De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: ............

  1. #1

    Standaard ............

    ...........
    Laatst aangepast door frank_black : 22-06-2008 om 11:16

  2. #2

    Standaard

    Veronica herhaalt al dagenlang de "making of" van de nieuwe Indy-film. Met andere woorden, het productiebedrijf heeft zendtijd gekocht bij Veronica, en allicht passen de interviews ook in dit concept. Lijkt me gewoon een slim plannetje...
    There is only one real truth: causality!...

  3. #3

    Standaard

    Dat zijn waarschijnlijk gewoon deals die bestaan tussen bepaalde TV-zenders en filmstudio's, dat zij bepaalde interviews krijgen omdat ze ook films aankopen van die studio. Jammer dat ze er dan één of andere bimbo op afsturen die niets van films kent en alleen een paar cliché vragen stelt maar dat gebeurt helaas wel vaker.

    Ik herinner me nog een hilarisch clipje in een topic hier een tijdje geleden van zo'n Barbie die John Cusack moest interviewen en begon over hoe geweldig zijn rol in American Beauty was terwijl hij helemaal niet meedoet in die film

  4. #4

    Standaard

    Geinig dat je het zegt, mijn vriendin attendeerde me op precies hetzelfde.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5

    Standaard

    Mioch is van RTL en Veronica hoort bij SBS? Dus daar zit meer geld, beter internationale contacten?
    Kijk sowieso naar de films die SBS/Net5/Veronica uitzend, daar kan je al de hoofddistributeurs uit halen (BuenaVista o.a.).

  6. #6

    Standaard

    SBS is irritant met ruklames en shownieuws, Veronica is slecht beeld en geluid, en Net 5 is van m'n TV radar verdwenen, zenden die nog uit ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #7

    Standaard

    het is waarschijnlijk gewoon goede zaken doen voor bijde partijen. maar ik vind het ook erg jammer. maakt het kijken een stuk minder leuk.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •