Pagina 51 van 54 EersteEerste ... 414748495051525354 LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 1331 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    . Ja je hebt 3D blurays maar deze haal je bewust alleen als je een 3D tv hebt (ps3 is namelijk al 3D ready met hdmi1.4)
    met HDMI 1.3 werken die ook perfect hoor, zo'n 1.4 kabel is pure onzin!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  2. #1252

    Standaard

    Is de NOS widget totnutoe de enige widget op de PS3 qua extra functionaliteit? Een Youtube of Uitzending Gemist widget zou ook wel handig zijn namelijk.

  3. #1253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Is de NOS widget totnutoe de enige widget op de PS3 qua extra functionaliteit? Een Youtube of Uitzending Gemist widget zou ook wel handig zijn namelijk.
    Echt extra functionaliteit is het niet, want het is niets meer dan een shortcut naar een webpagina, en met de baggerkwaliteit die de widget toont mag je het niet eens fatsoenlijk noemen...

  4. #1254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Echt extra functionaliteit is het niet, want het is niets meer dan een shortcut naar een webpagina, en met de baggerkwaliteit die de widget toont mag je het niet eens fatsoenlijk noemen...
    De kwaliteit laat inderdaad flink te wensen over. Het leek me echter wel handig om wat meer van die shortlinks te hebben in het XMB.

  5. #1255

    Standaard

    Wat duurt het nu lang met het PS netwerk zeg......mag nu wel weer online komen. Laat George Hotz weer los, en alles is opgelost .

  6. #1256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat duurt het nu lang met het PS netwerk zeg......mag nu wel weer online komen.
    Ga maar niet van uit dat PSN snel weer online komt..

  7. #1257

    Standaard

    Zit er eigenlijk nog verschil in blu ray spelers? Ofwel: zien bd's er beter uit op een normale bd speler dan op een PS3?

  8. #1258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Zit er eigenlijk nog verschil in blu ray spelers? Ofwel: zien bd's er beter uit op een normale bd speler dan op een PS3?
    Zo'n "normale" wordt dan een standalone genoemd, beeldkwaliteit van de PS3 doet niet onder voor een standalone. De PS3 heeft wel de onhebbelijke gewoonte stroom te vreten en herrie te maken onder het afspelen. De PS3 slim kan wel de HD audio doorgeven in Bitstream via de HDMI, de oudere modellen kunnen dat niet.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Ga maar niet van uit dat PSN snel weer online komt..

    Volgens geruchten morgen en in japan zou men nu al reeds weer een beetje online kunnen.

    Ben er wel weer aan toe

  10. #1260

    Standaard

    Nu maar hopen dat de CC niet is misbruikt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #1261

    Standaard

    Gelukkig was mijn cc verlopen voor de aanval....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #1262

    Standaard

    Iemand een tip voor een niet te duur surroundsetje voor mn 2e ps3 die ik niet zo vaak gebruik?

    Ik heb net mn oude cambridge setje eraan gehangen maar krijg dan geen geluid als ik gt5 wil spelen of wolverine wil kijken terwijl hij optisch aangesloten is.
    Dus denk dat mn setje het niet alles ondersteunt.

    Overigens zoek ik een setje voor rond de 200 euro waar ik wel alles mee kan afspelen en wat redelijk geluid geeft.

    BVD.

  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Iemand een tip voor een niet te duur surroundsetje voor mn 2e ps3 die ik niet zo vaak gebruik?

    Ik heb net mn oude cambridge setje eraan gehangen maar krijg dan geen geluid als ik gt5 wil spelen of wolverine wil kijken terwijl hij optisch aangesloten is.
    Dus denk dat mn setje het niet alles ondersteunt.

    Overigens zoek ik een setje voor rond de 200 euro waar ik wel alles mee kan afspelen en wat redelijk geluid geeft.

    BVD.
    Voor zover ik me kan herinneren kun je ook bij audio settings opgeven watie wel/niet moet sturen, tevens moet je geloof ik wel aanzetten datie via de optische kabel moet sturen (meen datie bij oudere PS3's alleen OF optisch OF HDMI kon)..

  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Voor zover ik me kan herinneren kun je ook bij audio settings opgeven watie wel/niet moet sturen, tevens moet je geloof ik wel aanzetten datie via de optische kabel moet sturen (meen datie bij oudere PS3's alleen OF optisch OF HDMI kon)..

    Heb m iig wel op optisch ingesteld en sommige games zoals mortal kombat e.d. doet mn geluid het wel, alleen met gt5 doet ie het weer niet.

  15. #1265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Heb m iig wel op optisch ingesteld en sommige games zoals mortal kombat e.d. doet mn geluid het wel, alleen met gt5 doet ie het weer niet.
    Zoals ik al zei, mogelijk dat je nog moet aangeven wat jouw set wel/niet kan qua output.. anders zou ik het eens proberen op de forums van Sony zelf, als je ff zoekt zul je geheid een antwoord vinden/krijgen..

  16. #1266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Iemand een tip voor een niet te duur surroundsetje voor mn 2e ps3 die ik niet zo vaak gebruik?

    Ik heb net mn oude cambridge setje eraan gehangen maar krijg dan geen geluid als ik gt5 wil spelen of wolverine wil kijken terwijl hij optisch aangesloten is.
    Dus denk dat mn setje het niet alles ondersteunt.

    Overigens zoek ik een setje voor rond de 200 euro waar ik wel alles mee kan afspelen en wat redelijk geluid geeft.

    BVD.

    2e hands of soms als reclame stunt, is de Logitech Z5500 wel een aanrader als je niet meer dan 200 euro uit wilt geven.

    De Z5500 heeft een duurdere opvolger gekregen, meer plastic voor meer geld, die zou ik nog even laten staan als je nog een fijne Z5500 kan bemachtigen

    Google de google en verwen jezelf
    Have fun and enjoy your collection

  17. #1267

    Standaard

    Cambridge Soundworks DTT3500

    Heb nu deze eraan hangen en die heb ik nog gekocht toen ik mn ps2 kocht in 2001 of zo.
    Overigens heb ik bij mn ps3 alles geselcteerd qua formaten en toch doet ie het niet bij alles, of ik doe iets fout.


    Welke is de opvolger van de z5500?
    Want die had ik idd ook al gegoogled.

    En is er ook iets dat ik via mn hdmi kan werken?
    Zo ja welke is het best te adviseren met mn ps3?

  18. #1268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Overigens heb ik bij mn ps3 alles geselcteerd qua formaten en toch doet ie het niet bij alles, of ik doe iets fout.
    Blijkbaar dus wel, je moet alleen de formaten aanvinken die jouw versterker aan kan, je zou dus kunnen proberen door enkele uit te vinken en dan het spel te spelen.. anders post ff alle opties (ben te lui om op mijn eigen PS3 te kijken, welke overigens nog op OFW3.15 zit dus mogelijk niet eens alle opties heeft die er nu te selecteren vallen)..

    Begin maar anders met de uncompressed fullHD opties uit te vinken, daar zou ik in iedergeval mee beginnen..

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Cambridge Soundworks DTT3500

    Heb nu deze eraan hangen en die heb ik nog gekocht toen ik mn ps2 kocht in 2001 of zo.
    Overigens heb ik bij mn ps3 alles geselcteerd qua formaten en toch doet ie het niet bij alles, of ik doe iets fout.


    Welke is de opvolger van de z5500?
    Want die had ik idd ook al gegoogled.

    En is er ook iets dat ik via mn hdmi kan werken?
    Zo ja welke is het best te adviseren met mn ps3?
    Weet niet of het ook echt de opvolger is, maar heeft wel de mogelijkheden die ook de Z5500 heeft:




    Het is de Z906, hier de gegevens:

    http://www.kieskeurig.nl/pc_speaker/...caties/958229/
    Have fun and enjoy your collection

  20. #1270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Blijkbaar dus wel, je moet alleen de formaten aanvinken die jouw versterker aan kan, je zou dus kunnen proberen door enkele uit te vinken en dan het spel te spelen.. anders post ff alle opties (ben te lui om op mijn eigen PS3 te kijken, welke overigens nog op OFW3.15 zit dus mogelijk niet eens alle opties heeft die er nu te selecteren vallen)..

    Begin maar anders met de uncompressed fullHD opties uit te vinken, daar zou ik in iedergeval mee beginnen..

    Nou ik heb vanalles geprobeerd maar ik denk dat ie het gewoon niet af kan spelen of ik kijk ergens overheen.

    Gegevens blu ray wolverine 5.1 dts hd wil ik afspelen.

    Op mn cambridge toestel geeft hij de volgende dingen aan:

    Knopje 1 kan ik instellen op music,movie,fourpoin 5.1 din,stereo
    knopje 2 optical,coaxial,dolby digital pcm audio,digital din.
    knopje 3 line in,digital din
    knopje 4 ll of rr
    knopje 5 digital in,analogic in
    En dan zit er nog een lichtje als hij dolby digital is.

    Aangesloten met een optische kabel.

    Op ps3 ingesteld optische kabel

    En dan dolby digital 5.1 aangevinkt,dts 5,1 aangevinkt
    Aac niet
    lineaire pcm 44,1 khz en 88,2 khz staan aangevinkt
    176,4 khz staat niet aangevinkt
    48 khz weer wel

    Hoop dat dit allemaal duidelijk is want voor mij is het abracadabra, iig bedankt voor het meedenken

  21. #1271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Weet niet of het ook echt de opvolger is, maar heeft wel de mogelijkheden die ook de Z5500 heeft:




    Het is de Z906, hier de gegevens:

    http://www.kieskeurig.nl/pc_speaker/...caties/958229/
    Ik had zelf deze in gedachte omdat die 3 hdmi ingangen heeft, en als ik het goed heb kan ik dan mn xdoos,ps3,en mediaspeler via hdmi aansluiten zodat het geluid uit de set komt.

    En dan neem ik aan dat ik de harman kardon set door kan lussen naar de tv via hdmi, maar daar heb ik geen ervaring mee.

    Overigens iets duurder dan ik in gedachte had, maar wel mooier denk ik.
    Harman Kardon Cinestar 200BK-II 5.1 Home cinema set

  22. #1272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Nou ik heb vanalles geprobeerd maar ik denk dat ie het gewoon niet af kan spelen of ik kijk ergens overheen.

    Gegevens blu ray wolverine 5.1 dts hd wil ik afspelen.

    Op mn cambridge toestel geeft hij de volgende dingen aan:

    Knopje 1 kan ik instellen op music,movie,fourpoin 5.1 din,stereo
    knopje 2 optical,coaxial,dolby digital pcm audio,digital din.
    knopje 3 line in,digital din
    knopje 4 ll of rr
    knopje 5 digital in,analogic in
    En dan zit er nog een lichtje als hij dolby digital is.

    Aangesloten met een optische kabel.

    Op ps3 ingesteld optische kabel

    En dan dolby digital 5.1 aangevinkt,dts 5,1 aangevinkt
    Aac niet
    lineaire pcm 44,1 khz en 88,2 khz staan aangevinkt
    176,4 khz staat niet aangevinkt
    48 khz weer wel

    Hoop dat dit allemaal duidelijk is want voor mij is het abracadabra, iig bedankt voor het meedenken
    DTS HD MA en Dolby Thru gaan niet over optisch, te weinig bandbreedte en copy-protection etc etc niet geregeld.
    De enige manier om HD audio correct bij een receiver te krijgen, die daar dan ook geschikt voor moet zijn, is via HDMI.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #1273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik had zelf deze in gedachte omdat die 3 hdmi ingangen heeft, en als ik het goed heb kan ik dan mn xdoos,ps3,en mediaspeler via hdmi aansluiten zodat het geluid uit de set komt.

    En dan neem ik aan dat ik de harman kardon set door kan lussen naar de tv via hdmi, maar daar heb ik geen ervaring mee.

    Overigens iets duurder dan ik in gedachte had, maar wel mooier denk ik.
    Harman Kardon Cinestar 200BK-II 5.1 Home cinema set
    Laad je niet verleiden door uiterlijke schijn.

    Ga voor zoveel mogelijk kwaliteit en natuurlijk voor een zo goed mogelijk geluid.

    Let op zaken die er toe doen, zo kan een receiver wel 3 HDMI ingangen hebben, maar als hij niet voorzien is van de juiste decoders en enkel het signaal kan switchen, dan zeggen 3HDMI ingangen ook helemaal niets, dus kijk uit

    BTW, enkel de PS3 slim kan via Bitstream het geluid in HD over de HDMI kabel uitsturen, de andere oudere modellen kunnen dat enkel met PCM en dat klinkt ondanks dat dat niet zo zou moeten zijn, in de praktijk toch wat minder.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #1274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    PCM en dat klinkt ondanks dat dat niet zo zou moeten zijn, in de praktijk toch wat minder.
    zucht, tussen uw oren ja... PCM wordt toch ook op veel plekken aangeraden over bitstream..

  25. #1275

    Standaard

    Ik moet DVDProfilersFilmgek hierin toch bijstaan. Hij heeft wel gelijk.
    Ik heb lang mijn PS3 fat met PCM gespeeld. En nu heb ik de PS3 slim en dus alles via HD audio en dat is echt wel hoorbaar een verschil.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 51 van 54 EersteEerste ... 414748495051525354 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •