De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gezocht: Chernobyl docu

    Ik ben opzoek naar de naam van een docu over chernobyl.
    Deze was als ik het goed heb op een zondag uitgezonden op NL1, NL2 of NL3 een 1.5/2 jaar geleden.

    Het was volgens mij met een vrouwelijke presentatrice (weet niet meer of ze NL of Amerikaans was, of iets anders), maar ze ging dus bij de omgeving kijken bij Chernobyl en bij de gebouwen enz. Ook ging ze bij de mensen op bezoek die bij de omgeving woonde om die te interviewen enzo.

    Wat ik er ook nog van af weet is dat je foto's kreeg te zien van hoe de starten en gebouwen voor de ramp eruit zagen, en hoe ze erna uitzagen (het erna was opgenomen terwijl zij er rondliep).

    De docu is vrij recent, dus ik denk niet dat ie voor 2005 opgenomen is geweest.

    Iemand die weet hoe deze docu heet en waar ik hem terug kan zien?

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij misschien iets van Netwerk? Of was het katja schuurman die in try before you die daar ging kijken?
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    Volgens mij misschien iets van Netwerk? Of was het katja schuurman die in try before you die daar ging kijken?
    Er begint volgens mij iets te dagen, ik ga vanavond op uitzending gemist proberen te kijken. thanks voor de hulp!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •