Pagina 15 van 47 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Weet iemand hoe lang de zogenaamde aanbieding ''tot 70% korting op TV-series'' duurt?
    Ik meen mij te herinneren dat deze ''aanbieding'' tot 6 augustus geldig was, maar die staat er nog steeds op bol.com.

    Daarnaast hadden ze vóór die aanbieding alle tv-series 2x zo duur geprijsd, om ze vervolgens maar een aantal procenten goedkoper aan te bieden (vergeleken met de werkelijke prijs).

    Er staat nu bijvoorbeeld: ''Random Serie Seizoen 5'' - Van 19,99 voor 14,99

    Wat moeten we nu verwachten? Wordt de prijs weer 19,99 of 31,99 wanneer de actie voorbij is, of blijft deze 14,99?
    Zal het morgen een vragen aan mijn collega,
    Maar dat series 2x zo duur worden opgeprijsd voor deze actie is gewoon onzin en dat zeg ik niet omdat ik er werk.

    Prijzen fluctueren sowieso doordat er bij verschillende distributeurs wordt ingekocht en er voor sommige acties of gewoon losse producten in- & verkoop deals worden afgesproken.

  2. #352

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Zal het morgen een vragen aan mijn collega,
    Maar dat series 2x zo duur worden opgeprijsd voor deze actie is gewoon onzin en dat zeg ik niet omdat ik er werk.

    Prijzen fluctueren sowieso doordat er bij verschillende distributeurs wordt ingekocht en er voor sommige acties of gewoon losse producten in- & verkoop deals worden afgesproken.
    O, dus ik lieg en verzin dit gewoon even?
    Veel boxsets waren echt rond de 30 euro voordat deze 'actie' begon...

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    O, dus ik lieg en verzin dit gewoon even?
    Veel boxsets waren echt rond de 30 euro voordat deze 'actie' begon...
    Dus jij hebt alle boxsets bekeken op prijs en gezien voor de actie live kwam?

    Alle nieuwe series zijn gewoon normaal geprijsd hoor dus... Game of thrones, walking dead allemaal normale prijzen.

  5. #355

    Standaard

    Bol heeft momenteel een nieuwe BR actie. De 2=15 is verdwenen maar is nu vervangen door 2=25. Hier zitten een aantal titels tussen die in verhouding duurder zijn dan wanneer je ze elders koopt, maar ook titels die deze actie wel waard zijn. Zo wilde ik The Woman In Black bestellen en Dragon Eyes. Na de twee in mijn winkelwagentje te hebben geplaatst werd de korting echter niet verrekend.

    Even gebeld met de klantenservice en ik werd vriendelijk te woord gestaan door een dame die er ook achterkwam dat de korting niet verrekend werd. Ze wilden me daarover terugbellen. Echter wilde ik nu bestellen omdat ik aankomend weekend wat te kijken wil hebben. Toen ik dat aangaf heeft ze even overlegd en kreeg ik vervolgens de korting via een cadeaubon naar mijn account verstuurd zodat ik toch kon profiteren van de korting.

    Een hele warme douche voor Bol hiervoor.

    Maar dan weten jullie dat, mocht je ook iets mee willen pakken

  6. #356

    Standaard

    Wat een zielige actie. Zo heb ik vandaag bvb scream4 en larry crown voor 6,99 euro in saturn zien liggen ...

  7. #357

    Standaard

    Na ja zielig...

    Een aantal titels zijn wel de moeite waard toch?

  8. #358

    Standaard

    Ik weet niet waar jullie het vandaan halen dat de 2 voor 15 actie weg is hoor:

    http://www.bol.com/nl/l/dvd/bluray-2...?promo=Blu-ray

    Bestaat gewoon nog.

  9. #359

    Standaard

    En de ''Niets op TV'' actie is er ook nog steeds.

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Ik weet niet waar jullie het vandaan halen dat de 2 voor 15 actie weg is hoor:

    http://www.bol.com/nl/l/dvd/bluray-2...?promo=Blu-ray

    Bestaat gewoon nog.
    Die was eerst vervangen op de homepage door 2=25. Nu staat de actie er inderdaad weer maar is de 2=25 verdwenen. Er zat ook een fout in die actie dus misschien zijn ze die aan het herstellen.

  11. #361

    Standaard

    Ja Bol.com heeft 2 hele domme acties nu. Neem nu die 75% kortingsactie. Bol.com ruimt op. Dan zie je SEVEN staat met sticker 75% korting voor maar liefst 14.99. Dezelfde film was vorige maand nog 11.99 en dan staan er in de lijst 2 voor 25 (die zogenaamde andere actie) titels bij die eerst gewoon 12,99 waren en nu verhoogd zijn naar 14.99 onder het mom twee voor 30 euro.

    De "actie"prijzen zijn gewoon omhoog. Klanten worden bij deze 2 acties belazerd.

    Fouten zitten er ook heel vaak tussen bij Bol.com Dit komt door de prijswijzigingen. Die verhogen ze dan, maar worden niet meegenomen in de acties. Dan moet je weer gaan bellen mailen schrijven.

    Maar deze actie 2 voor 25 is een sigaar in eigen doos!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  12. #362

    Standaard

    Na ja, Haven S1 zit er wel in. Of de beide Tarantino boxen. die zijn toch wel interessant voor 12,50 per stuk.

  13. #363

    Standaard

    Heb de titels nog eens nagekeken hoe Bol.com de boel belazerd.

    Seven eerst voor 11.99 nu 14.99
    Cleopatra eerst voor 11.99 nu 14.99
    The bodyguard eerst voor 11.99 nu 14.99

    En dan heet de actie 2 voor 25 euro. Sigaar uit eigen doos om eerst de prijs te verhogen en dan met 25 euro te komen. Had men met 2 voor 20 euro gekomen dan had niemand over deze dwaze actie begonnen. Dom dom Bol.com!!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  14. #364

    Standaard

    Ik ben het eens met je opmerking dat bol altijd zit te goochelen met de prijzen. Dat lijkt nergens op. Maar nogmaals, een aantal titels uit deze actie zijn wel de moeite waard qua prijs.

  15. #365

    Standaard

    Dat prijzen omhoog en omlaag gaan nog daar en toe. Wat niet in voorraad is is meestal ineens erg duur, maar nu zijn ze bezig om oude prijzen ineens te verhogen voor een zgn. actie. Tja daar trappen wij natuurlijk niet in. Nog gekker is bijvoorbeeld de bd (flutfilm maar goed) Red state eerst voor 7,50 wordt aangeboden bij 2 voor 15 en op 1 september doodleuk weggaat voor 16.99
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  16. #366

    Standaard

    Ik heb Titanic besteld die op woensdag uitkomt. Krijg ik hem dan al woensdag? Of moet ik tot donderdag of zelfs tot vrijdag wachten?

  17. #367

    Standaard

    Doorgaans heb je hem op de releasedag in huis Batmaster

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Doorgaans heb je hem op de releasedag in huis Batmaster
    Nice, bedankt voor de info. Wou natuurlijk wel de collector's box!

  19. #369

  20. #370

    Standaard

    Op bol.com op 28/08 een LG 42LS4300 besteld, zou binnen 2 dagen geleverd worden.
    30/08, er wordt een Philips 32 inch TV afgeleverd voor eimand anders die in Wolsum ofzoiets woont.
    Aflever UPS sticker is mijn adres, bijgevoegde invoice is van de ander. Kan gebeuren, dus ik bel direct klantenservice, met veel pijn en moeite wordt ervoor gezorgd dat de verkeerd geleverde TV de volgende dag wordt opgehaald, ik hoef zelf niets te doen. Men kan niet direct de juiste TV alsnog sturen want men kan niet uit mijn naam bestellen. Dit is dus niet te regelen. Maar binnen 5 werkdagen zou ik mijn geld terug krijgen en on ik dan opnieuw bestellen. Bij de TV had ik ook een ziggoCI+ module besteld en die kon ik in mijn inmiddels aangeschafte philips doen.

    10 september maar een sgemailed met de klantenservice dat ik de CI+ module wil houden en waar mijn geld van de TV blijft. Als antwoord krijg ik dat ik de module mag houden. Geen woord over mijn geld. Ook de bestelstatus blijft op afgeleverd staan.

    20 september heb ik nog steeds mijn geld niet terug en werkelijk niets gehoord van bol.com. Dus maar weer een gebeld met de klantenservice. Het zou geregeld worden. 21 september ontvang ik een e/mail van de klantenservice dat ik mijn geld binnen 5 werkdagen terugkrijg en dat ik een 25euro kadobon heb voor het ongemak.

    Waar ik niet bij kan is dat zulke zaken dus niet direct goed geregeld worden en dat ik er zelf achteraan moet. Als ik mijn werk zo zou doen had ik allang geen baan meer.

    Maar goed, dat is een eenmalige ervaring, ik hoop dat als ik er ooit weer wat bestel het wel in 1 keer goed gaat.

  21. #371

    Standaard

    Ik heb ook eens een DVD van iemand anders gekregen. Ook toen kon de juiste DVD niet nageleverd worden en moest ik 'm opnieuw bestellen. Slechte zaak als je het mij vraagt. Het moet toch mogelijk zijn om wel de juiste DVD toe te sturen. Dat kunnen andere winkels ook.

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb ook eens een DVD van iemand anders gekregen. Ook toen kon de juiste DVD niet nageleverd worden en moest ik 'm opnieuw bestellen. Slechte zaak als je het mij vraagt. Het moet toch mogelijk zijn om wel de juiste DVD toe te sturen. Dat kunnen andere winkels ook.
    Helaas ligt dit toch iets anders, de privacy wet in NL stelt dat je geen orders op iemand zijn naam mag doen en dus ook niet als webwinkel zelf.

    Vandaar dat je dus altijd met de vervelende kwestie zit dat je spullen kunt retouren en het dan toch opnieuw moet bestellen.

    De orders van bol.com worden verzonden door docdata in waalwijk helaas kan de hard werkende pool wel eens een fout maken, het blijft handmatig werk en mensen maken nu eenmaal fouten

  23. #373

    Standaard

    Het is vandaag 1 oktober dus gaan we van 19% naar 21%, maar Bol.com maakt het wel heel erg bont. Ze gooien bij heel veel artikelen (blu ray o.a.) zomaar 2 euro omhoog. Dat is dus geen 0.29 ct omhoog maar 2 euro!!!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Het is vandaag 1 oktober dus gaan we van 19% naar 21%, maar Bol.com maakt het wel heel erg bont. Ze gooien bij heel veel artikelen (blu ray o.a.) zomaar 2 euro omhoog. Dat is dus geen 0.29 ct omhoog maar 2 euro!!!
    Inderdaad, ik zie op mijn 'verlanglijstje' bij Bol diverse BR's van 14,99 naar 16,99 en 22,99 naar 25,99. Waarmee mijn verlangen een stuk minder is geworden

  25. #375

    Standaard

    Als je bij bol een artikel hebt gereserveerd tegen een bepaalde prijs maar na je reservatie stijgt de prijs met 20 euro, krijg je je artikel dan in huis tegen de prijs dat je had bij reservatie?

Pagina 15 van 47 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •