Pagina 10 van 54 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 1331 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    In dat geval heb ik hier nog wel een 5 poorts 100mbps switch liggen.
    Sitecom LN-112 V2
    mag Patrick gratis hebben.

    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...&lgl_Section=1

    Patrick PM me je adres maar even, dan gooi ik um wel ff door je brievenbus.
    Nu maar hopen dat het is aangesloten zoals ik denk....

    Heel tof van je Eddie, zou een super oplossing voor Patrick zijn en het kost hem ook niet al teveel
    Have fun and enjoy your collection

  2. #227

    Standaard

    Eddie, je bent mijn held! Ik heb er net eentje gekocht bij de Medimarkt, maar die ga ik terugbrengen als die van jou goed werkt! PM in de maak!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #228

    Standaard

    Ik weet niet of ik hier goed zit maar plaats het toch maar hier :

    Ik zit met het volgende probleem, ik krijg mijn ps3 niet aangesloten op een bedraad netwerk.

    De situatie is als volgt :

    Zit bij Tiscali internet, daarvan heb ik de volgende modem gekregen Zyxel P2602 H-D1A.
    Die zit gekoppeld aan een Sitecom router van Sitecom (Type WL-153).

    Als ik in het menu selecteer internet instellingen, verbinden met draad.
    Geeft hij aan verbind met een ethernet-kabel.

    Als ik hem draadloos aansluit werkt hij wel, maar ik sluit hem liever aan met een draad.

    Wat moet ik doen

    Heb er helemaal geen verstand van dus alle hulp is meegenomen.

    Alvast bedankt,

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wesley.Mulder Bekijk bericht
    Ik weet niet of ik hier goed zit maar plaats het toch maar hier :

    Ik zit met het volgende probleem, ik krijg mijn ps3 niet aangesloten op een bedraad netwerk.

    De situatie is als volgt :

    Zit bij Tiscali internet, daarvan heb ik de volgende modem gekregen Zyxel P2602 H-D1A.
    Die zit gekoppeld aan een Sitecom router van Sitecom (Type WL-153).

    Als ik in het menu selecteer internet instellingen, verbinden met draad.
    Geeft hij aan verbind met een ethernet-kabel.

    Als ik hem draadloos aansluit werkt hij wel, maar ik sluit hem liever aan met een draad.

    Wat moet ik doen

    Heb er helemaal geen verstand van dus alle hulp is meegenomen.

    Alvast bedankt,
    Hij geeft aan: verbind met ethernet-kabel.....

    Met deze melding lijkt het mij toe dat je verbinding niet helemaal lekker is.... als je de ethernetkabel hebt aangesloten op je PS3 en je router, kun je dan zien op je router dat er een verbinding is?
    Heb je eventueel nog een andere kabel geprobeerd?

    PS, heb je eventueel nog geGoogled met de term:

    Connect PS3 by wire (wire=draad)
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 21-08-2008 om 18:12 Reden: aanvulling
    Have fun and enjoy your collection

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hij geeft aan: verbind met ethernet-kabel.....

    Met deze melding lijkt het mij toe dat je verbinding niet helemaal lekker is.... als je de ethernetkabel hebt aangesloten op je PS3 en je router, kun je dan zien op je router dat er een verbinding is?
    Heb je eventueel nog een andere kabel geprobeerd?

    PS, heb je eventueel nog geGoogled met de term:

    Connect PS3 by wire (wire=draad)
    Ik heb het met meerdere kabels geprobeerd en de kabels zijn goed.
    (werken wel in de Laptop)

    Op de router kan ik niet zien dat hij is aangesloten, lampje blijft uit.
    Het lampje achterop de Playstation blijft ook uit.

    Heb al contact gehad met de helpdesk voor de Playstation maar die konden mij ook niet helpen.

    De persoon die de meeste technische kennis had was niet aanwezig en degene die ik gesproken heb wist helaas geen oplossing.

    Ik hoop dat het niet aan de aansluiting op de Playstation ligt.

    Moet later weer contact met de Helpdesk opnemen en hopen dat de persoon die mij kan helpen dan aanwezig is.
    Ze hebben mij gegevens dus misschien nemen ze zelf wel contact op.

    Mocht jij of iemand anders een oplossing hebben hoor ik het graag.

  6. #231

    Standaard

    Misschien je router instellingen nakijken? lees daar namelijk niets over (daar kan je op inloggen via de browser op je pc, geacht routertype is dit vaak: http://192.168.1.1/ )... probeer de PS3 eens zonder Router ertussen aan te sluiten direct op de modem, om kort te sluiten of het aan de PS3 of Router ligt.
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 21-08-2008 om 19:31
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #232

    Standaard

    Heb ik ook al geprobeerd, het direct aansluiten op de modem, helaas werkt dit ook niet.

    Weet niet naar welke instellingen ik moet kijken op de router.

  8. #233

    Standaard

    Dan ligt het waarschijnlijk niet aan je router... vrees... dat de PS3 de schuldige is.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #234

    Standaard

    Heb je misschien een idee hoe ik dat kan nakijken ???

  10. #235

    Standaard

    Ik denk dat je wat poorten open moet zetten van je modem.
    Vanmiddag als ik thuis ben zal ik e.e.a. proberen hier neer te zetten hoe je dat kunt doen.

    Edit:
    Probeer anders een andere poort op je modem/router en steek daar de kabel in. Bij onze modem is het zo dat sommige poorten niet bedoelt zijn voor pc's of voor consoles en andere weer wel.

    Edit 2:
    De PS3 staat wel insteld op kabel en niet op wireless?

    Edit 3: Dit moet je via je pc doen
    Site voor het helpen voor je poorten open te zetten van je modem
    http://www.portforward.com/english/r...outerindex.htm
    Met jouw Zylex modem moet je op deze pagina zijn voor het PlayStation Network
    http://www.portforward.com/english/r...on_Network.htm

    Stap voor stap volgen en dan moet het allemaal goed gaan.
    Maar gezien het feit dat je PS3 en je modem, router niet zien dat de ethernetkabel is aangesloten vraag ik me af ofdat dit wel het probleem is.
    Vandaar mijn vraag om de ethernetkabel eens in een andere poort te steken.
    Laatst aangepast door Pretender : 22-08-2008 om 17:29 Reden: portforwarding router gebeuren
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  11. #236

    Standaard

    Hallo mensen,
    Even een vraag ik heb een Blu-ray die is omgezet in AVCHD en dan als extentie .m2ts die kan de PS3 ook afspelen en die wil ik op mijn mediaserver zetten die kan streamen maar zet ik alleen dit bestand er op,00001.m2ts dat is dan de film in hd of moeten al die andere bestanden er ook op mischien? zoals , BDMV en CERTIFICATE?? die mappen.
    William.

  12. #237

    Standaard

    Ik heb ook weer even een vraagje:
    Mijn PS3 en PC zijn nu, via een switch, bedraad aangesloten op het internet. Ook heb ik een 1TB schijf aan de PS3 hangen die perfect werkt.

    1 ding werkt nog niet: Het lukt me niet om de PS3 en de HDD te vinden in het network. Hoe doe ik dit? Ik wil namelijk via het netwerk bestanden op de schijf zetten, zodat ik deze niet de hele tijd aan mn pc hoef te koppelen. Ik maak gebruik van Windows Vista.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #238

    Standaard

    Patrick, ik zou het niet weten, maar als ik iets zou moeten proberen, zou ik de router z'n IPadres opzoeken, denk dat die de boel tegenhoud.

    dvdfreakenzo praat helemaal acracedabra voor mij :lol

  14. #239

    Standaard

    @ Patrick.

    Wij gebruiken Tversity als Mediacenter voor de PS3, voor het streamen van muziek e.d.
    http://www.tversity.com/home

    Een kleine uitleg van onze 50 jarige vrienden uit de gameswereld oftewel the Gamekings

    P.s. in deze videouitleg wordt de 360 gebruikt als voorbeeld, dat maakt weinig/geen verschil uit mbt de PS3 en Tversity.

    http://www.gamekings.tv/index/videos/hardware-woensdag-tversity/

    bron: dvdforum.nl
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  15. #240

    Standaard

    Ik wil gewoon rechtstreeks bij de HDD om bestanden toe te voegen, te verwijderen of aan te passen. Net zoals ik zou doen wanneer de schijf aan de PC is gekoppeld.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #241

    Standaard

    helaas dan kan ik je niet verder helpen aangezien we dat hier niet op die manier doen.
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  17. #242

    Standaard

    hi

    ik heb een vraagje i.v.m de regio code van een Europees PS 3 is die regio vrij ??
    Als niet bestaat er soms een software update op regio A blu ray films af te spelen ??

  18. #243

    Standaard

    Nee, de PS3 is niet regiovrij en er bestaat (bij mijn weten) ook geen code/software update hiervoor.
    Er zijn wel vele regiovrije Blu Ray films (met of zonder NL subs). Ergens hier op het forum is er een handig topic voor. Ik denk te vinden in dit subforum gedeelte
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pretender Bekijk bericht
    Ik denk dat je wat poorten open moet zetten van je modem.
    Vanmiddag als ik thuis ben zal ik e.e.a. proberen hier neer te zetten hoe je dat kunt doen.

    Edit:
    Probeer anders een andere poort op je modem/router en steek daar de kabel in. Bij onze modem is het zo dat sommige poorten niet bedoelt zijn voor pc's of voor consoles en andere weer wel.

    Edit 2:
    De PS3 staat wel insteld op kabel en niet op wireless?

    Edit 3: Dit moet je via je pc doen
    Site voor het helpen voor je poorten open te zetten van je modem
    http://www.portforward.com/english/r...outerindex.htm
    Met jouw Zylex modem moet je op deze pagina zijn voor het PlayStation Network
    http://www.portforward.com/english/r...on_Network.htm

    Stap voor stap volgen en dan moet het allemaal goed gaan.
    Maar gezien het feit dat je PS3 en je modem, router niet zien dat de ethernetkabel is aangesloten vraag ik me af ofdat dit wel het probleem is.
    Vandaar mijn vraag om de ethernetkabel eens in een andere poort te steken.

    Ik heb de kabel in alle poorten geprobeerd, helaas zonder resultaat.
    De Playstation staat ingesteld op kabel, dus daar ligt het ook niet aan.

    Heb de poorten open gezet, maar je raad het al, ook dat heeft helaas geen succes.

    Lijkt wel of hij de kabel helemaal niet ziet zitten. Gaan geen lampjes branden op de Playstation of op de router.

    Gebruik ik dezelfde kabel voor mijn laptop werkt die perfect.

    Maandag neem ik nogmaals contact met Playstation op, kijken wat die zeggen.
    Hoop dat het niet aan de aansluiting op de Playstation ligt.

    Indien je nog een tip heb, GRAAG.

  20. #245

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd wat Playstation hiervan zegt. Lijkt wel ofdat je ethernetpoort op de PS3 dood is
    Heb je nog garantie?
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pretender Bekijk bericht
    Ik ben wel benieuwd wat Playstation hiervan zegt. Lijkt wel ofdat je ethernetpoort op de PS3 dood is
    Heb je nog garantie?

    Ik ga ze zo bellen, en ja ik heb nog garantie.

    Hij is net een klein maandje oud.

    Ben benieuwd wat ze zeggen en wat de evt garantie voorwaarden zijn.

  22. #247

    Standaard

    Deze vraag is misschien al heel vaak beantwoord en staat ook in dit topic maar kon het niet vinden dus:

    Is een PS3 regio vrij? Dus kan ik er alle dvd's over de wereld mee afspelen?

    Ik zag zoiets ergens staan op dit forum maar weet niet meer waar dus even controleren...

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Deze vraag is misschien al heel vaak beantwoord en staat ook in dit topic maar kon het niet vinden dus:

    Is een PS3 regio vrij? Dus kan ik er alle dvd's over de wereld mee afspelen?

    Ik zag zoiets ergens staan op dit forum maar weet niet meer waar dus even controleren...
    Nee, de PS3 is niet regiovrij voor DVD's en ook niet voor blu-rays.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #249

    Standaard

    Hela Wesley,
    nog contact gehad met PlayStation? Is alles nu in orde?
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  25. #250

    Standaard

    zit er toch sterk aan te denken om een PS te kopen hoewel ik geen gamer ben; zie nu dat de 80G te krijgen is voor zo'n €400 helaas zonder iets extra's zoals game/BR/controler

    nu hoorde ik dat er in oktober een 160 G op de markt komt ? heeft het zin om hier op te wachten t.o.v. de 80 G als ik 'm eigenlijk vnl voor dvd/BR wil gebruiken ?

    en in vergelijking met de 40 G, is de 80 G een verbetering wat betreft dvd/BR afspelen; had begrepen dat de 80G een kleinere chip heeft, dus minder warm en minder herrie maar 40 G is toch ook al stil (had ik begrepen) ; is wel belangrijk omdat veel "stille" films kijk en ik erg gevoelig ben voor irritante brom geluiden

    ben ook wel benieuwd naar pana bd55.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 10 van 54 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •