Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 89 worden weergegeven.

Discussie: the dead zone

  1. #1

    Standaard the dead zone

    Kon geen topic vinden dus vandaar deze.
    Verleden week de serie the dead zone blind gekocht bij mm(20 euro) en vind het zeker de moeite waard. 13 afleveringen van 40 minuten die ik binnen een mum van tijd had bekeken.

    Net zoals lost kan ik niet wachten totdat deel 2 uitkomt.

    Hier de site van the dead zone.

    http://www.usanetwork.com/series/thedeadzone/
    Fc Twente is na films een andere hobby van me:).

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de serie ook sinds een paar dagen, heb de eerste 6 afleveringen al gekeken en vind het tot nu toe erg goed.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb het eerste seizoen in zeer korte tijd bekeken. Kon helaas niet wachten en heb meteen het tweede en derde seizoen gekocht (uit de States).

  4. #4

    Standaard

    Uitstekende serie! Ik had ooit eens een aflvering op televisie gezien in Amerika en ik was toendertijd niet echt onder de indruk maar toen ik de eerste seizoen goedkoop kon krijgen wou ik het wel eens proberen en ik heb er absoluut geen spijt van gekregen. Een paar favo afleveringen zijn bv. de eentje waar Johnny als heks op de brandstapel werd gegooid en de aflev. waar hij een date had met de journaliste!(Dat was hilarisch)

  5. #5

    Standaard

    zijn dit allemaal individuele "losse" afleveringen, of zit er ook een doorlopend verhaal in..

  6. #6

    Standaard

    op het einde van seizoen 1 ontmoet John Smith, [spoiler:eae00004c2] een politici die verantwoordelijk is voor onheil in de toekomst, dit wordt de rode draad voor volgend seizoen[/spoiler:eae00004c2]
    Maar voor de rest zijn het stand alone afleveringen waarin natuurlijk ook wel altijd een stuk van de relatie met de andere karakters wordt uit gediept.
    Tv serie fan

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    als ik het goed gelezen heb op dvd-home komt season 2 in mei op dvd uit. hoop dat dit ook echt gebeurt.

  8. #8

    Standaard

    Heb net van de week seizoen uitgekeken. De serie begon erg goed, maar zakt dan naar mijn mening wel een beetje in. De laatste paar afleveringen zijn wel weer een stuk beter.

  9. #9

    Standaard

    Ik kan niet wachten tot serie 2 uit komt.

    Ik hoop ook dat deze serie in mei uit komt.

  10. #10

    Standaard

    Verleden week seizoen 2 aangeschafd en zit er alweer helemaal in. Gisteren aflevering 5 en 6 gekeken. Vind um tot nu toe iets minder dan serie 1 maar nog steeds de moeite waard.
    Fc Twente is na films een andere hobby van me:).

  11. #11

    Standaard

    Superserie vind ik het en seizoen twee ga ik vrij snel kijken.
    Ongelooflijk...in Amerika zitten ze al op seizoen 5 ...en wij hebben nog maar 2 seizoenen op dvd .

    Al zou ik als ik straks seizoen 2 af heb...bij amazon.co.uk gewoon seizoen 3 en 4 kunnen bestellen, weliswaar zonder ondetitels..,maar ach.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb sinds kort het vierde seizoen en de serie heeft nu een andere begintune. Ik vond de tune van Jeff Buckley veel beter. Whyyy?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRK
    Ik heb sinds kort het vierde seizoen en de serie heeft nu een andere begintune. Ik vond de tune van Jeff Buckley veel beter. Whyyy?
    Je bedoelt die beat , en verder hoor je weinig...en tegen het eind zegt iemand een paar keer in een hoge toon (feel no shame for what you are)
    Is het nu gewoon een volledig gezongen nummer dan? En waar heb je het vierde seizoen vandaan? Amazon ?

  14. #14

    Standaard

    Ik heb wel een regio 1 versie. Deze serie is sinds 13 juni bij diverse webshops te koop. Als je regio 2 wilt hebben dan moet je helaas even wachten.

  15. #15

    Standaard

    Maar wat is even wachten? Is er al een releasedatum bekend? Ik ben nu bezig met season 2, bij de derde aflevering en hij is gelijk alweer steengoed.

  16. #16

    Standaard

    Serie valt mij heel erg tegen, ben halverwege seizoen twee afgehaakt.

  17. #17

    Standaard

    Serieus? Goh, ik vind het namelijk echt top.
    Goeie acteurs , goed verhaal steeds, zeer boeiend, heb er weinig op aan te merken.

  18. #18

    Standaard

    ik ben bij het eerste seizoen afgehaakt.
    idee was leuk, maar uitwerking vond ik matig.
    en ik ging me behoorlijk ergeren aan david ogden stiers. (shit dus dat hij in de laatste atlantis ook meespeelde :wink: )

  19. #19

    Standaard

    Bij seizoen 1 vond ik de eerste disc en de helft van disc 2 wat matig, maar daarna vond ik het een geweldige reeks. Seizoen 2 nog niet begonnen doordat ik nu bezig ben met Stargate, maar heb me laten vertellen dat seizoen 2 ook goed is. Zal er denk ik dit weekend eens mee beginnen, kan ik zeggen wat ik ervan vind.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #20

    Standaard

    release data volgens dvd-home.nl

    07-12-2006 Dead Zone - Seizoen 3
    07-06-2007 Dead Zone - Seizoen 4

  21. #21

    Standaard

    The Dead Zone debuteert in Vlaanderen in september op VT4 maar is heel slecht bedeeld voor het kaliber van deze serie
    Op dinsdag om 23u25 mag deze serie zijn ding gaan doen en dat is zo veel zeggen als misluk maar.
    Spijtig voor deze kwalitatieve reeks. Maar met reeds twee seizoenen op de markt , en de rest in het vooruitzicht voor half 2007, zal deze vlaamse fan zich wel op een andere manier bevoorraden van Dead zone afleveringen.
    Tv serie fan

  22. #22

    Standaard

    Locutus:
    Dit doen ze in nederland ook altijd.
    En ze vinden het zo raar dat er om dat tijdstip niemand naar kijkt.

  23. #23

    Standaard

    beste serie ooit dead zone kan niet wachten tot het 7 december is voor seizoen drie en ze zijn al bezig met seizoen 6 te maken goed he

    8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

    en dan stargate seizoen 9 kan mij iemand vertellen waar ik die nog vast krijg?????????

    heb ze allemaal the movie pilote en al de 8 series maar de 9 vind ik maar niet meer??

    HELP

  24. #24

    Standaard

    Dead Zone is een fantastische serie, ik heb pas geleden alle 2 seizoenen die nu uit zijn op regio 2 gekocht en ze in 1 week gekeken.

    Ga denk ik nu alle 4 seizoenen op regio 1 kopen (US) want ik vindt het echt eeuwig zonde dat ze op de Europese DVD's de extra's niet zetten die wel op de US DVD's staan.

    Moet alleen dan nog wel even een DVD speler kopen die regiovrij is of in ieder geval regio 1 af kan spelen. Maar wil zo snel mogelijk de andere 2 seizoenen ook want ik ben nu dus een supergrote fan van deze serie en Anthony Michael Hall (als acteur en zanger).

    DD4me2

  25. #25

    Standaard

    Nou heb nu dus alle 4 seizoenen op US DVD en het is echt fantastisch. Seizoen 3 was het eerste gedeelte heel erg goed, vooral Collision en Cold Hard Truth reken ik nu tot mijn favoriete afleveringen.

    Seizoen 4 ben ik gister begonnen te kijken en daar zijn tot nu toe zeker Double Vision en A very Dead Zone Christmas mijn favoriet.

    Ik heb pas de 1e drie afleveringen van seizoen 4 gekeken maar na double vision moest ik gewoon even a Very Dead Zone Christmas kijken. Het is complete fluff die kerst aflevering, maar ach fluff moet af en toe ook kunnen en ik vond het dus echt een hele leuke aflevering.

    [spoiler:8982c5f99a]In Double Vision ontmoet Johnny namelijk een vrouw die net als hij visioenen ziet, alleen werken ze bij haar via emoties van mensen. Anyway er onstaat dus een diepe vriendschap tussen de twee, en zelfs een ontluikende romance, maar aan het eind gaat ze toch haar eigen weg weer. Maar in a very dead zone christmas komt ze weer in beeld, daar ze kerst bij Johnny wil vieren en de romance bestaat zeker zoals we zien in DZXmas. Ik hoop in ieder geval dat we in de seizoenen daarna nog veel van Alex zullen zien want ja ik ben een hopeless romantic en ik wil Johnny wel in een relatie zien met Alex. Ze passen goed bij elkaar en er is een leuke chemistry tussen deze 2 acteurs.[/spoiler:8982c5f99a]

    Trouwens vergeet niet a.s. dinsdag naar SBS6 te kijken naar Dead Zone. Je krijgt Dinner with Dana als het goed is, en ik garandeer je dat je dubbel ligt op een gegeven moment. Was bij mij in ieder geval zo. Elke keer als ik de bed scene zie, leg ik dubbel. Zal een hint geven als je het nog niet gezien hebt:

    Johnny: "Glad I have a king size bed"

    DD4me2

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •