Pagina 383 van 384 EersteEerste ... 283333373379380381382383384 LaatsteLaatste
De resultaten 9.551 tot 9.575 van 9600 worden weergegeven.
  1. #9551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Het is niet deze (oorspronkelijk op de NES):
    http://en.wikipedia.org/wiki/Castlevania_(video_game)

    Maar deze:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Castlevania:_The_Adventure

    De NES versie heb ik op de GBA maar is ontzettend moeilijk en oneerlijk. Zit nu denk ik in het laatste level (net de dood verslagen), maar het was zo moeilijk en er kwamen andere spellen tussen. Maar ben wel benieuwd naar deze Castlevania game voor de Game Boy. Ook al even gespeeld, maar nog niet heel veel.

    Ken jij overigens een Castlevania game waarbij je upgrades kan pakken die je zweep steeds langer en langer maakt. Ik meen me te herinneren dat ik die game ooit eens gespeeld heb en dacht deze dat was. Maar volgens mij zit die update er niet bij.
    Ehm, ik weet precies waar je het over hebt. Het GB spel en dat is inderdaad die onderste. Waar jij het verder over hebt zal waarschijnlijk Belmont's Revenge zijn. Dat is het 2de castlevania spel op de gameboy. Die vind ik lekkerder (sneller) sturen dan de eerste.

    deze:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Castlev...nt%27s_Revenge

    er zijn trouwens meerdere castlevania's waar je zweep wordt verlengd door kaarsjes kapot te slaan en die balletjes op te pakken. Weet niet precies waar het begon. Volgens mij bij deeltje 4 van de consoles pas. Bij de handheld versies al bij deeltje 2 zoals ik je hierboven vertel
    Laatst aangepast door Chris W : 18-09-2008 om 19:06

  2. #9552

    Standaard

    Interesse in 360-games?

    Te koop (pakket):

    - Oblivion
    - The Orange Box
    - Gears Of War
    - Crackdown
    - Forza Motorsport 2
    - Pro Evolution 6

    Allen in goede tot uitstekende staat. Allemaal voor 60 euro inclusief verzending (pakketzending = 6 euro ofzo). Zes topspellen voor de prijs van één nieuw spel...

  3. #9553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Ehm, ik weet precies waar je het over hebt. Het GB spel en dat is inderdaad die onderste. Waar jij het verder over hebt zal waarschijnlijk Belmont's Revenge zijn. Dat is het 2de castlevania spel op de gameboy. Die vind ik lekkerder (sneller) sturen dan de eerste.

    deze:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Castlev...nt%27s_Revenge

    er zijn trouwens meerdere castlevania's waar je zweep wordt verlengd door kaarsjes kapot te slaan en die balletjes op te pakken. Weet niet precies waar het begon. Volgens mij bij deeltje 4 van de consoles pas. Bij de handheld versies al bij deeltje 2 zoals ik je hierboven vertel
    Excuus, ik dacht aan Castlevania II: Simon's Quest.

    Maar kan me herinneren dat het een handheld was waarbij de zweep langer werd. Dus dan ook maar gelijk Castlevania II: Belmont's Revenge online zoeken :wink:. Zie dat iemand er 17 Euro voor vraagt .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #9554

    Standaard

    force unleashed komt er idd niet goed vanaf, maar moet zelf nog spelen maar toch.
    Brother's in arms schijnt qua gameplay weer zelfde te zijn als voorgaande delen, ben blij dat ik die niet besteld heb
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #9555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    force unleashed komt er idd niet goed vanaf, maar moet zelf nog spelen maar toch.
    Brother's in arms schijnt qua gameplay weer zelfde te zijn als voorgaande delen, ben blij dat ik die niet besteld heb
    Weinig vernieuwing in BiA inderdaad. Fracture is wel geinig maar ook weer 1 voor hooguit de budgetbak.

  6. #9556

    Standaard

    Net ook de demo gedaan van fracture.

    Moet zeggen erg cool spel,leuk verzonnen met die gun en aarde ophogen enz.
    Ziet er niet verkeerd uit ook.
    Maar word idd ook geen release aankoop mede omdat andere games hoger op de lijst staan

    Zaterdag krijg ik The Force Unleashed,zal mij benieuwen want vond de demo wel erg vet.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  7. #9557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Excuus, ik dacht aan Castlevania II: Simon's Quest.

    Maar kan me herinneren dat het een handheld was waarbij de zweep langer werd. Dus dan ook maar gelijk Castlevania II: Belmont's Revenge online zoeken :wink:. Zie dat iemand er 17 Euro voor vraagt .
    Ik heb die vergissing ook eens gemaakt. Propte ik The Castlevania Adventure erin, dacht ik:.... zo herinner ik het mij niet.... Een paar jaartjes terug laaide met de DS castlevania's mijn hele castlevania gevoel weer op en nu dan ook in t bezit van:
    -The Castlevania Adventure (GB)
    -Castlevania II (GB)
    -Castlevania: NES Classic (GBA)
    -Castlevania: Circle of the Moon (GBA)
    -Castlevania: Harmony of Dissonance (GBA)
    -Castlevania: Aria of Sorrow (GBA)
    -Castlevania: Dawn of Sorrow (DS)
    -Castlevania: Portrait of Ruin (DS)
    -Castlevania: Lament of Innocence (PS2)
    -Castlevania: Curse of Darkness (PS2)
    -Castlevania: The Dracula X Chronicles (PSP. Bevat: remake van Akumajō Dracula X Chi no Rondo in 3D graphics, originele Akumajō Dracula X Chi no Rondo, re-titled Castlevania: Rondo of Blood en een port van Castlevania: Symphony of the Night)

    Meeste had ik al, maar zaten nog wat gaten en aangezien ik geen N64/SNES/NES heb, ga ik daar ook geen Castlevania's voor kopen

    De enige die ik minder vond uit de hele reeks is de eerste echte GBA castlevania. "Circle of the Moon" heet ie ook wel. Kan daar echt slecht in komen. Voor de rest vind ik ze allemaal goed. Ik was eerst wat sceptisch over Aria of Sorrow/Dawn of Sorrow omdat deze de Vampire Killer overboord gooide, maar met het hele zielen gebruiken vind ik m eigenlijk toch weer erg goed.
    Laatst aangepast door Chris W : 18-09-2008 om 21:43

  8. #9558

    Standaard

    The Force Unleashed is ook hier verzonden. Niet mis, zo nieuw voor nog geen 45 euries Zal wel ff duren voor ie hier is, maar toch. Geld groeit me niet op de rug. Woeker prijzen hierzo

  9. #9559

    Standaard

    Ik heb de volgende Castlevania games:
    - Castlevania (het origineel alleen dan op de GBA als onderdeel van de NES Classics)
    - Castlevania: The Adventure (GB)
    - Super Castlevania IV (SNES)
    - Castlevania: Circle of the Moon (GBA)
    - Castlevania: Harmony of Dissonance (GBA)
    - Castlevania: Aria of Sorrow (GBA)
    - Castlevania: Dawn of Sorrow (DS)
    - Castlevania: Portrait of Ruin (DS)

    Heb ook Bram Stokers Dracula (SNES) liggen, maar nog nooit gespeeld. Maar is natuurlijk ook een Castlevania ripoff maar dan met filmlicensie.

    Na alle mooie games op de GBA en DS vielen de Super Castlevania IV en het origineel tegen.

    Mijn review over Super Castlevania IV is hier te vinden.

    Het origineel is gewoon retemoeilijk en oneerlijk. Ook nog steeds niet uitgespeeld.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #9560

    Standaard

    Enige welke ik je nog kan aanbevelen is Symphony of the Night. Ik heb m dan als port op de PSP (als onderdeel van Dracula X Chronicles) maar dit is inprincipe de grondlegger van het hele castlevania zoals hij sinds de GBA is gebleven. Levelen, items equipen, enz enz. Als je hem nog ergens kan vinden, gewoon meenemen. Bevalt zeker!

  11. #9561

    Standaard

    iemand interesse in Mercenaries 2 voor de 360? €55,- inclusief verzendkosten.....PM bij interesse
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #9562

    Standaard

    Vandaag uitgebracht: de gratis bike-update voor Burnout Paradise. Zie http://www.gamer.nl/doc/47726/Burnou...console-binnen

    Ik heb het even geprobeerd en ik ben erg onder de indruk. De motoren voegen echt iets toe.

    Ze hebben trouwens ook een dag-nacht-effect en weereffecten toegevoegd en het openingsscherm aangepast.

  13. #9563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Enige welke ik je nog kan aanbevelen is Symphony of the Night. Ik heb m dan als port op de PSP (als onderdeel van Dracula X Chronicles) maar dit is inprincipe de grondlegger van het hele castlevania zoals hij sinds de GBA is gebleven. Levelen, items equipen, enz enz. Als je hem nog ergens kan vinden, gewoon meenemen. Bevalt zeker!
    Heb alleen maar Nintendo Consoles en handhelds, dus ben bang dat die er nooit gaat komen. Overigens ben ik nog wel aan het zoeken naar Castlevania: Dracula X voor de SNES. Deze is gebaseerd op Akumajou Dracula X: Chi no Rondodie (die ook in Dracula X Chronicles voor de PSP zat.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #9564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Vandaag uitgebracht: de gratis bike-update voor Burnout Paradise. Zie http://www.gamer.nl/doc/47726/Burnou...console-binnen

    Ik heb het even geprobeerd en ik ben erg onder de indruk. De motoren voegen echt iets toe.

    Ze hebben trouwens ook een dag-nacht-effect en weereffecten toegevoegd en het openingsscherm aangepast.
    Had het een tijd niet gespeeld maar door deze update ga ik em weer oppakken. Goed om te zien dat ze aandacht blijven geven aan de game.

  15. #9565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Vandaag uitgebracht: de gratis bike-update voor Burnout Paradise. Zie http://www.gamer.nl/doc/47726/Burnou...console-binnen

    Ik heb het even geprobeerd en ik ben erg onder de indruk. De motoren voegen echt iets toe.

    Ze hebben trouwens ook een dag-nacht-effect en weereffecten toegevoegd en het openingsscherm aangepast.
    Heb m zelf weggedaan.. vond het spel tegenvallen.. geef mij maar de simpelheid van Burnout 2. maarjah dat probleem had ik ook met Tony Hawk deel 1 t/m 3 te gek, vervolgens werd het steeds slechter.. en nu zit ik met tony hawk proving ground ... opgescheept misschien wordt ik oud.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #9566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Heb m zelf weggedaan.. vond het spel tegenvallen.. geef mij maar de simpelheid van Burnout 2. maarjah dat probleem had ik ook met Tony Hawk deel 1 t/m 3 te gek, vervolgens werd het steeds slechter.. en nu zit ik met tony hawk proving ground ... opgescheept misschien wordt ik oud.
    Reken je nog terug naar guldens, dan ben je inderdaad te oud
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #9567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Heb m zelf weggedaan.. vond het spel tegenvallen.. geef mij maar de simpelheid van Burnout 2. maarjah dat probleem had ik ook met Tony Hawk deel 1 t/m 3 te gek, vervolgens werd het steeds slechter.. en nu zit ik met tony hawk proving ground ... opgescheept misschien wordt ik oud.
    Behoorlijk herkenbaar, vond persoonlijk de nieuwe Burnout ook niet best terwijl ik de vorige delen heb versleten. Ben nu bezig met Uncharted, erg gaaf.

  18. #9568

    Standaard

    is trouwens een gesealde versie die ik te koop heb van Mercenaries 2, €55,- inclusief verzenden.......
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  19. #9569

    Standaard

    crap heeft een prijs
    succes met de verkoop
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #9570

    Standaard

    Jeez! Wat is "Raining Blood" een ***nummer!
    Zo'n mooi nummer, maar zo moeilijk om te spelen, zelfs op easy-mode. Gaat zo snel man! (Tja, dat krijg je met echt goede Thrash... )

    Heb inmiddels elk nummer op 4 of 5 sterren, behalve "The Number of the Beast" (3) en "Raining Blood" dus, die ik nog niet eens tot het einde vol kan maken.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #9571

    Standaard

    En toen hadden we ook een XBOX 360 (Elite) in huis .

  22. #9572

    Standaard

    Voor de prijs van een Wii een topaankoop natuurlijk. Dan kun je nog eens een console aanschaffen voor dat geld.

    Gamertag nu eindelijk een keer poka in plaats van pokalapoketl?

  23. #9573

    Standaard

    de 360 is nu idd erg mooi geprijsd,
    Arcade pack kost €179,99 en heeft een HDMI aansluiting, als m'n 360 weer een RROD krijgt vervang ik em voor een Arcade heb ik eindelijk een HDMI aansluiting erop en zet ik de Harde schijf die ik nu heb erin en hoppa spelen maar! maar tot die tijd hoop ik dat mijn Premium nog lang mag werken
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #9574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    de 360 is nu idd erg mooi geprijsd,
    Arcade pack kost €179,99 en heeft een HDMI aansluiting, als m'n 360 weer een RROD krijgt vervang ik em voor een Arcade heb ik eindelijk een HDMI aansluiting erop en zet ik de Harde schijf die ik nu heb erin en hoppa spelen maar! maar tot die tijd hoop ik dat mijn Premium nog lang mag werken
    179,99 maar nu tot het eind van het jaar 149,99.

  25. #9575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Gamertag nu eindelijk een keer poka in plaats van pokalapoketl?
    Nah, heb hem maar gekoppeld aan mijn GFW-Live account.


Pagina 383 van 384 EersteEerste ... 283333373379380381382383384 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •