Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 431 worden weergegeven.
  1. #301

  2. #302

    Standaard

    nee, hij bekijkt het maar.
    die andere 3 minnen zeggen denk ik genoeg.
    dat worden er nu dus 4.
    Laatst aangepast door riny : 26-05-2009 om 09:24

  3. #303

    Standaard

    bedankt voor de tip Riny, weer 1 die het kan vergeten...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873 Bekijk bericht
    nee, hij bekijkt het maar.
    die andere 3 minnen zeggen denk ik genoeg.
    dat worden er nu dus 4.
    Onzin, probeer hem eerst maar te contacteren middels zijn andere mail, dan kunnen we nog afwachten. Er kunnen altijd persoonlijke omstandigheden zijn waardoor iemand niet kan reageren.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Onzin, probeer hem eerst maar te contacteren middels zijn andere mail, dan kunnen we nog afwachten. Er kunnen altijd persoonlijke omstandigheden zijn waardoor iemand niet kan reageren.
    niks onzin. heb hem meerdere pms gestuurd en hij is daarna gewoon online geweest. als je de andere minnen bekijkt zie je dat het niet de eerste keer is dat hij zo bezig is. ik ga verder geen tijd meer aan hem besteden.

  6. #306

    Standaard

    Héél goed, keihard aanpakken dat soort grappenmakers.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #307

    Standaard

    Hallo,

    Waarschijnlijk kennen de meesten mij hier wel ( of althans mijn username ). Ik heb een hoop te zeggen en ik hoop dat het in goede aarde valt.

    Ongeveer 8 maanden geleden werd mijn naam hier genoemd wegens wanverzendingen ( kan even geen ander woord bedenken ). Ik kan en wil daar nu veel over kwijt.

    Op de eerste plaats. Dit forum was niet de enige plek waar dat soort dingen voorkwamen, ook op marktplaats, etc. Ik zie natuurlijk in dat het fout is geweest, vandaar deze lap tekst. Ik ben stom geweest, dom geweest, en kortom onacceptabel bezig geweest.

    De afgelopen maanden ben ik in intensieve therapie bezig geweest wat mij in het herstel enorm heeft geholpen. Ik heb een half jaar geen gebruik gemaakt van internet en ik ben bij mijn moeder gaan wonen. Ik heb me altijd af gevraagd waarom ik die dingen heb gedaan. Het feit is dat ik dat niet meer wist. Op een gegeven moment werd ik van zoveel dingen verdacht dat alles zich maar opstapelde en ik geen uitweg zag. Ik kon de oorzaak niet vinden en ik baalde van mijzelf, wou dat er een uitweg was. Toen ik net bij mijn moeder woonde was ik alles vergeten, en dat meen ik echt, ik wist niet meer dat ik die dingen had gedaan. Daarvoor ben ik vrijwillig en met aanraden van familie in therapie gegaan. Daar ben ik achter de oorzaak gekomen. Nogmaals, het feit dat het is gebeurt is puur mijn eigen schuld, en verantwoordelijkheid. Ook wil ik noteren dat alle mensen die ik geld schuldig was, het hebben teruggekregen. Dat via mijn moeder, die mij enorm heeft bijgestaan.

    Ik heb een ingewekkeld leven achter de kiezen, met veel verhuizingen en dergelijke. Mijn ouders scheidden vroeg, en ik ging bij mijn moeder wonen. Wanneer zij psygische problemen kreeg moesten mijn zus en ik uit huis, ieder apart. Ik kwam in een opvanghuis in Apeldoorn, en zij in een pleeggezin. Een half jaar later kwam ik ook alsnog in een pleeggezin in de buurt van Gorinchem. Daar heb ik 4 jaar gewoond. Ik ben daar geestelijk en lichamelijk mishandeld door de pleegvader. Nogmaals ik wil niet zielig lijken, maar ik wil alles proberen uit te leggen, jullie hebben daar recht op en het geeft mij een gevoel om door te gaan. Toen het daar niet goed met mij ging kwam mijn moeder daarachter en die heeft, omdat ze mijzelf nog niet kon verzorgen mijn vader gevraagd of we bij hem mochten wonen. Ik blij, iedereen blij. Helaas ben ik door middel van therapie erachter gekomen dat juist mijn vader de oorzaak is van mijn problemen. Hij wenste mij dood, wou dat ik niet geboren was, en dingen die te erg zijn om te gaan herhalen. Nadat hij voor de 1e keer dat gezegt had ben ik voor het eerst gaan wanbetalen. Ik was ook daar ongelukkig.

    Nu woon ik een half jaar bij mijn moeder en zit nog steeds in therapie, en het gaat steeds beter, mijn zelfvertrouwen gaat omhoog en ik leer beter met mensen te communiceren. Ik wou, gedeeltelijk voor mijzelf jullie oprecht mijn excuses aanbieden. Dit gedrag hoort niet op een dergelijk forum als deze. Ik ben hier altijd graag om rond te kijken, maar voor mijn gevoel kan ik dat nu niet echt meer door wat er in het verleden is gebeurd. Kopen of verkopen zal voor mij hier dus ook niet meer kunnen. In de toekomst zal ik hier altijd blijven komen, gewoon omdat de site mij helpt. Net als dvd's mij kunnen helpen. In de tijden dat ik het moeilijk heb gehad zijn, hoe raar het ook klinkt, dvd's en dieren geweest die me te been hielden en mijn vrienden natuurlijk.

    Ik hoop dat dit in goede aarde valt. Besef nogmaals dat ik mijn daden zelf toendertijd heb gedaan, en ik alleen ben er verantwoordelijk voor. Ik wou alleen de achterliggende redenen ook benoemen. Vergeten zal ik het nooit, maar ik probeer stug door te gaan in mijn leven dat de moeite waard is.

    Desperadoz

  8. #308

    Standaard

    @desperadoz

    Dat is wel heftig wat je allemaal schrijft. Je schrijft dat het nu wat beter gaat, ik hoop dat het zo door gaat.
    Dat het steeds een beetje beter gaat.
    Ik vind het wel knap dat je dit allemaal op het forum hebt geschreven!!

    ik heb nooit iets van je gekocht ofzo dus ik kan daar niets over zeggen.

    Maar ik wens je toch nog veel plezier op het forum.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #309

    Standaard

    Kop op knul!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #310

    Standaard

    Desp. keep up the good spirit!, sterkte!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    @desperadoz

    Dat is wel heftig wat je allemaal schrijft. Je schrijft dat het nu wat beter gaat, ik hoop dat het zo door gaat.
    Dat het steeds een beetje beter gaat.
    Ik vind het wel knap dat je dit allemaal op het forum hebt geschreven!!

    ik heb nooit iets van je gekocht ofzo dus ik kan daar niets over zeggen.

    Maar ik wens je toch nog veel plezier op het forum.
    Zo knap is dat niet meer, tegenwoordig blogt, sms-ed, msn-ed, forum-ed etc iedereen hun persoonlijke verhalen etc op internet, vaak als uitweg van de realiteit.

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Zo knap is dat niet meer, tegenwoordig blogt, sms-ed, msn-ed, forum-ed etc iedereen hun persoonlijke verhalen etc op internet, vaak als uitweg van de realiteit.
    En waar slaat dat nu weer op?

    Desperadoz trekt zijn boetekleed aan. Zoiets kun je simpelweg alleen maar toejuichen en waarderen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #313

    Standaard

    Weer iemand om voor op te passen. Ik weet niet of hij op dit forum actief is maar het is in elk geval een WANBETALER.

    RRJ van Engelshoven


    Ik was zo dom om de schijfjes vast op te sturen. 99 van de 100 mensen betalen maar er zit er altijd weer 1 tussen die slecht wil zijn voor een paar tientjes.

    Het zit me de laatste tijd niet mee maar deze had ik kunnen voorkomen. Weer een wijze les :sad:

    Mod edit: Als hij niet op het forum actief is, heeft het allemaal weinig nut om volledige adresgegevens te plaatsen, de naam is dan afdoende.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 01-11-2009 om 09:14
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Weer iemand om voor op te passen. Ik weet niet of hij op dit forum actief is maar het is in elk geval een WANBETALER.

    RRJ van Engelshoven


    Ik was zo dom om de schijfjes vast op te sturen. 99 van de 100 mensen betalen maar er zit er altijd weer 1 tussen die slecht wil zijn voor een paar tientjes.

    Het zit me de laatste tijd niet mee maar deze had ik kunnen voorkomen. Weer een wijze les :sad:

    Mod edit: Als hij niet op het forum actief is, heeft het allemaal weinig nut om volledige adresgegevens te plaatsen, de naam is dan afdoende.
    Ik heb ze al betaald en heb afschriften van!
    Je hoeft dan ook niet overal zo nodig te gaan verspreiden!Daar wordt ik heel pissig van en vooral de meeste keren heb ik keurig betaald en de andere keer kan ik heel traag zijn!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    en vooral de meeste keren heb ik keurig betaald en de andere keer kan ik heel traag zijn!
    Misschien moet je daar dan eens aan werken. Mensen vinden dat heel vervelend, zeker als ze hun spullen al opgestuurd hebben.
    Dan komt het heel onbetrouwbaar over als ze weken op hun geld moeten wachten.
    Als je niet kunt betalen, koop dan niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #316

    Standaard

    Breng iig de andere partij tussendoor op de hoogte. Scheelt een hoop frustratie. Je kunt dan wel heel pissig worden hierom, maar je hebt het zelf in de hand, dus de enige op wie je boos kunt zijn ben je zelf...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Ik weet niet of hij op dit forum actief is...
    Iets zegt me van wel


  18. #318

    Standaard

    Vogeltje vogeltje toch. nu ook nog het lef hebben om het slachtoffer uit te hangen??

    Correct, je hebt betaald; een maand na mijn eerste betalingsverzoek en tig mailtjes van mijn kant, die overigens ALLEN onbeantwoord bleven. Wat verwacht je nou? Dat ik tot sint juttemis wacht tot jij eens zo vriendelijk bent te betalen terwijl het er alle schijn van heeft dat jij dat niet van plan bent? Had gewoon geantwoord op mijn mails, dan had ik er helemaal geen punt van gemaakt dat het geld wat later komt. Maar jij laat door helemaal NIETS te communiceren jezelf veroordelen bij verstek!
    Logischerwijs probeer ik dan mijn medeforummers te waarschuwen voor jou, om hen een soortgelijke ergernis -of erger bij hogere bedragen-, te besparen
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  19. #319

    Standaard

    ik vind het jammer dat sommige mensen niet eens de beleefdheid hebben om te zeggen wanneer ze iets niet meer willen, maar intussen wel vrolijk doorposten ...

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    ik vind het jammer dat sommige mensen niet eens de beleefdheid hebben om te zeggen wanneer ze iets niet meer willen, maar intussen wel vrolijk doorposten ...
    Je mag hier heus wel namen noemen hoor. Is niet netjes in ieder geval. Je mag zelfs een minnetje geven. Uiteraard wel even goed uitleggen hoe het is gegaan.

  21. #321

    Standaard

    Heb aan iemand 1 blu ray verkocht. Althans dat dacht ik...

    eerst een berichtje van mij waar het geld bleef. Oh, meneer dacht dat ik eerst zou opsturen. Dat doe ik soms wel, maar niet bij mensen met wie ik nog nooit zaken heb gedaan. Geld zou snel volgen, maar bijna 1 maand later nog steeds niet...

    Heb de blu ray inmiddels al verkocht aan iemand anders.

    Degene die niets meer laat horen (en ook al lang niet online is geweest) is user 'astonmartin'.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #322

    Standaard

    Fijn ben ik niet de enige. Astonmartin en ik hebben 3 weken gelden een deal gesloten (rond 12/12). Geld zou overgemaakt zijn, maar helaas heb ik het nog altijd niet ontvangen. Eerst gaf hij aan een paar dagen weg te zijn geweest, daarna niets meer gehoord. Heb afgelopen weekend weer een PM gestuurd of het geld overgemaakt was en dat ik hem nog enkele dagen gaf om te reageren. Anders zou de Blu Ray weer online gaan.

    Dan toch de Blu Ray maar weer TK/TR zetten.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  23. #323

    Standaard

    Hij is overigens sinds 19-12 niet online geweest...weet dus niet of zijn interesse weg is of er iets anders is...

    Ik deel eigenlijk nooit minnen uit, maar misschien moet ik dat toch maar eens doen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #324

    Standaard

    Ik heb het gezien. Ik wacht nog even met een min geven.

    Al heb ik de BR vooralsnog wel weer te ruil/te koop gezet. 3 weken wachten vind ik net iets te veel van het goede.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  25. #325

    Standaard

    Wel zo netjes om te melden dat hij vandaag PM-de dat het is overgemaakt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •