Pagina 144 van 384 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154194244 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.576 tot 3.600 van 9600 worden weergegeven.
  1. #3576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fok.nl
    Tijdens een persevent in Nederland kwam Sony met de mededeling dat het 45 euro zou gaan kosten voor de Blu-Ray versie. Sony heeft dit nu weer tegengesproken en gezegd dat er nog niks bekend is over de prijs.
    Sony heeft nu gereageerd door te zeggen dat ze nog steeds geen prijs hebben besloten voor Gran Turismo 5: Prologue. Daarnaast wilde Sony ook nog geen datum geven voor de game, maar de verwachting is dat hij eind 2007 zal uitkomen op Blu-Ray en als download op het PSN. Over de prijs zal waarschijnlijk pas zekerheid bestaan zodra de game in de winkels ligt of is te downloaden via het PSN.
    het houdt maar niet op ik zie wel...

    komt ook van fok.nl, niet meteen de meest betrouwbare bron :wink:
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  2. #3577

    Standaard

    hm kendor had een idee aangezien hij niet tegen mij durft te spelen
    keer afspreken met wat dvd.nl leden die ook resistance hebben voor potje tdm

    las vandaag overigens dat christian bale best als solid snake zou willen spelen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #3578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    hm kendor had een idee aangezien hij niet tegen mij durft te spelen
    keer afspreken met wat dvd.nl leden die ook resistance hebben voor potje tdm

    las vandaag overigens dat christian bale best als solid snake zou willen spelen
    wat een *** ben je toch ook he john iig, ik wou dat net posten, je was me weer voor... aangezien er hier toch wel wat zijn met een ps3 in hun bezit, en ook resistance leek het me wel ff idee'tje om eens met de members hier tdm online te knallen
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #3579

    Standaard

    trouwens, ik durf best tegen je te spelen, maar ik wil je niet vernederen he... kwestie van respect naar elkaar toe :wink:
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  5. #3580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    trouwens, ik durf best tegen je te spelen, maar ik wil je niet vernederen he... kwestie van respect naar elkaar toe :wink:

    yeah right
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #3581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    yeah right
    hoogmoed komt voor de val m'n jongen :wink:

    trouwens vanaaf maar eens de nieuwe tony hawk en fifa demo's downloaden van de ps store... ben benieuwd, zowel tony hawk als fifa stellen niets meer voor maar toch ben ik elk jaar opnieuw nieuwsgierig... ik ga wss wel voor skate en pes...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  7. #3582

    Standaard

    Goed idee dan wordt dat mijn ontmaagding voor wat betreft Resistance online
    Heb ook weer de nieuwe systeemupdate erop staan 1.93


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  8. #3583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Goed idee dan wordt dat mijn ontmaagding voor wat betreft Resistance online
    Heb ook weer de nieuwe systeemupdate erop staan 1.93


    Jeroen.
    ik zag derstrak in mijn xmb dat je motorstorm aan het spelen was, daar wil ik je ook wel online pwnen hoor

    laat maar iets weten

    voor de resistance mensen, post hier maar iets of stuur maar pm richting john of mezelf, dan kunnen we datum en uur afspreke
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  9. #3584

    Standaard

    Demo van Spider-Man: Friend of Foe op Xbox Live
    Gamer.nl
    Activision heeft een 430 MB grote demo van Spider-Man: Friend of Foe, alweer de tweede Spider-Man-game dit jaar, beschikbaar gesteld op de Xbox Live Marketplace. De unieke twist in deze game is dat de verslagen tegenstanders aan jou zijde mee zullen vechten, waardoor je je voor de verandering eens uit mag leven met de superkrachten van Dock Ock en de Green Goblin.

    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  10. #3585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved Bekijk bericht
    ik zie hem overal voor €50 .
    Hier is hij 41 euro exclusief twee euro verzendkosten: http://www.gcshop.nl/product.php?id=4876 en hij is bij de MM Eindhoven 39 euro.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  11. #3586

    Standaard

    Dimensionplus heeft Heavenly Sword binnen gekregen vandaag en volgens Dimplus heeft Sony de release met een week vervroegd en alles was natuurlijk al verkocht, heb dus maar een gereserveerd volgens Sony zal er morgen nog een lading binnen komen.

    Strangehold is ook een spel waar ik op wacht alleen deze is verschoven naar oktober voor de PS3, jammer genoeg.
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 13-09-2007 om 18:20
    What ?

  12. #3587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    ik zag derstrak in mijn xmb dat je motorstorm aan het spelen was, daar wil ik je ook wel online pwnen hoor

    laat maar iets weten

    voor de resistance mensen, post hier maar iets of stuur maar pm richting john of mezelf, dan kunnen we datum en uur afspreke
    hallo!
    ten eerste, waar is die laatste update goed voor geweest?
    en ten tweede, laat maar eens iets weten wanneer jullie resistance gaan spelen!
    ik wil wel een keertje meedoen ookal verlies ik waarschijnlijk

  13. #3588

    Standaard

    Over "Super paper Mario" op de Wii,

    Het speelt heerlijk weg! Tot nu toe heb ik alleen maar dik plezier gehad in de game. Hoewel het eerste stuk op een gegeven moment vermoeiend werd door alle tekst die je naar je hoofd geslingerd krijgt.

    Ik heb er zelf €45,- voor betaald bij Next level in Hilversum.
    Zij hadden in het verleden van die pasjes waar je 5% korting op games mee kreeg. Dit hebben ze afgeschaft en geven nu standaard een korting onder de adviesprijs. Daar aangekomen vroegen ze er €54,95 voor?!?! Ik mijn grote mond los getrokken en hij aan het bellen. Uiteindelijk is hij voor €45,- meegegaan.

  14. #3589

    Standaard

    Goed om te weten
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #3590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door halve zool Bekijk bericht
    hallo!
    ten eerste, waar is die laatste update goed voor geweest?
    en ten tweede, laat maar eens iets weten wanneer jullie resistance gaan spelen!
    ik wil wel een keertje meedoen ookal verlies ik waarschijnlijk
    wat die laatste update inhoudt weet ik niet maar het valt me wel op dat je nu bij tdm vaak mens vs mens krijgt, wat eerst niet mogelijk was bij mijn weten... ik vind het wel leuk zo....

    en ik laat je dan nog wel iets weten voor de datum, natuurlijk mag je altijd komen oefenen
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  16. #3591

    Standaard

    Op deze site staat er wat meer over.
    Volgens die site heeft het inderdaad met internetconnectie te maken...

    http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=6710


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  17. #3592

    Standaard

    ja dat is die firmware update, maar het ging over de update voor resistance :wink:
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  18. #3593

    Standaard

    Ben de Fifa '08 demo maar eens aan het downloaden. Eens kijken hoe ver ze achterlopen op PES op dit moment

  19. #3594

    Standaard

    Vandaag begonnen aan Phoenix Wright 3: Trail and Tribulations voor de Nintendo DS. De eerste zaak uitgespeeld en het is weer geweldig. Op het gebied van graphics is er in de eerste zaak niets veranderd. Maar het is nog steeds helemaal geweldig. Je speelt in de eerste zaak Mia Fey in de zaak waarin ze Phoenix Wright ontmoet. De humor is weer geweldig en de bekende personages uit de vorige delen zijn nog steeds ontzettend op dreef. De zaak zelf is erg goed uitgewerkt en duurt een heel stuk langer dan de eerdere tutorial zaken uit de vorige twee delen. Ook de muziek die uit je speakers knalt als je een getuige breekt met een stuk bewijs dat zijn leugen onthult is nog steeds ontzettend kicken.

    Snel verder met de tweede zaak. Vind het in ieder geval nog steeds helemaal geweldig.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #3595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    hm kendor had een idee aangezien hij niet tegen mij durft te spelen
    keer afspreken met wat dvd.nl leden die ook resistance hebben voor potje tdm

    las vandaag overigens dat christian bale best als solid snake zou willen spelen
    Das eens een goed idee. I'm in !
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #3596

    Standaard

    Demo voor PS3 speelt wel lekker van Fifa08 dan de next-gen van vorig jaar voor de 360, deze is best wel wat anders, dus een zekere aanschaf voor mij.
    What ?

  22. #3597

    Standaard

    ik vind hem maar 3 x niks... Ik wacht wel gewoon op het echte voetbal spel

  23. #3598

    Standaard

    die nieuwe update voor resistance zuigt, mens tegen mens is zwaar bagger, komt nu erg vaak voor dat je ergens loopt en dat je per ongeluk een teammaat op de korrel neemt, of dat een vijand je voorbijloopt zonder dat je weet dat het een vijand is, en nu is het helemaal hersensloos knallen omdat je nu onduidelijk kunt onderscheiden wie vriend of vijand is, gelukkig zijn er nog steeds wedstrijden van mens tegen alien.
    Ik had liever gezien dat ze die tagfunctie an de bullseye eruit hadden gehaald.
    maar tdm met dvd.nl leden is wel aardig, misschien nog ff oefenen met zijn allen om in groep te blijven lopen zodat we elkaar dekken of iets dergelijks(ik niet heb zo het vermoeden dat jullie mijn kills gaan jatten)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #3599

    Standaard

    Vond het leukste aan Fifa het afwerken op doel met Ronaldinho, en dan zit je nog nieteens in het startmenu, dus ik wacht wel met Daan op dat andere spelletje :smile:

  25. #3600

    Standaard

    Zo het begin van Heavenly Sword is iets wat ik niet eerder heb gezien 8) .

    Ben benieuwd hoe de spel verder is.
    What ?

Pagina 144 van 384 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154194244 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •