Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 249 worden weergegeven.

Discussie: tennis-fans

  1. #1

    Standaard tennis-fans

    Zijn er hier ook tennis-fans die, alvorens het WK begint, eerst meer dan een week voor de buis hangen tijdens Roland Garros?

    Sinds ik in Parijs gestudeerd heb, ben ik echt een fan van dat toernooi. En nu de Belgische meisjes het zo goed doen, volg ik vrij veel toernooien... een geluk bij een ongeluk dus dat ik mijn voet gebroken heb: nu kan ik en de tennis zien en zo ongeveer alle matchen van de Belgen (de eerste ronde toch...en we zien wel of ze verder geraken)

    By the way: een van de Belgische meisjes zou toch Garros of Wimbledon mogen winnen...vinden jullie ook niet?

  2. #2

    Standaard

    Het zijn bij het vrouwentennis veel te vaak dezelfden die er met de hoofdprijzen vandoor gaan. Hopelijk dat Clijsters of Henin dit jaar eens een grandslam titel kunnen gaan binnnenhalen. Ik gun het ze in ieder geval van harte, zelfs als Nederlander.

  3. #3

    Standaard

    ik ook, en vooral Henin, toppertje!!

    ik volg heel veel tennis en idd, vooral de grand slams zit ik achter de buis, maar vanaf vrijdag heeft toch het WK voetbal mijn grote voorkeur!!

  4. #4

    Standaard

    Zou leuk zijn als een van de Belgische meisjes zou winnen. UIt Nederland hoeven we toch niets te verwachten, zeker niet bij de dames. Ik hoop alleen niet dat Hingis wint en een Williams-finale wordt.

    Lex.

  5. #5
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Iedereen behalve één van de Williams zusjes!
    Ze zijn zo gracieus als een nijlpaard in een visbokaal ...

    Het liefst zou ik hebben dat Clijsters deze titel op haar naam zou schrijven.

  6. #6

    Standaard

    Het worden voor mij drukke weken Tennis, voetbal en wielrennen Bij de eerste twee hoop ik op Belgisch succes en bij de laatste hoop ik op Boogerd en de overige Nederlanders
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  7. #7

    Standaard

    Doet Martina Hingis mee dan dit jaar
    Ze had toch last van d'r enkelbanden ?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Riccardo
    Doet Martina Hingis mee dan dit jaar
    Ze had toch last van d'r enkelbanden ?
    Die doet niet mee
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Het worden voor mij drukke weken Tennis, voetbal en wielrennen Bij de eerste twee hoop ik op Belgisch succes en bij de laatste hoop ik op Boogerd en de overige Nederlanders
    Ik denk als je hoopt op een beetje sukses, Art, tot je zult moeten wachten tot november/december... als ze weer schaatsen. Tenzij natuurlijk dat nu, tijdens de zomer, nog een braziliaan of zoiets gauw gauw leert zijn schaatsen vast te knopen en jullie laatste bolwerk ook nog sloopt. (Zoals de 1500 m in Salt Lake)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    Ik denk als je hoopt op een beetje sukses, Art, tot je zult moeten wachten tot november/december... als ze weer schaatsen. Tenzij natuurlijk dat nu, tijdens de zomer, nog een braziliaan of zoiets gauw gauw leert zijn schaatsen vast te knopen en jullie laatste bolwerk ook nog sloopt. (Zoals de 1500 m in Salt Lake)
    Ik mag toch wel optimistisch zijn
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Ik mag toch wel optimistisch zijn
    Dat moet. O, ik was nog vergeten te zeggen dat het niet zo belangrijk is wie wint. Het is gewoon leuk als je de zekerheid hebt dat landgenoten voor de medailles meedoen. En of dat nu Clijsters dan wel Henin is...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.W. van der Moolen
    Zou leuk zijn als een van de Belgische meisjes zou winnen. UIt Nederland hoeven we toch niets te verwachten, zeker niet bij de dames.
    Wie dan bij de heren....

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin


    Wie dan bij de heren....
    Bij ons doen Schalken en Sluiter mee bij de heren en Oremans en Noorlander bij de vrouwen
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Bij ons doen Schalken en Sluiter mee bij de heren en Oremans en Noorlander bij de vrouwen
    O, nu is alles duidelijk. Dus jullie gaan er voor bij de heren en wij bij de dames?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    O, nu is alles duidelijk. Dus jullie gaan er voor bij de heren en wij bij de dames?
    Ja we gaan ervoor tot de tweede ronde
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Ja we gaan ervoor tot de tweede ronde
    Me dunkt. Dat is heel wat verder dan het Oranje shotteam.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin


    Wie dan bij de heren....
    Ik verwacht exit 1e ronde voor Noorlander

    Sluiter en Schalken moeten toch in staat zijn iets verder te komen. Sluiter kan soms wel eens een topper verrassen. En kom nou niet weer met dat "Alleen in de Daviscup"

    Lex.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.W. van der Moolen
    Sluiter kan soms wel eens een topper verrassen. En kom nou niet weer met dat "Alleen in de Daviscup"
    Ja maar, nu maai je wel mooi het gras voor onze voeten weg.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin


    Ja maar, nu maai je wel mooi het gras voor onze voeten weg.
    Ja, ik dacht ik ben je maar voor. Maar effe sirieus, het wordt tijd dat Sluitertje maar eens een goede Grandslam gaat spelen.

    Lex.

  20. #20

    Standaard

    Ik ga ook in eerste instanite voor het WK voetbal, maar als het even kan pak ik graag wat matches van Roland Garros mee....het "kijkt meestal wel lekker weg".....

    favorieten: Henin en Kuerten.
    "Time for power draw near."

  21. #21

    Standaard

    Ik ben al jaren een groot tennis-fan. Speel al tennis sinds mijn 6de, nu dus al bijna 14 jaar en kijk meestal niet naar de kleinere toernooien, maar zeker wel naar de Grand Slams. Mijn favouriete sport blijft voetbal, maar als Roland Garros er is dan kijk ik wel. Maar het WK voetbal dat komend weekend start gaat toch zeker voor.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop
    Ik ga ook in eerste instanite voor het WK voetbal, maar als het even kan pak ik graag wat matches van Roland Garros mee....het "kijkt meestal wel lekker weg".....

    favorieten: Henin en Kuerten.
    Ik gok dan maar op Federer en Capriati
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  23. #23

  24. #24

    Standaard Re: tennis-fans

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Zijn er hier ook tennis-fans die, alvorens het WK begint, eerst meer dan een week voor de buis hangen tijdens Roland Garros?

    By the way: een van de Belgische meisjes zou toch Garros of Wimbledon mogen winnen...vinden jullie ook niet?
    Ik tennis zelf ook, al komt het er nu niet van omdat ik nog steeds last heb van m'n verrekte kniebanden, maar ik ga zeker kijken. En omdat het er waarschijnlijk niet inzit dat een Nederlandse Roland Garros wint, mogen m'n Belgische vriendinnetjes wel winnen hoor, alleen dan hoop ik wel op Clijsters en niet die nepbelg van een Henin

  25. #25

    Standaard

    Doet Jana Kandarr ook mee?
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •