Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 334 worden weergegeven.

Discussie: Oppassen!!! op DVD

  1. #76

    Standaard

    Twee afleveringen van seizoen 2 zul je waarschijnlijk bedoelen. Seizoen 1 staat er volledig op.

  2. #77

    Standaard

    Ik noem één jaar een seizoen, maar anders inderdaad seizoen 2

  3. #78

    Standaard

    Er staan 24 afleveringen op box 1, complete Serie 1, bijna complete serie 2. Ze hebben de DVD's zo volgepropt als maar kon, en waarschijnlijk konden die 2 episodes van seizoen 2 er gewoon niet meer bij. Dus op komende box waarschijnlijk de 2 overgebleven afleveringen van Seizoen 2, compleet seizoen 3, en heeeeeeel misschien nog een paar afleveringen seizoen 4. Als ze 24 afleveringen per box blijven doen gaat het zo gebeuren... Denk ik.

  4. #79

    Standaard

    We zullen zien...

  5. #80

    Standaard

    Deel twee verschijnt op 19 september a.s. en is nu te bestellen bij de bekende (web)winkels en volgens de website van Music Store verschijnt deel drie op 7 november.

  6. #81

  7. #82

    Standaard

    Vandaag deel twee ontvangen. De komende dagen heb ik dus voldoende kijkvoer.

  8. #83

    Standaard


    Covers seizoen 1 en 2

  9. #84

    Standaard

    Ik heb inmiddels alle afleveringen van deel twee bekeken. De kwaliteit is gelijk aan die van deel 1. Dat betekent ook dat op sommige momenten er een echo in het geluid zit. Je hoort dan uit het ene kanaal de dialogen komen de vervolgens een seconde later dezelfde dialogen uit het andere kanaal.

  10. #85

    Standaard Oppassen!!! fansite

    Hallo allemaal,

    Je kunt ook op de fansite van Oppassen veel informatie lezen, over het verschijnen van de nieuwst DVD. Op deze site kun je ook videofilmpjes bekijken en hij ziet er echt leuk uit! Het is zeker de moeite waard!

    Kom dus snel eens langs! De website kun je vinden op www.oppassentv.tk

  11. #86

    Standaard

    Op de site van Televisie favorieten kregen enkele leden deze reactie van de Vara:

    Beste Jeffrey,

    Alleen de afleveringen met Coen Flink worden uitgebracht. Dit hebben we zo met de schrijver Chiem van Houweninge afgesproken.

    en

    Dank voor je mail. Er is helaas enige vertraging opgelopen met het uitbrengen van de DVD van Oppassen 3. We verwachten 'm eind november op voorraad te hebben. Daarna wordt hij z.s.m. verstuurd.


    Wat belachelijk! Schandalig eigenlijk! Vond hij die afleveringen dan zó slecht? Breng gewoon de hele serie uit! Als het in dit tempo doorgaat dan zijn we in 2011 bij het 'laatste' seizoen aangekomen. Misschien dat ze zich dan bedenken
    Laatst aangepast door Chiel! : 28-11-2009 om 00:08

  12. #87

    Standaard

    Ik vind het niet belachelijk. Sinds Coen Flink uit de serie is was er niet veel meer aan.

  13. #88

    Standaard

    Dat moet de kijker toch zelf mogen bepalen. Bij Spijkerhoek was bij seizoen 5 en 6 ook meer dan 80 procent van de originele cast uit de serie, maar dat is gewoon keurig uitgebracht. (Die seizoenen waren dan wel weer 'minder', dat dan weer wel ) Zoals dat hoort!

  14. #89

    Standaard

    Er zijn problemen met Deel 3. Afleveringen 60. Geheugensteuntje en 61. Auditie worden vroegtijdig afgekapt. Aflevering 60 al voordat de aftiteling begint, midden in een scène. Aflevering 61 halverwege de aftiteling.

  15. #90

    Standaard

    Mail naar de VARA sturen lijkt me. Wel slecht dat niemand dat ook controleert.

  16. #91

    Standaard

    Gelezen op http://www.bubblegum.nl

    Goed nieuws voor de fans van oppassen.
    Dit jaar komen er 3 boxen uit

    Mei box 4
    September box 5
    november box 6

    Gebeld naar Vara
    Mooi!!!

  17. #92

    Standaard

    Deel 4 is inmiddels te koop. Ik zag 'm vandaag bij VanLeest in Helmond.

  18. #93

    Standaard



    In deze box de afleveringen 97 t/m 120 (seizoen 1995-1996).
    Met als extra: de jubileumaflevering "Opgeruimd staat netjes",
    waarin de families Bol-Buys en dokter Van der Ploeg zijn samengevoegd.

  19. #94

    Standaard

    Super serie, echt nostalgie dit! Heb de eerste 5 delen in mijn bezit en zie dat deel 6 op 30 november beschikbaar is. Kopen dus!!!

    Hoop alleen wel dat de verdere delen ook nog uit gaan komen daarna...

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peitah Bekijk bericht
    Super serie, echt nostalgie dit! Heb de eerste 5 delen in mijn bezit en zie dat deel 6 op 30 november beschikbaar is. Kopen dus!!!

    Hoop alleen wel dat de verdere delen ook nog uit gaan komen daarna...
    hoop ik ook
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  21. #96

    Standaard

    Inmiddels de eerste dvd van deel 6 gekeken. De beeldkwaliteit is nu gewoon constant goed. Mocht ook wel een keertje, na 120 afleveringen. Verder nog steeds een leuke sitcom met een verhaallijn die door de afleveringen heenloopt.

    Op de Vara shop stond de DVD van Oppassen (5) steeds bovenaan bij populaire dvd's, en begin deze week stond Oppassen (deel 6) bovenaan. Geen idee of het echt goed verkoopt, heb het nooit in een top10 zien staan. Hopelijk komt deel 7... in februari?
    Laatst aangepast door Chiel! : 27-11-2009 om 11:07

  22. #97

    Standaard

    Hmm,

    Ik keek zojuist op bol.com en de release daar is uitgesteld naar 7 december :sad:

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peitah Bekijk bericht
    Hmm,

    Ik keek zojuist op bol.com en de release daar is uitgesteld naar 7 december :sad:
    oh gek, hoe kan Chiel het al gezien hebben dan ?

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    oh gek, hoe kan Chiel het al gezien hebben dan ?
    Jaaaaaaaah... als je dat eens wist.

    Bij de VARA is het toch ook gewoon te koop?! (nee, daar heb ik 'm niet van)

  25. #100

    Standaard

    Bij de VARA besteld, nu maar hopen dat ik de overmaking goed heb overgemaakt (Eerste keer via eigen rekening, meestal liet ik het mams het werk doen, gaat dus weer wat worden). Jammer dat bubblegum.nl/televisiefavorieten.nl er niet meer is, anders had ik allang geweten dat Deel 6 werd gereleased...

Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •