De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Question LG 50PT81plasma + LG/LH361 dvd rec + home cinema

    ik kan opnemen op mijn dvd ( HD160 gb ) en weergeven via de home cinema , ik kan TV kijken en geluid over de home cinema sturen MAAR wanneer ik een film of dergelijke opneem op mijn TV ( HD 80gb ) en krijg ik het geluid niet over mijn home cinema. ( wel over de boxen van de TV ) ik gebruik zowel scart als HDMI kabel. doe ikl iets stom ? of zie ik iets over het hoofd ? . Ik zet TV op HDMI en de dvd op AV2

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door extreme Bekijk bericht
    ik kan opnemen op mijn dvd ( HD160 gb ) en weergeven via de home cinema , ik kan TV kijken en geluid over de home cinema sturen MAAR wanneer ik een film of dergelijke opneem op mijn TV ( HD 80gb ) en krijg ik het geluid niet over mijn home cinema. ( wel over de boxen van de TV ) ik gebruik zowel scart als HDMI kabel. doe ikl iets stom ? of zie ik iets over het hoofd ? . Ik zet TV op HDMI en de dvd op AV2
    Kan helaas de online manual van je TV niet vinden, wel gelezen dat je TV over >KenmerkenVariabele audio uit

    < beschikt, neem de gebruiksaanwijzing er nog maar eens bij, waarschijnlijk moet je nog een aparte verbinding maken om het geluid van de HDD te horen over je homecinemaset.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •