De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Standaard Een Muziek Spelletje

Hey Allemaal...

Ik weet niet of er ooit al iemand met dit idee is gekomen, maar wilde een poging wagen... Het idee is heel simpel...

Iemand post een zin uit een liedje en de volgende raad het liedje en post een nieuwe zin... niks moeilijks aan, en misschien een leuk tijdverdrijf tijdens deze saaie doordeweekse dagen...

Ik zal aftrappen met mijn huidige signature line...

"And it's been so long since I've seen the ocean... I guess I shoud..."

Succes...
    Logan's inspirational messages of the day:

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

Standaard

Ik ben weer thuis, en dan begin ik onderaan en lees ik alles wat ik gemist heb.
    En wat lees ik ?

Counting Crows - Long December

Mijne :

"Maybe I dont really want to know, How your garden grows, I just want to fly"
    Laatst aangepast door mercapto : 21-05-2008 om 17:53
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Standaard

Oasis - Live Free (gaaf nummer...)

"I'll trade all of my tomorrows, for one single yesterday"

P.s. een reply...

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray

Standaard

Live Forever, maar vooruit want we gaan zo lekker snel
    En, geen idee.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Standaard

Ken het wel van de Stereophonics volgens mij.

Standaard

Janis Joplin - Me and Bobby McGee

Standaard

Volgende:
    And I decided not to be, no not to be with you at all.

Standaard

Krezip - Fine

volgende

"Another reason to doubt me, another teardrop falls"

Instellingen bij het plaatsen van berichten