Pagina 27 van 330 EersteEerste ... 172324252627282930313777127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 8243 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Aangezien het releases zijn van E1 Entertainment kun je er op voorhand wel vanuit gaan dat importeren een betere optie is.

  2. #652

    Standaard

    The Golden Compass was nochtans degelijke beeldkwaliteit. Voor wie niet wakker ligt van extras dus aan te raden.

    Voor mij hebben NL ondertitels voorrang op extras. Extras bekijk ik zelden. Als ik de volledige film in 1 keer kan afkijken zonder gestoord te worden ben ik al enorm tevreden

  3. #653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    The Golden Compass was nochtans degelijke beeldkwaliteit. Voor wie niet wakker ligt van extras dus aan te raden.

    Voor mij hebben NL ondertitels voorrang op extras. Extras bekijk ik zelden. Als ik de volledige film in 1 keer kan afkijken zonder gestoord te worden ben ik al enorm tevreden
    Mee eens. Ik doe, op in mijn ogen bijzondere films na, niet veel met de extra's. Ik heb liever NL-subs voor als ik de film wil kijken met iemand die de engelse taal niet voldoende machtig is.
    The future is Blu

  4. #654
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    JP 1 t/m 3 in November
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #655

  6. #656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Pride and prejudice beloofd veel goeds: http://bluray.highdefdigest.com/2818...dice_2005.html
    Om de 1 of andere reden vond ik deze film erg saai. Een HD-editie zou mij dus ook niet kunnen boeien. Deze slaag ik wel over.


  7. #657

    Standaard

    Ik zou toch wel eens de rest van de James Bonds op Blu-ray willen..............

  8. #658

    Standaard

    Ik wacht ook op de rest van James Bond op Blu-Ray, maar ook op vele anderen zoals: Spartacus, Ben Hur, Bridge on the river kwai, West side story, Lawrence of Arabia, Papillon en vele andere klassiekers. Ook denk ik dat er hier niet zo veel belangstelling voor is om oude films op Blu-Ray uit te brengen en ook de filmmaatschappijen werken hier niet mee. Klassiekers zoals The Robe, The searchers, Battle of the bulge en GWTW zijn in Nederland ook niet op Blu-Ray uitgebracht.
    Laatst aangepast door navarone : 03-02-2010 om 23:30 Reden: aanvulling

  9. #659

    Standaard

    Ben Hur is aangekondigd en Spactacus zal er ongetwijfeld aan komen, want hij was al op HD DVD uitgebracht, dus brengt Univeral 'm vanzelf wel een keer op BD uit.

  10. #660

    Standaard

    Ik weet dat ze bezig zijn met een blu-ray release van Lawrence Of Arabia en ook Gone With The Wind is op komst.
    Ik verwacht deze titels deze zomer of in het 4e kwartaal van 2010.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #661

    Standaard

    Spartacus zal wellicht dit jaar worden uitgebracht op blu-ray. Platenmaatschappij Varèse Sarabande is namelijk bezig met het produceren van een CD met de complete muziek die Alex North voor deze film schreef en die CD verschijnt binnen nu en een paar maanden. Regelmatig gaat zo'n CD-release gepaard met de uitgave van de film op dvd of blu-ray.

  12. #662

    Standaard

    Een kleine opmerking bij deze overigensfan-tas-tische releaselijst, waar ik altijd dankbaar gebruik van maak: het is "trilogy", niet "trioligy".

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Een kleine opmerking bij deze overigensfan-tas-tische releaselijst, waar ik altijd dankbaar gebruik van maak: het is "trilogy", niet "trioligy".
    Hahah netjes opgemerkt. Was mij ook totaal niet opgevallen.
    The future is Blu

  14. #664

    Standaard

    pas het ff aan, stond er ook niet bij stil.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #665

    Standaard

    Ben benieuwd wanneer we nu Moulin Rouge mogen verwachten ... Maart lijkt me onwaarschijnlijk.

  16. #666

    Standaard

    Nice, ik zie dat Cube eraan komt. Kan ik eindelijke die oude 4/3PS versie wegdoen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  17. #667

    Standaard

    pfff waar blijft In Bruges met NL ondertitels toch. Is er keer internationale film opgenomen in België, verschijnt hij net hier niet op Blu-ray Typisch Belgisch weer.

  18. #668

    Standaard

    Ik zag de bluray van 'Bernhard, Schavuit van Oranje' 2 weken geleden al bij de mediamarkt liggen. Een 2-disc editie voor €39.99. Klopt de release date van eind februari dan wel?

  19. #669

    Standaard

    Nee, de releasedatum was 26-1-2010.

  20. #670

    Standaard

    23-03-2010 Holocaust (DFW Blu-Ray)


    Dit is toch niet de bekende tv-serie Holocaust over o.a. de familie Weiss in Duitsland? De rechten van die serie liggen wel bij DFW. Indien ja, dan wordt dit gegarandeerde aanschaf.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #671

    Standaard

    Die 2 Jurassic Park films zijn weer terug op de website van Universal. Beetje vaag.
    The future is Blu

  22. #672

    Standaard

    Ik zeg het maar: Universal Benelux heeft me verwittigd dat de releases van Elizabeth op en Elizabeth The Golden Age op Blu-ray worden uitgesteld naar 29 april. Dit is een officieel bericht van Universal zelf.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik zeg het maar: Universal Benelux heeft me verwittigd dat de releases van Elizabeth op en Elizabeth The Golden Age op Blu-ray worden uitgesteld naar 29 april. Dit is een officieel bericht van Universal zelf.
    En de UK releases? Beide releases zouden NL ondertitels hebben ....


    Wallace & Gromit - Complete Collection zie ik nog niet in lijst staan?
    En Millennium 2 (eind mei dacht ik).

  24. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    En de UK releases? Beide releases zouden NL ondertitels hebben ....
    Die verschijnen op 15 maart.

  25. #675

    Standaard

    In Frankrijk is Elizabeth al tijdje uit, maar men is er niet te spreken over de beeldkwaliteit. Dus nog maar even afwachten met bestellen.

Pagina 27 van 330 EersteEerste ... 172324252627282930313777127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •