Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 144 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Joling & Gordon over de vloer



    Het tweede seizoen is weer begonnen. Hoor veel verschillende reacties. De een vindt het geweldig de andere vindt het helemaal niks.
    Wilde eens kijken wat de meningen op het forum zijn. Zag dat er nog geen topic over was dus bij deze...

    Gr, Rudolph

  2. #2

    Standaard

    ik vind het gewéldig!
    lach me iedere Dinsdag helemaal gek, en heb de dvd van het eerste seizoen inmiddels al een tijdje in de kast staan.
    Het is superflauw en super ordinair, maar wat mij betreft onweerstaanbaar grappig.
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  3. #3

    Standaard

    idd , superflauw superordinair maar het is ook gewoon een geweldig televisie programma! Heerlijke chemie tussen de 2 zusjes en ook altijd een leuke blik achter de schermen bij verschillende organisaties!

    Een topper van Talpa! en voorlopig de enige


  4. #4

    Standaard

    Verschrikkelijk vind ik die 2.
    De persiflage van Koefnoen is 10 keer beter.
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    idd , superflauw superordinair maar het is ook gewoon een geweldig televisie programma! Heerlijke chemie tussen de 2 zusjes en ook altijd een leuke blik achter de schermen bij verschillende organisaties!

    Een topper van Talpa! en voorlopig de enige
    nou... expeditie robinson is ook wel leuk (al hebben ze dat alleen maar hoeven kopen... :wink: )
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  6. #6

    Standaard

    Werkelijk een vreselijk duo en een bijzonder slecht programma. Echt iets voor de massa...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Werkelijk een vreselijk duo en een bijzonder slecht programma. Echt iets voor de massa...
    helemaal mee eens, wat vinden mensen hier geweldig aan, de een marktverkoper en de ander een kermisklant, zal wel aan mij liggen maar ik kan de humor van die twee nichten echt niet waarderen.

  8. #8

    Standaard

    Ik ben fan!! Ik vind het ook helemaal geweldig, ik lig iedere keer weer in een scheur.. het is echt wel humor die bij mij past..

    Ik heb toevallig net vandaag dit T-shirt besteld:




    Morgen ga ik denk ik de dvd kopen..
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  9. #9

    Standaard

    afgelopen dinsdag ook ff gekeken maar lag helemaal dubbel om die twee en ga het zeker volgen nu

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Echt iets voor de massa...
    Dat is zeker zo... maar daarom vind ik het niet minder leuk! Ik lach me elke week dubbel en heb pas de dvd geleend van een vriendin en die ga ik hierna ook zeker kopen.

    Topprogramma!
    In the future, everybody will be famous for 15 minutes

    DVD-collectie

  11. #11

    Standaard

    afgelope dinsdag ff meegekeken met me puzzeltje op de bank... heb af en toe een "snort-laugh" gemaakt. Vind het wel grappig, alleen het idee onwijs slecht gejat van Paris Hilton & Nicole Ritchie.

  12. #12

    Standaard

    Moet hiervoor speciaal een topic worden aangemaakt
    Jake La Motta

  13. #13

    Standaard

    De 2 meest irritante mensen uit Nederland wat mij betreft.
    Gewoon ronduit verschrikkelijk. Dat mensen deze DVD kopen zeg, ongelovelijk.........

  14. #14

    Standaard

    Super televisie.
    Natuurlijk is het af en toe vreselijk ordinair, maar de ontwapende manier waarop ons een blik wordt gegund op plaatsen waar je normaal gesproken nooit zou komen, is echt geweldig. De reacties van de mensen waar Goor en Geer "over de vloer" komen spreken boekdelen.

    Ik was een van de 50 "fans" die met de Toppers naar Oostenrijk mee mocht ("Toppers in de sneeuw") en kan je uit de eerste hand zeggen dat de heren super gezellig, vreselijk aardig en bijzonder grappig zijn![/img]

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Moet hiervoor speciaal een topic worden aangemaakt
    Nou, volgens mij valt dit niet al onder een ander topic, en te zien aan de hoeveelheid reacties binnen 1 dag, is het wel gewenst onder de bezoekers!
    Ik zou zeggen.. vind je het niks aan, dan klik je toch gewoon niet op dit topic..
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Ik ben fan!! Ik vind het ook helemaal geweldig, ik lig iedere keer weer in een scheur.. het is echt wel humor die bij mij past..

    Ik heb toevallig net vandaag dit T-shirt besteld:




    Morgen ga ik denk ik de dvd kopen..
    Waar heb je dat T-shirt besteld?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hengellaar
    Waar heb je dat T-shirt besteld?
    http://www.talpa.tv/web/show/id=47834


    The Pryde schreef:
    Moet hiervoor speciaal een topic worden aangemaakt
    Ja, want er was er nog geen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudolph
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hengellaar
    Waar heb je dat T-shirt besteld?
    http://www.talpa.tv/web/show/id=47834


    Ja, want er was er nog geen .
    Je was me net voor
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel A. de Vrije
    Ik was een van de 50 "fans" die met de Toppers naar Oostenrijk mee mocht ("Toppers in de sneeuw") en kan je uit de eerste hand zeggen dat de heren super gezellig, vreselijk aardig en bijzonder grappig zijn![/img]
    Dat zag er ook zeker gezellig uit, een leuke ervaring lijkt me!
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  20. #20

    Standaard

    Geweldige serie.Eindelijk weer eens lachen op de nederlandse Televisie.
    ik kijk elke week en k heb de dvd ook al helemaal grijs gedraaid.


    IK HEB ER TOCH GEEN KRACHT MEER VOOR!!!!!! :P :P 8)
    ,,There a 2 kinds of people in the world my friend,those with loaded guns and those dig.You dig.

  21. #21

    Standaard

    Geweldige serie.Eindelijk weer eens lachen op de nederlandse Televisie.
    ik kijk elke week en k heb de dvd ook al helemaal grijs gedraaid.


    IK HEB ER TOCH GEEN KRACHT MEER VOOR!!!!!! :P :P 8)
    ,,There a 2 kinds of people in the world my friend,those with loaded guns and those dig.You dig.

  22. #22

    Standaard

    En:

    *Ohhh.. ik ben gebróken!!*

    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  23. #23

    Standaard

    Ik vind het lachuh! En dat ordinaire, dat hoort er juist bij. (het wordt er overigens wel extra dik opgelegd voor de 'show') Het zijn immers jongens van niks die geld hebben gemaakt en vervolgens niet weten hoe dat in stijl te 'verwerken'. Nouveaux riches hè? Gewoon plebs met centen.
    Overigens vind ik Gordon wel humor hebben, die woordspelingen vind ik vaak redelijk scherp bedacht. Ik bedenk ze in ieder geval niet zo op het moment dat het nodig is. Toen hij nog op de radio was bij Noordzee heb ik ook altijd errug om hem kunnen lachen. En sorry, ik vind de muziek van Gordon met Re-Play ook goed... en dan te bedenken dat ik helemaal niet van R&B houd.
    Anyway, superserie!

  24. #24

    Standaard

    Ik had lage verwachtingen van dit programma (Joling EN Gordon, kom op zeg!) maar op de een of andere manier moest ik toch even kijken. Blij toe, want het is écht zó flauw dat het gewoon humor is. Wat iemand al eerder zei, een van de betere programma's van Talpa (dat zegt volgens mij al genoeg over Talpa trouwens, maar goed).

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    En:

    *Ohhh.. ik ben gebróken!!*

    en dat geboer de hele tijd,...... het is vreselijk maar ik moet er zo om lachen...
    ik me er zelfs een beetje voor
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •