Pagina 334 van 384 EersteEerste ... 234284324330331332333334335336337338344 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.326 tot 8.350 van 9600 worden weergegeven.
  1. #8326

    Standaard

    Net NG: Sigma en NG II besteld voor samen nog geen 65 euro. Kon ze voor de prijs van 1 game hier niet laten liggen.

    MGS4 hoef ik denk ik niet aan te beginnen aangezien ik alleen deel 2 voor een gedeelte heb gespeeld en dus geen ruk van het verhaal zal snappen.

  2. #8327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Net NG: Sigma en NG II besteld voor samen nog geen 65 euro. Kon ze voor de prijs van 1 game hier niet laten liggen.

    MGS4 hoef ik denk ik niet aan te beginnen aangezien ik alleen deel 2 voor een gedeelte heb gespeeld en dus geen ruk van het verhaal zal snappen.
    En vergeet Metal Gear Solid 1 dan niet.
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  3. #8328

    Standaard

    Yikes!

    Nintendo Canada gooit haar magazijn leeg op Ebay voor een goed doel :

    http://search.ebay.com/_W0QQsassZnocl604
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #8329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Yikes!

    Nintendo Canada gooit haar magazijn leeg op Ebay voor een goed doel :

    http://search.ebay.com/_W0QQsassZnocl604
    Daar zitten een aantal toffe games tussen!
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  5. #8330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Net NG: Sigma en NG II besteld voor samen nog geen 65 euro. Kon ze voor de prijs van 1 game hier niet laten liggen.

    MGS4 hoef ik denk ik niet aan te beginnen aangezien ik alleen deel 2 voor een gedeelte heb gespeeld en dus geen ruk van het verhaal zal snappen.
    Het wordt tijdens deel 4 allemaal nog redelijk uitgelegd schijnbaar, volgens de review van IGN.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #8331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Het wordt tijdens deel 4 allemaal nog redelijk uitgelegd schijnbaar, volgens de review van IGN.
    Dat is klote, dan moet ik er alsnog aan geloven

  7. #8332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Het wordt tijdens deel 4 allemaal nog redelijk uitgelegd schijnbaar, volgens de review van IGN.
    Yep, maatje van me dat het spel al uitspeelde (samen met een hoop andere journalisten een paar weken geleden), beaamt dit. Verhaal is goed te volgen.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  8. #8333

    Standaard

    In de PS Store is nu God Of War DLC voor GHIII te downloaden, en de demo van Bad Company. Vooral in die laatste ben ik erg geïnteresseerd, dus ben maar vast aan het binnenhalen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #8334

    Standaard

    Ow staat ie er al op? dat is snel, normaal is het pas rond 7 uur savonds dat de update plaatsvind...

    Meteen downen dan
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #8335

    Standaard

    Ik vind BF:BC best gaaf! Tis iets heel anders dan COD maar het ziet er mooi uit en de vernietingen zijn wel heel erg cool! Hopelijk komen ze snel met de update voor Conquest mode, dan koop ik hem zeker


  11. #8336

    Standaard

    Vanaaf maar eens checken dan.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  12. #8337

    Standaard

    Toch nog even een vraagje voordat ik iets besteld bij play-asia. Ik heb nu twee Xbox360 games waarvan er één Asia, No Region Protection en de anderUS, No Region Protection is.
    Waar staan Asia en US dan voor? Betekent dit dat de eerste game in het Aziatisch is? En wat voor ervaringen hebben mensen met de verschillende verzendopties, is de goedkoopste voor 3,79 (envelop) een minder goede keus dan per pakje (5,40) aangezien beide geen tracking hebben...

    BVD
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  13. #8338

    Standaard

    ook bezig met bc demo te downloaden, dacht dat vandaag ook demo van de nieuwe civilization tre downloaden zijn of alleen voor de 360?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #8339

    Standaard

    BC is wel gaaf inderdaad, vind alleen de controls verdomd klote. Zal wel aan mij liggen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #8340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Toch nog even een vraagje voordat ik iets besteld bij play-asia. Ik heb nu twee Xbox360 games waarvan er één Asia, No Region Protection en de anderUS, No Region Protection is.
    Waar staan Asia en US dan voor? Betekent dit dat de eerste game in het Aziatisch is? En wat voor ervaringen hebben mensen met de verschillende verzendopties, is de goedkoopste voor 3,79 (envelop) een minder goede keus dan per pakje (5,40) aangezien beide geen tracking hebben...

    BVD
    Asia en amerika lijkt me duidelijk
    Beide games zullen gewoon engels zijn alleen de hoesjes/boekjes kunnen anders zijn/taal.

    Voor de rest is alles hetzelfde en werkt het gewoon ook hier.

    Ik kies altijd de envelop gaat altijd goed
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  16. #8341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Toch nog even een vraagje voordat ik iets besteld bij play-asia. Ik heb nu twee Xbox360 games waarvan er één Asia, No Region Protection en de anderUS, No Region Protection is.
    Waar staan Asia en US dan voor? Betekent dit dat de eerste game in het Aziatisch is? En wat voor ervaringen hebben mensen met de verschillende verzendopties, is de goedkoopste voor 3,79 (envelop) een minder goede keus dan per pakje (5,40) aangezien beide geen tracking hebben...

    BVD
    Zijn inderdaad de taal opties/schermteksten en de doosjes/manual met Aziatische of Engelse text.
    Sommige games zijn goed te volgen, anderen totaal niet. Heb zelf gister een DS game gekocht voor nog geen 5 euro met Aziatische text...ben benieuwd :P
    Over verzenden geen idee.

    edit : awwww, ik ben te langzaam
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #8342

    Standaard

    battlefield speelt wel aardig, trailer van resi 5 zag er wreed uit, wordt must have
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #8343

    Standaard

    Ben de demo ook aan het downloaden. Straks ook dezelfde demo voor de 360 downloaden en dan kijken welke er lekkerder speelt.

  19. #8344

    Standaard

    Net een doos met 30 N64 games binnen
    Me like!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #8345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don_Vince Bekijk bericht
    En vergeet Metal Gear Solid 1 dan niet.
    Dat is ook het beste deel tot nu toe vind ik. Over deel 4 kan ik niet oordelen want die heb ik nog niet gespeeld
    I always tell the truth. Even when I lie.

  21. #8346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Net een doos met 30 N64 games binnen
    Me like!

    nu alles nog spelen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #8347

    Standaard

    ik kreeg zelf trouwens een mailtje dat m'n HD DVD addon voor de Xbox360 is verzonden door Play
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #8348

    Standaard

    Vandaag m'n Limited Edition statue van Samus Aran binnengehad :P
    Very nice
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #8349

    Standaard

    Bedankt voor de tips. Voor 65 euro Ninja Gaiden 2 (Asia, No Region Protection) en BioShock (US, No Region Protection) besteld.
    Hopen dat het snel binnen is, en vooral zonder douane .

    Vanmiddag de Ninja Gaiden II demo weer een keertje gespeeld en ik ben echt benieuwd naar de rest van het spel. Tot nu toe viel vooral de moeilijkheidsgraad behoorlijk mee, maar met een Alma achtige baas of level met al dat vuur/lava is dat natuurlijk gelijk weer teniet gedaan.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  25. #8350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Vandaag m'n Limited Edition statue van Samus Aran binnengehad :P
    Very nice
    Pic?
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

Pagina 334 van 384 EersteEerste ... 234284324330331332333334335336337338344 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •