Pagina 382 van 384 EersteEerste ... 282332372378379380381382383384 LaatsteLaatste
De resultaten 9.526 tot 9.550 van 9600 worden weergegeven.
  1. #9526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    zegt ie toch over elke game?

    tuurlijk, ik krijg opdracht om te zorgen dat jullie die spellen kopen

    oeps! busted!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #9527

    Standaard

    kan ik de controllers van de ps3 ook opladen via mijn pc?
    Of mag dat niet?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #9528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pretender Bekijk bericht
    Besteld bij play-asia.com Gears of War
    Mooi, wat staat er op die extra disc? Ik vond deel één een hele toffe game.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  4. #9529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    kan ik de controllers van de ps3 ook opladen via mijn pc?
    Of mag dat niet?
    Ik heb dat altijd probleemloos gedaan.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  5. #9530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    nou nou nou.......het is niet het mooiste spel, maar de gebouwen en alles zien er gewoon goed uit, wel jammer trouwens dat je als je door een struik rijd dat die dat in 100 stukken versplinterd en dat de struiken niet meebuigen als je er langs loopt maar dat je erin blijft plakken........die game is gewoon nog niet af eigenlijk

    Ik ben er ook mee bezig. maar je hebt inderdaad gelijk. De game is niet af. Vermakelijk wel. zelfde als gta4 dingen opblazen enzo blijft leuk . redelijk veel slordige foutjes. bij mij rijd er namelijk afentoe een motor langs met niemand erop. Ik kan er ook zo op springen zonder de animatie waar je het mannetje weg duwt. erg slordig. maar ik kan redelijk door die dingen heen kijken altijd als de game zelf vermakelijk is.
    Alone in the dark kan ik niet doorheen kijken. Ik snap niet waarom ze die game hebben uitgebracht zoals die nu is. wat een slechte game is dat en het had zoveel potentie het had echt een klapper kunnen worden als alles goed gedaan was. maar ze hebben alles slecht tot middelmatig gedaan. Erg jammer

  6. #9531

    Standaard

    af en toe irriteer ik me wel aan de mankementen van Mercenaries 2, ik was bijvoorbeeld aan het wegrennen voor een groep van die gasten en toen bleef ik opeens hangen tegen een berg en kon ik geen kant meer op.......en dus werd ik dood geschoten net voordat ik mijn 4e en laatste target kon afmaken:x maar aan de andere kant is het toch weer leuk om zomaar een beetje rond te rijden, ik moest ergens naartoe rijden en ik dacht ik neem een kortere route over de bergen en door de bossen, dat is best cool dat je gewoon door kan raggen om bij je target te komen, morgen maar eens verder spelen......


    in Saints Row zitten af en toe ook Bugs maar daar stoorde ik me totaal niet aan omdat het ergens om je heen gebeurde en vaak met voorbijgangers en andere personages, bij Mercenaries 2 zit het echt vervelend in de weg......ik bedoel als ik aan het rennen ben door gebieden met veel struiken waar je zo doorheen kijkt en daar vervolgens in blijf plakken als ik er tegenaan loop is behoorlijk irritant.........het wil voor mij maar niet leuk worden..........zal het nog een paar keer spelen en anders verkoop/ruil ik em wel ergens:neutral:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  7. #9532

    Standaard

    ben stiekem best wel benieuwd naar saint rows 2
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #9533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    ben stiekem best wel benieuwd naar saint rows 2

    ik ben meer benieuwd naar Saints Row 2
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #9534

    Standaard

    Ik heb eindelijk alles op medium met vijf sterren gehaald, en nu bikkelen op hard. Eerste zes nummers gehaald maar het is echt veel sneller en de vijfde knop helpt ook niet.
    Maar goed, dat probleem had ik ook bij medium dus nog even inkomen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  10. #9535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    ik ben meer benieuwd naar Saints Row 2
    ik ben benieuwd wanneer jij eindelijk eens een goede game speelt
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #9536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    ik ben benieuwd wanneer jij eindelijk eens een goede game speelt

    heb tot nu toe nog geen slechte games gespeeld, al is Mercenaries 2 wel een twijfelgeval, door de vele bugs is het soms niet fatsoenlijk te spelen omdat er bugs in dingen zitten die je juist goed moet kunnen doen/gebruiken.......maar toch is het tof om alles te slopen, dus stiekem hoop ik dat er ooit nog een patch komt:neutral:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #9537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    ik ben benieuwd wanneer jij eindelijk eens een goede game speelt
    En hij waarschijnlijk naar wanneer jij ze goed spelt


    Demo van Pure maar eens gedownload. Opzich wel grappig dat stunten en dergelijke, heb alleen begrepen dat je alleen maar toegang hebt tot 1 quad. Beetje jammer.

    Demo van Motorstorm 2 ook binnen (via Qore dan) maar blijkt dat dat een demo van een vroegere build is ofzo. Lijkt verdacht veel op deel 1, maar OK. Ben benieuwd hoe het volledige spel er uit ziet. Hopelijk beter als de demo.

    Tekken 5: Dark Resurrection maar even uit de store geplukt. Had m al voor de PSP kan ik nu me broertje ook afmaken op t grote scherm
    Ziet er allemaal weer goed uit. Soms een beetje wat lage textures maar voor het geld heb ik eigenlijk weinig te klagen.
    Laatst aangepast door Chris W : 16-09-2008 om 18:22

  13. #9538

    Standaard

    Twee gameboy classics binnengekregen:
    - The Castlevania Adventure
    - Kid Icarus: Of Myths and Monsters (wellicht binnenkort de NES origineel via het Wii Shop Kanaal binnenhalen)
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #9539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pretender Bekijk bericht
    Besteld bij play-asia.com

    Moet ik me ook nog gaan voorbestellen. Dit word voor mij de topper van 2008!

    Men gamertag ook eens vermelden:
    DauntlessRaptor
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #9540

    Standaard

    grrr collega heeft star wars force unleashed vandaag gekocht, mijne is nog niet eens verstuurd
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #9541

    Standaard

    Grr, Woman van Wolfmother blijkt op hard nog veel te moeilijk voor me te zijn. Vooral de brug en de solo's vereisen de hammer ons en pull offs die ik nog slecht onder de knie heb.

    Verder gaat het nu al, van de tien beschikbare nummers al zes met vijf sterren weten uit te spelen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  17. #9542

    Standaard

    Ratchet and Clank: Quest for Booty (PS3)

    Met Quest for booty probeert Insomiac games wat nieuws. Het spel is namelijk in 4 uur uit te spelen, maar kost maar 15 euro. Dit is natuurlijk al eerder gebeurt met spellen als half life, maar het is voor het eerst dat dit gebeurt bij een platform game. Quest for booty gaat verder waar Tools of destruction is gebleven. Dit betekent dat je deze keer alleen met Ratchet speelt en dit brengt nieuwe gameplay met zich mee. Dit deel focust zich veel meer op puzzels dan de voorgaande delen en minder op het schieten. Persoonlijk is mij dit erg bevallen. Wel vond ik het erg jammer dat de game zo snel afgelopen was, want het smaakte absoluut naar meer. Voor 15 euro is dit een echte aanrader, voor zowel de mensen die het vorige deel hebben gespeelt als voor mensen die nog nooit een Ratchet & Clank gamen hebben gespeeld. De game is op dit moment te downloaden in de store en komt later deze maand ook uit op Blu-ray.

    8/10
    It's my round killing thing.

  18. #9543

    Standaard

    Microsoft Nederland geeft extra korting op Xbox 360

    Microsoft gaat na Japan en de Verenigde Staten ook in Europa de adviesprijs voor de Xbox 360 verlagen. Speciaal voor Nederland en België start de fabrikant een actie waarbij kopers via een cashback-regeling extra korting kunnen krijgen.
    Vanaf vrijdag 19 september zal Microsoft de prijs van de Xbox 360 in Europa verlagen. Alle uitvoeringen van de console kunnen rekenen op een prijsverlaging, zo heeft Microsoft dinsdag bekendgemaakt. De Arcade-uitvoering, die wordt uitgeleverd zonder harde schijf of andere extra's, gaat vanaf vrijdag over de toonbank voor 179,99 euro. Het instapmodel wordt hiermee 20 euro goedkoper in Europa. De Xbox 360 Pro, die standaard is voorzien van een 60GB harde schijf, zal een nieuwe adviesprijs krijgen van 239,99 euro en de Xbox 360 Elite krijgt een adviesprijs van 299,99 euro. Dit topmodel wordt geleverd met een 120GB harde schijf en enkele andere extra's, zoals een hdmi-kabel.
    Microsoft Nederland voegt aan de Europese prijsverlaging nog een extraatje toe. Tegelijk met de nieuwe Europese adviesprijzen start de fabrikant namelijk een speciale cashback-actie. Deze actie is alleen voor de Nederlandse en Belgische markt en is geldig voor alle uitvoeringen van de Xbox 360. Tot eind dit jaar kunnen kopers van een Xbox 360 Arcade dertig euro korting krijgen, waarmee deze uitvoering op 149,99 euro komt. Voor de Pro-uitvoering geldt een extra korting van veertig euro en bij de Elite deelt Microsoft vijftig euro uit. Om in aanmerking te komen voor de korting zullen kopers van een Xbox een bij de console meegeleverde coupon moeten invullen en opsturen.

    Model Huidig Nieuwe adviesprijs Actieprijs
    Arcade € 199,99 € 179,99 € 149,99
    Pro € 269,99 € 239,99 € 199,99
    Elite € 369,99 € 299,99 € 249,99

    bron: dvdforum.nl
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  19. #9544

    Standaard

    Force Unleashed is vandaag verstuurd. Ben benieuwd. In de tussentijd vermaak ik me prima met Warhammer Online.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #9545

    Standaard

    Ik ben ook reuze benieuwd naar de Force Unleashed maar wacht nog even een tijdje met de Wii versie bestellen, voorlopig nog genoeg te spelen en de prijs kan alleen maar dalen .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  21. #9546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Force Unleashed is vandaag verstuurd. Ben benieuwd. In de tussentijd vermaak ik me prima met Warhammer Online.

    bij mij ook, alleen dat van warhammer niet
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #9547

    Standaard

    Druk weer, Fracture demo, Mercenaries 2 demo en de motoren update inclusief dynamisch weer en dag/nacht cyclus voor Burnout Paradise online.

    Star Wars: The Force Unleashed komt er in de reviews niet echt lekker vanaf. Kort, saaie combat, glitches en bugs, leveldesign herhalend enz.

    Ben benieuwd hoe die hier word gewaardeerd.

  23. #9548

    Standaard

    Vandaag R&C: Quest for Booty maar uit de winkel gehaald.
    Mooi toch op schijf incl. boekje, doosje en dat voor 13,50 t.o.v. de 15 uit de PSN store



    Ik heb overigens ook maar Star Wars: The Force Unleashed besteld. Kon m niet digitaal laten liggen voor 45,- incl verzenden. Ben benieuwd. Verder is ook Resistance 1 onderweg. Kortom, me PS3 collectie wordt weer flink uitgebreid. Sinds ik van de zomer de PS3 heb gehaald inmiddels alweer 11 games... Gaat best hard

  24. #9549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    - The Castlevania Adventure
    Oe, brings back memories al moet ik zeggen dat Castlevania 2: Belmont's Revenge mij beter beviel qua besturing. Het kwam allemaal net iets soepeler over.

  25. #9550

    Standaard

    Het is niet deze (oorspronkelijk op de NES):
    http://en.wikipedia.org/wiki/Castlevania_(video_game)

    Maar deze:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Castlevania:_The_Adventure

    De NES versie heb ik op de GBA maar is ontzettend moeilijk en oneerlijk. Zit nu denk ik in het laatste level (net de dood verslagen), maar het was zo moeilijk en er kwamen andere spellen tussen. Maar ben wel benieuwd naar deze Castlevania game voor de Game Boy. Ook al even gespeeld, maar nog niet heel veel.

    Ken jij overigens een Castlevania game waarbij je upgrades kan pakken die je zweep steeds langer en langer maakt. Ik meen me te herinneren dat ik die game ooit eens gespeeld heb en dacht deze dat was. Maar volgens mij zit die update er niet bij.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 382 van 384 EersteEerste ... 282332372378379380381382383384 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •