De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard toshiba hd speler schokkerig beeld!

    Hallo mensen.

    Ik heb een hd ready tv le26 s 8 van samsung en een toshiba e1 hddvd speler.

    Ik ben niet tevreden over het beeld kwaliteit. Het beeld stotterd nogal bij bewegende beelden en ook is er veel ruis/korrelig beeld.
    Bij stil staande beelden is het beeld erg mooi maar zodra er beweging is stotterd het beeld best erg.
    Weten de echte kenners onder ons een oplossing? Misschien ligt het aan de tv instellingen/hdspeler?
    Als ik de speler nu op upto 1080p zet of upto 720p zet ik zie geen verschil in kwaliteit.
    Alvorens bedankt voor je antwoord!


    Met vriendelijke groet,

    Johnny Rinsma

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnnyrinsma Bekijk bericht
    Hallo mensen.

    Ik heb een hd ready tv le26 s 8 van samsung en een toshiba e1 hddvd speler.

    Ik ben niet tevreden over het beeld kwaliteit. Het beeld stotterd nogal bij bewegende beelden en ook is er veel ruis/korrelig beeld.
    Bij stil staande beelden is het beeld erg mooi maar zodra er beweging is stotterd het beeld best erg.
    Weten de echte kenners onder ons een oplossing? Misschien ligt het aan de tv instellingen/hdspeler?
    Als ik de speler nu op upto 1080p zet of upto 720p zet ik zie geen verschil in kwaliteit.
    Alvorens bedankt voor je antwoord!


    Met vriendelijke groet,

    Johnny Rinsma
    Je scherm heeft geen 24p modus en is 8ms. Dan kun je geen super strakke horizontale pans verwachten. Wat betreft ruis / korrelig beeld, als dit altijd zo is ligt het aan de verbinding tussen speler en tv. Is het beperkt tot sommige scene's heeft dit puur met de film te maken.

    De speler kun je op 1080i of 720p zetten. Wat jij persoonlijk het mooist vind is goed. Het is natuurlijk logisch dat je geen verschil ziet tussen 1080p of 720. Je scherm kan maar 720p weergeven.

    Ik zou ook eens goed met de instellingen van de Samsung spelen. Misschien dynamisch uit en hem op filmstand zetten? Digitale verbeteraars als scherpte enz. uit zetten. Denk dat je het misschien hiermee iets kunt verbeteren maar dat het niet spectaculair beter zal worden...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnnyrinsma Bekijk bericht
    Hallo mensen.

    Ik heb een hd ready tv le26 s 8 van samsung en een toshiba e1 hddvd speler.

    Ik ben niet tevreden over het beeld kwaliteit. Het beeld stotterd nogal bij bewegende beelden en ook is er veel ruis/korrelig beeld.
    Bij stil staande beelden is het beeld erg mooi maar zodra er beweging is stotterd het beeld best erg.
    Weten de echte kenners onder ons een oplossing? Misschien ligt het aan de tv instellingen/hdspeler?
    Als ik de speler nu op upto 1080p zet of upto 720p zet ik zie geen verschil in kwaliteit.
    Alvorens bedankt voor je antwoord!


    Met vriendelijke groet,

    Johnny Rinsma
    Voor je zomaar in het wildeweg topics opent gelieve eerst even te zoeken naar de juist rubriek, deze post hoort namelijk bij Hardware => DVD Spelers en Recorders :wink:

  4. #4

    Standaard toshiba

    oei mijn excusses voor het plaatsen in een verkeerd rubiek.

    Kun je misschien wel vertellen wat 24p inhoud en waarom ik op mijn samsung le26 s 8 geen 24p heb?

    En is dit de oorzaak van schokkerig beeld?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnnyrinsma Bekijk bericht
    oei mijn excusses voor het plaatsen in een verkeerd rubiek.

    Kun je misschien wel vertellen wat 24p inhoud en waarom ik op mijn samsung le26 s 8 geen 24p heb?

    En is dit de oorzaak van schokkerig beeld?
    Probeer eens eerst de zoekfunctie.......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •