kost. (s1-5)
    Had blijkbaar misrekend , ik dacht dat de pond 0.8 euro was. Maar zal blijkbaar wel misgekeken hebben.
    de pond is altijd hoger dan de euro. was 1,4 nu nog 1,3 zo'n beetje. Zeker in de war met de dollar, die op een dieptepunt staat.
    Laatst aangepast door hstadman : 23-04-2008 om 16:02

  10. #635

    Standaard

    Nou, ik heb dus van play.com m'n geld teruggekregen en het account van die playtader is verwijderd. Die joker blijft trouwens volhouden dat het een legale dvd is. Zag nu ook dat de cover R2 is en de DVD zelf R1 en dat er aziatische tekens op de DVD staan. Bootleg dus.

    Nou ja, al met al een happy end en ik wacht wel tot Enchanted hier in de winkels ligt
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball Bekijk bericht
    Nou, ik heb dus van play.com m'n geld teruggekregen en het account van die playtader is verwijderd. Die joker blijft trouwens volhouden dat het een legale dvd is. Zag nu ook dat de cover R2 is en de DVD zelf R1 en dat er aziatische tekens op de DVD staan. Bootleg dus.

    Nou ja, al met al een happy end en ik wacht wel tot Enchanted hier in de winkels ligt
    Van harte Snowball, ben blij dat mijn telefoontje nog ergens toe heeft kunnen bijdragen!:wink:

    Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat play zelf ook geen valsemunters tolereert op hun verkoopnetwerk. Zeker geen reclame voor hunzelf. Ben blij dat ze toch zo snel reageren op dit soort dingen.:wink:

  12. #637

    Standaard

    eind goed al goed hstadman...goede actie iig van play.com...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #638

    Standaard

    Nog hartstikke bedankt voor alle hulp trouwens!

    Hier nog even de volledige reactie van play:

    I am sorry to hear that you have received an illegal copy of an item. As you are aware this is illegal, and against PlayTrade's policy.

    We have today refunded the cost of the item and ask you to dispose of item as you see fit.
    We have also suspended the sellers account.

    Thank you for bringing this to our attention



    - En dat was om 9 uur vanochtend dus ze hebben echt supersnel gereageerd!
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball Bekijk bericht
    Nog hartstikke bedankt voor alle hulp trouwens!

    Hier nog even de volledige reactie van play:

    I am sorry to hear that you have received an illegal copy of an item. As you are aware this is illegal, and against PlayTrade's policy.

    We have today refunded the cost of the item and ask you to dispose of item as you see fit.
    We have also suspended the sellers account.

    Thank you for bringing this to our attention


    - En dat was om 9 uur vanochtend dus ze hebben echt supersnel gereageerd!
    Geen probleem. We zijn er op dit forum voor om elkaar te helpen!:wink: Ben blij dat alles zo snel en goed afgehandeld is.:wink:

    Je moet er anders niet aan denken hoeveel illegale copieen die man anders de mensen in de maag gesplitst zou hebben.

  15. #640
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    de pond is altijd hoger dan de euro. was 1,4 nu nog 1,3 zo'n beetje. Zeker in de war met de dollar, die op een dieptepunt staat.
    Maar bij amazon.co.uk is er bijv. niet zo'n functie , of ik zie ze niet staan.
    Daar moet ik dus gewoon het bedrag x 1,3 doen?

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Infected Bekijk bericht
    Maar bij amazon.co.uk is er bijv. niet zo'n functie , of ik zie ze niet staan.
    Daar moet ik dus gewoon het bedrag x 1,3 doen?
    Amazon.co.uk rekent inderdaad gewoon in Ponden af. Op deze site http://finance.yahoo.com/currency kan je gemakkelijk de Ponden omrekenen naar euro's tegen de dagkoers.

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door C0re Bekijk bericht
    Amazon.co.uk rekent inderdaad gewoon in Ponden af. Op deze site http://finance.yahoo.com/currency kan je gemakkelijk de Ponden omrekenen naar euro's tegen de dagkoers.
    1,25 nog maar, de pond en de dollar zijn al flink gezakt ten opzichte van de euro. Gunstig voor ons...

  18. #643
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Jammer dat bij amazon.com bijna alles region 1 is , anders had ik wel wat voordelige dvd's kunnen kopen O_o
    Met die pond die 1.25 is kan ik net evengoed de dvd's in de winkel gaan kopen.

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Infected Bekijk bericht
    Jammer dat bij amazon.com bijna alles region 1 is , anders had ik wel wat voordelige dvd's kunnen kopen O_o
    Met die pond die 1.25 is kan ik net evengoed de dvd's in de winkel gaan kopen.
    Amazon.com heeft de bedragen in Amerikaanse Dollars, Amazon.co.uk heeft de bedragen in Britse Ponden. De Pond is op dit moment iets van 1,25 euro, de Dollar iets van 0,65 euro!

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door C0re Bekijk bericht
    Amazon.com heeft de bedragen in Amerikaanse Dollars, Amazon.co.uk heeft de bedragen in Britse Ponden. De Pond is op dit moment iets van 1,25 euro, de Dollar iets van 0,65 euro!
    In Amerika kopen dus. Als je blu-ray koopt heb je ook geen problemen met ntsc versus pal, daar 1080P/24 altijd hetzelfde is.:wink: Dus, zoals het opgenomen wordt, zoals het bewerkt wordt in de studio en zoals het in de bioscoop afgespeeld wordt. geen versnelling meer van geluid en geen judder e.d. meer door ntsc conversie.
    Laatst aangepast door hstadman : 24-04-2008 om 16:30

  21. #646
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Mjah ik heb geen blu-ray noch regio 1 dvd speler.

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Infected Bekijk bericht
    Mjah ik heb geen blu-ray noch regio 1 dvd speler.
    Kun je je dvdspeler niet regiovrij maken? Er is een site waar bijna alle typen dvdspelers opstaan en kun je zien of je die gemakkelijk regiovrij kunt maken.

    Hier kun je zoeken op je typenummer van je dvdspeler en zie je meteen of ie regiovrij te maken is.:wink:

    http://www.videohelp.com/dvdhacks?dv...a+ep30&hits=50

    Toch heeft play UK veel dvd's/blu-ray met NL ondertiteling voor prijzen die lager zijn dan hier, incl. verzendkosten. je kunt bij play namelijk ook zoeken naar ondertiteling en dan krijg je alle beschikbare dvd's met NL subs te zien en dat zijn er erg veel!:wink:
    Laatst aangepast door hstadman : 24-04-2008 om 17:17

  23. #648
    Junior Member
    Registratie datum
    Aug 2006
    Woonplaats
    Sint-Gillis-Waas (België)

    Standaard

    vandaag box van Family Guy season 1 - 4 binnengekregen. Bij het openmaken van de verpakking beschadeging tegengekomen.
    De 4 seizoenen zijn in prima staat, enkel de grote kartonnen cover en de dvd van de extra's is beschadigd.
    Zou ik hier iets van melden of is het de moeite niet waard?

    Zie foto's in bijlage




    DVD: veel te veel • BLU-RAY: 9HD-DVD: 35

  24. #649

    Standaard

    play heeft de koers weer aangepast in hun voordeel; €1 = 0.665 pond i.p.v. 0.788
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #650

    Standaard

    @ Tim: je betaalt niet voor beschadigd goed, vind ik... stuur een mail dat je je exemplaar wil terugzenden en een nieuwe wil ontvangen zou ik zeggen...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Pagina 26 van 67 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •