Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 334 worden weergegeven.

Discussie: Oppassen!!! op DVD

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Deel 10: 217 - 236?
    Nee, tot 238 dan toch? I.p.v. 240, dus 2 minder op de laatste disc,
    verwacht ik dan...

  2. #252

    Standaard

    En dan toch maar blijven hopen dat de laatste 79 (!) ook nog worden uitgegeven.
    Heb niet het gevoel dat ik al zo enorm veel afleveringen heb gezien

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Ik doelde op de cover.
    Mwah, mooie kleur blauw.

  4. #254

    Standaard

    Hehehe, go video!

    Vind ik ineens op een videoband, die ik ooit gekregen heb van een maatje, aflevering 299; 'Groen en Geel' Kwaliteit is om te janken, maar wel leuk om weer eens een aflevering te zien uit de Van Cleeff-periode, die niet aflevering 321 is

  5. #255

    Standaard

    Leukk!!! Ik ga hem gelijk bestellen!!!!!

  6. #256

  7. #257

  8. #258

    Standaard

    Heb 'm ook binnen! Maar ivm studie nog geen tijd om 'm te kijken. Ga ook zeker eerst Kees en co en Samsam afkijken, vind ik net wat leuker/grappiger.

  9. #259

    Standaard

    Dagje of 2, 3 begonnen aan deel 9. Hij is weer leuk hoor, al hebben de eerste afleveringen op DVD 1 wel weer (Gelukkig nu wel heel sporadisch) zo'n irritant echo'tje, is 1 aflevering van de VARA-televisie afgehaald (En doodleuk zo later herhaald op televisie (Was te zien aan het nieuwe VARA-logo wat aan het einde van de aflevering zat)) en had 1 aflevering redelijk last van beeld-storingen die door de DVD-authoring gebeurd moeten zijn... Beeldblokjes die in beeld komen. Echt enkel bij 1 aflevering... Ik geloof de aflevering dat Henry en Willem gaan ontslakken.

    Maar die afleveringen, echt weer om van te smullen. Mijn hele familie zat mee te kijken toen ik in de huiskamer meteen een stuk of 3 afleveringen achter elkaar keek. En de kwaliteit op de Full HD LCD-TV is verder ook gewoon helemaal top te noemen, prima!

  10. #260

    Standaard

    Ik blijf het stom vinden dat ze niet de volledige serie op dvd zetten.

  11. #261

    Standaard

    Tja, dat weten we eigenlijk nog steeds niet zeker, hè, of dat wel of niet gaat gebeuren. Het kan zijn dat ze het bij 10 boxen houden (Met een beetje sjoemelen kom je met box 10 wel uit op 238 afleveringen), ze kunnen doorgaan met de reeks die erna kwam... Je weet het niet. In ieder geval was de aflevering die ik al laatst op band terugvond niet bepaald leuk te noemen.

    Heb gisteren de laatste aflevering van box 9 afgekeken en vond het weer om te smullen. Even in grote lijnen wat er te gebeuren staat (Let op, spoilers):

    - Anna gaat bijles volgen van Derek, een enorme kwal en opschepper (en irritant personage an sich), maar iedereen kan het goed met hem vinden, behalve Piet. Die is (Terecht, zo blijkt later) jaloers op hem. De kwal 'die in Kenia zoveel gevaar heeft geleden' probeert volgens hem namelijk Anna te verleiden.

    - Harry en Nicole gaan uit elkaar, Nicole neemt de kinderen definitief mee naar Antwerpen. In feite heeft deze box nog maar 1 aflevering met Guusje van Tilborgh als Nicole erin, en daarin is ze bikkelhard tegenover Harry. Het lijkt een vriendschappelijke scheiding, maar wanneer Nicole steeds meer begint te eisen van Harry, komt Henry erachter dat ze te maken hebben met Nicole's ontzettend dwangmatige advocaat.

    - Harry schildert de complete bonbon-zaak over en gaat samenwerken met Maria. Samen starten zij een delicatesse-zaak. Jopie blijft erbij voor het amusement, Harry voor de catering en Maria voor de zaak.

    - Op de vorige box gaf Piet een verkeerde diagnose, nu krijgt Piet weer problemen met diezelfde boer waar hij die diagnose aan gaf, boer Wientjes. Wanneer hij een verkeerde diagnose geeft en Anna wel een goede, ontstaat er een fikse ruzie tussen Piet en Anna. Wientjes kan het niet perfect vinden met Piet, maar krijgt respect voor hem wanneer hij op een avond een stel dieren goed ter wereld weet te brengen. Daarom ook dat Wientjes Piet helpt met het probleem Derek, door hem (na een overdreven reddingsactie, inclusief verdovingsgeweer) op te sluiten op het toilet.

    - Henry gaat een avondje mee bowlen met Willem, wanneer hij Rita ontmoet. Een dame met net zoveel bravoure als Henry himself. Is het mogelijk? Henry Buys na jaaaaren weer aan de vrouw?

  12. #262

  13. #263

    Standaard

    Die foto komt toch gewoon van ANP af?

  14. #264

    Standaard

    Dvd 1 van deel 9 gekeken, aflevering 200 (!!!) alweer, en het kabbelt allemaal een beetje voort... Nergens echt heel grappig of vernieuwend. Wat ook niet hoeft, maar zou wel prettig zijn
    Maar in Gek op Jack of Ha die pa heb ik nog minder vertrouwen, dus door naar dvdtje 2!

  15. #265

    Standaard

    Ik heb deel 9 allang afgekeken xD

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ik heb deel 9 allang afgekeken xD
    Ik las het. Ik had leukere series liggen

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Ik las het. Ik had leukere series liggen
    'Leukere series' verschillen per persoon. Het heeft gewoon met ieders persoonlijke smaak te maken.

    Beetje misselijke opmerking.

  18. #268

    Standaard

    Het gaat maar over een tv programma, en er staan toch duidelijk smiley's achter...
    Als dát al misselijk is! En als er iemand is die vind dat dit de beste comedy is die er ooit is gemaakt... Heb wel eens bij 1 aflevering van een comedy meer (hard op) gelachen dan bij 1 heel seizoen Oppassen!!!. Maar nogmaals; het kijkt lekker weg en is/was bij vlagen best komisch. Prima.
    Laatst aangepast door Chiel! : 03-07-2011 om 23:24

  19. #269

    Standaard

    Als het om de humor gaat is ''Het zonnetje in Huis'' toch stukken humoristischer dan Oppassen mijn inziens.

    Voor mij is dat de leukste nederlandse comedy die ik gezien heb.

  20. #270

    Standaard

    Mee eens, Het zonnetje in huis zeker, en voor mij toch ook wel Kees en co.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    'Leukere series' verschillen per persoon. Het heeft gewoon met ieders persoonlijke smaak te maken.

    Beetje misselijke opmerking.
    Hoezo "misselijke opmerking"??? Zoals je zelf al aangeeft heeft het gewoon met ieders persoonlijke smaak te maken, wat dus betekent dat niet iedereen de serie Oppassen!!! superieur hoeft te vinden.

    Als jij het een geweldig grappige serie vindt moet jij dat zelf weten. Ga ik toch ook niet zeggen dat jouw humorgehalte van misselijk niveau is

  22. #272

    Standaard

    Ben het met de voorgaande poster eens. Een leuke serie maar zeker niet de leukste.
    Voor mij is het gewoon nostalgie. Alleen de begintune al voert me mee naar de tijd dat ik de aflveringen voor de 1e keer bekijk. Eerst thuis en later ook toen ik op mezelf woonde.
    En dat vindt ik nu juist zo leuk.

  23. #273

    Standaard

    Men snapt mijn reactie niet. Ik vond 'Ik heb leukere series liggen' een misselijke opmerking vanwege het feit dat ik ook wel leukere series heb liggen.

    ...Just fucking with the mind hoor, mensen.

  24. #274

    Standaard

    bedankt voor de uitleg......snap het nog steeds niet :P

  25. #275

    Standaard

    Al iets bekend over de release van Deel 10?

Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •