Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 93 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Ik begrijp uit een ander forum dat Paramount nu standaard op blu-ray films van 1.85:1 als 1.78:1 releast.
    Warner Bros. doet dit al jaren.

  2. #52

    Standaard

    Even vermelden de ondertitels wel een speciaal formaat hebben, een soort wit/geel speciaal lettertype. Wel netjes, want het past bij de filmstijl.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Even vermelden de ondertitels wel een speciaal formaat hebben, een soort wit/geel speciaal lettertype. Wel netjes, want het past bij de filmstijl.
    Ik vind ze alleen wel te groot.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Even vermelden de ondertitels wel een speciaal formaat hebben, een soort wit/geel speciaal lettertype. Wel netjes, want het past bij de filmstijl.

    Dit doet men wel eens als er veel wit in het beeld zit om zodoende de ondertiteling beter te laten opvallen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Dit doet men wel eens als er veel wit in het beeld zit om zodoende de ondertiteling beter te laten opvallen.
    Dat heb ik wel gezien, maar zo'n subs heb ik toch nog nooit gezien (buiten sommige Paramount uitgaves met knalgele subs).
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  6. #56

    Standaard

    Is het niet zo dat deze films juist helemaal niet opgepoetst moeten worden tot HD formaat en super geluid.... ik heb met godfather zoiets dat het juist allemaal krakkemikkerig moet zijn ouderwets en een beetje korrelig beeld en het geluid mag ook minder zijn dat brengt je in de sferen voor die films...
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  7. #57

    Standaard

    De korrel in het beeld zit er ook gewoon nog in hoor. Gelukkig maar.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #58

    Standaard

    De kleuren zien er ook antiek uit (beetje vergeeld, daarom past de vergeelde ondertiteling er ook wel bij).
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #59

    Standaard

    Dat is goed om te horen !! dan toch maar voor 37,- incl. bestellen.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  10. #60

    Standaard

    Even een kleine schopje.

    Iemand hem al via amazon.co.uk zelf heeft bestelt? Zit hier Nederlandse ondertiteling bij? Bedankt.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Even een kleine schopje.

    Iemand hem al via amazon.co.uk zelf heeft bestelt? Zit hier Nederlandse ondertiteling bij? Bedankt.
    Ik heb de UK versie hier staan, alles is Nederlandse ondertiteld.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jannes Bekijk bericht
    Ik heb de UK versie hier staan, alles is Nederlandse ondertiteld.
    Bedankt. Had hem gisteren al besteld.

  13. #63

    Standaard

    Hoe ziet de verpakking van de UK-versie van "The Godfather Trilogy" eruit?
    Hetzelfde als de NL-versie?
    Ik lees ook dat er op amazon.co.uk wordt gesproken over 3 discs, daar waar de nl-versie het heeft over 4 discs???
    Laatst aangepast door Aruba75 : 17-10-2009 om 07:52

  14. #64

    Standaard

    de UK versie is 4 aparte blu ray doosjes in een stevige kartonnen sleeve.
    Het zijn gewoon 4 blu rays en nlo.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  15. #65
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Nieuwerkerk aan den IJssel

    Standaard

    Het zijn wel UK doosjes, dus de box is een stuk dikker dan in Nederland. Maargoed, voor de helft van de prijs mag je niet klagen.

  16. #66

    Standaard

    Voor degene die Godfather BD-box heeft met de foutieve 2e disc kun je nu mailen met een mevrouw (ik weet niet of ik het adres mag posten), heb adres via Amazon UK.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Voor degene die Godfather BD-box heeft met de foutieve 2e disc kun je nu mailen met een mevrouw (ik weet niet of ik het adres mag posten), heb adres via Amazon UK.
    Wat is er eigenlijk fout aan die disc 2?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #68

    Standaard

    Beeld loopt vast bij ongeveer 1 uur 40, en gaat na verloop van tijd verder ( 20 minuten of zoiets). Gelijk bij ontvangst gecontroleerd op een Pana BDP-60. Had ondertussen op fora (en ook door een forumlid hier) gelezen dat er een foutieve Britse (?) batch van Godfather deel 2 is. Bij diverse UK webshops maken klanten melding van dit probleem. Doet zich voor bij recente oplage van deze box.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Beeld loopt vast bij ongeveer 1 uur 40, en gaat na verloop van tijd verder ( 20 minuten of zoiets). Gelijk bij ontvangst gecontroleerd op een Pana BDP-60. Had ondertussen op fora (en ook door een forumlid hier) gelezen dat er een foutieve Britse (?) batch van Godfather deel 2 is. Bij diverse UK webshops maken klanten melding van dit probleem. Doet zich voor bij recente oplage van deze box.
    Niet alleen bij een recente oplage, in het begin van dit jaar ook al.

  20. #70

    Standaard

    Het gaat toch alleen om Engelse versies? Niet 'onze' Benelux uitgave?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Het gaat toch alleen om Engelse versies? Niet 'onze' Benelux uitgave?
    Voor zover ik weet alleen de UK versie.

  22. #72
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ik heb de mijnes, de UK versie, die ik vorige week van Play.com binnen heb gekregen ff gecheckt en bij mij speelt Part II helemaal goed af.
    Laatst aangepast door Varg : 30-11-2009 om 18:34

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Ik de mijnes, de UK versie, die ik vorige week van Play.com binnen heb gekregen ff gecheckt en bij mij speelt Part II helemaal goed af.
    Dan heb ik dus pech gehad, kreeg de mijne ook vorige week binnen en die was niet goed Helaas nog geen reactie van Play
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  24. #74

    Standaard

    Ik heb mijne net gecheckt en geen problemen tussen 1;35 en 1;45, dus dat is relaxed.

    Ik moet trouwens echt eens tijd gaan vrijmaken om deze trilogy weer is te bekijken.

  25. #75

    Standaard

    De prijs was ook de voornaamste reden om deze box aan te schaffen. Had hem al op dvd. En vind niet dat deze transfer een grote vooruitgang is.
    En wat betreft de defecte disc had ik mij waarschijnlijk de moeite (van het mailen) bespaard als het de derde film was geweest .

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •