Pagina 381 van 384 EersteEerste ... 281331371377378379380381382383384 LaatsteLaatste
De resultaten 9.501 tot 9.525 van 9600 worden weergegeven.
  1. #9501

    Standaard

    Ik ken de bug maar al te goed, daarom weet ik dat ik echt opnieuw moet beginnen.

    Heb je ook die extra content ? Die gaat of is goedkoper geworden
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #9502

    Standaard

    Ik heb 'm voor de PC (ooit een uurtje of wat gespeeld, vond het toen niet echt boeiend). Daarna gekocht voor de 360, helemaal grijs gespeeld. 360 ging kapot......

    Nu stuurt Kendorjia hem als -het goed is- op, en ga ik opnieuw beginnen op de PS3, mét uitbreidingen (GOTY editie) Eens kijken hoeveel uur ik het dit keer volhou met betere graphics en met veel minder 'loading area' gezeik.

  3. #9503

    Standaard

    Uhoh!
    Dat gaat er in als Ketelapper!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #9504

    Standaard

    net Mercenaries 2 in de brievenbus gevonden, alleen niet van Play maar van Bol.com (gisteren 20:27 besteld, netjes vandaag in de bus) dus ik krijg em volgende week nogmaals binnen maar dan van Play, dus alvast bij interesse mag je me een PM sturen ik kan em nu in ieder geval dit weekend spelen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #9505

    Standaard

    Hoe veel duurder is dat "snel zonder ergernis" ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #9506

    Standaard

    Die commercial van Mercenaries is briljant trouwens:

    http://www.youtube.com/watch?v=daIrc6uBRkc

  7. #9507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Hoe veel duurder is dat "snel zonder ergernis" ?

    euhm........10 euro
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  8. #9508

    Standaard

    Ah, moet je geen 5x doen, dan kan het
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #9509

    Standaard

    Hmm, ik zit hier nu met twee opengevezen ps3's... De ene werkt perfect, behalve dat ie geen cd/dvd/blu-ray meer leest en de andere start gewoon niet op

    Nu dacht ik eerst dat mijn probleem (niet opstarten) aan de voeding lag, dus heb ik die verwisselt met de voeding van mijn makker's ps3... geeft ie nog steeds hetzelfde probleem. Dus dachten we, laten we dan maar eens mijn blu-ray drive (die het nog deed) en mijn makker's ps3 steken, en kijken of het dan wel werkt... De ps3 start dan wel op, maar leest nog steeds niets af....

    Erg vreemd dus dat probleem a, geen stroom niet aan de voeding ligt, en probleem b niets meer lezen niet aan de lens ligt...

    Is het mogelijk dat beide problemen veroorzaakt worden door het moederbord? Lijkt me wel erg sterk of?

    In ieder geval, wel mooi om te zien hoe zo'n console er vanbinnen uitziet en in principe erg makkelijk uit en in elkaar te steken, op zo'n vijf minuten is het al gepiept en heb je het moederbord in handen...

    Nu ja, als ik'm toch nog steeds niet aan de praat krijg ga ik er deze week maar nieuwe aanschaffen... Sony bleef maar ontkennen dat ik garantie had en ook de winkel waar ik'm gekocht had wou'm niet meer binnennemen (terwijl ik toch echt recht heb op twee jaar maar goed) Jammer genoeg zo'n brak 80 gig ding zonder chrome trim, zonder backwards compatibilty, en zonder memory card readers... bah, dat krijg je he, met al dat gierig volk dat een goedkoper model wou... Nu moet ik ook zo'n mindere console aanschaffe omdat de rest geen geld wou uitgeven.. bah :P
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #9510

    Standaard

    Zijn er nog mensen die de nieuwe Wario Land gaan pre orderen voor de Wii. Van wat ik ervan gezien heb wordt deze 2D platformer top (als je van 2D platformers houdt).

    Verder ben ik begonnen aan X-Files: The Game voor de PC, een heerlijke FMV adventure. En eindelijk alle puzzels uitgespeeld van Picross DS. Easy, Normal en Free Mode. Rest me alleen nog de WiFi opties en het Daily Picross gedeelte.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #9511

    Standaard

    Gezocht: 2x PS2 Dual-shock controller

    Ben op zoek naar 2 originele, goedwerkende, PS2 Dual-shock controllers. Heb je ze nog liggen thuis, maar doe je er niks meer mee, stuur me ff een PM!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  12. #9512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Vind je Mass Effect gameplay ook zo tegenvallen ?
    Het verhaal en de filmpjes zijn top, de main quest is dik in orde, maar de rest...erg matig...
    Ik vond de gameplay eigenlijk helemaal niet zo tegenvallen. Ik was eigenlijk verbaasd dat ik, iemand die meer van shooters houd, mij zo goed vermaakt heb met dit toch wel wat RPG georiënteerd spel. Had eerst problemen met geluid. Maar ik had alleen een brakke onboard card en een oude Creative 5.1 Live Digital Na deze vervangen te hebben voor een Auzentech X-Fi Prelude geen problemen meer

    De side quests zijn een beetje eentonig. Reis naar planeet A, sloop of overtuig persoon x en reis terug. Maar dit soort missies zie je zelfs in GTA terug in de HOOFDMISSIES! Dus ja, zo erg vond ik het niet, en in GTA wordt het ook door iedereen vergeven en voor lief genomen dus waarom zou ik dat hier niet doen

  13. #9513

    Standaard

    CoD4 map-pack is nu slechts 400 punten in de 360-store
    ....ook meerdere game add-ons erg goedkoop te verkrijgen momenteel.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  14. #9514

    Standaard

    CoD4 map-pack is gratis voor de pc en beter speelbaar zonder al te hoge eisen

    moest ff hoor

  15. #9515

    Standaard

    Wie zegt dat het beter speelbaar is?

    Speelt prima op de 360 hoor.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  16. #9516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Heb stiekem toch de toevlucht genomen tot de cheat die alle songs unlocked , zodat ik toch wat meer afwisseling kan hebben tussen die mislukte, irritante battles door.

    Geweldig trouwens dat Paranoid in de tracklist zit! Nog altijd een favorietje van me...

    Bestaan er cheats met die game.

    Ik heb eergisteren maar weer een jaartje Xbox Live er tegen aan gegooid. Lekker online rocken, haha.
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  17. #9517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Heb stiekem toch de toevlucht genomen tot de cheat die alle songs unlocked , zodat ik toch wat meer afwisseling kan hebben tussen die mislukte, irritante battles door.

    Geweldig trouwens dat Paranoid in de tracklist zit! Nog altijd een favorietje van me...
    Dennis toch , je hebt die game net.
    Ik kom moet nog één nummer op medium met vijf sterren en daar heb nu even geen zin meer in. The Trooper is een geweldig nummer, maar nog even iets te lastig. Toch maar weer een avondje flink oefenen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #9518

    Standaard

    net van mijn "normale" pre-order van Saints Row 2 maar even de Collectors Edition gemaakt, deze game gaat echt zwaar heersen!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  19. #9519

    Standaard

    Zei je dat ook niet over Mercenaries 2 ? Ben na letterlijk 5 minuten gestopt met die game, wat een rotzooi.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #9520

    Standaard

    Auw, Picross DS online genomen. 30 wedstrijden gespeeld en slechts 6 gewonnen .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #9521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Zei je dat ook niet over Mercenaries 2 ? Ben na letterlijk 5 minuten gestopt met die game, wat een rotzooi.

    klopt, daar ben ik ook nog niet helemaal over uit, aan de ene kant vind ik de missies leuk om te doen maar aan de andere kant kan ik het niet langer dan een half uur/drie kwartier spelen achter elkaar...................Saints Row 2 is totaal anders, als je deel 1 leuk vind, ga je deel 2 echt geweldig vinden, alles uit deel 1 zit erin met nog eens talloze nieuwe (toffe) dingen


    door de dingen die ik had gezien van Mercenaries 2 had ik best hoge verwachtingen die het uiteindelijke spel niet helemaal waarmaken, al is het dan weer wel tof dat alles kapot kan maar voorderest kom ik er nog niet echt in, beetje jammer...........het voelt gewoon niet zo stoer als dat het moet zijn........:sad:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #9522

    Standaard

    Wat ik er van gezien heb zag eruit als een beta versie...maar dat bleek de versie zoals in de winkel...?
    Als alles kapot kan wil ik wel iets moois naar de tering helpen, niet een berg lelijke polygonen en slechte textures.
    Of zag ik wel een beta ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #9523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Wat ik er van gezien heb zag eruit als een beta versie...maar dat bleek de versie zoals in de winkel...?
    Als alles kapot kan wil ik wel iets moois naar de tering helpen, niet een berg lelijke polygonen en slechte textures.
    Of zag ik wel een beta ?


    nou nou nou.......het is niet het mooiste spel, maar de gebouwen en alles zien er gewoon goed uit, wel jammer trouwens dat je als je door een struik rijd dat die dat in 100 stukken versplinterd en dat de struiken niet meebuigen als je er langs loopt maar dat je erin blijft plakken........die game is gewoon nog niet af eigenlijk
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #9524

    Standaard

    Besteld bij play-asia.com



    Ik zal trouwens eens mijn gamertags melden :wink: :
    Xbox 360 = Pretender NL
    PS3 = Pretender_NL
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  25. #9525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Zei je dat ook niet over Mercenaries 2 ? Ben na letterlijk 5 minuten gestopt met die game, wat een rotzooi.

    zegt ie toch over elke game?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 381 van 384 EersteEerste ... 281331371377378379380381382383384 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •