Pagina 12 van 272 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 6777 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    - Sleepers
    - Swordfish
    komen zeker deze maand. de rest hangt van omstandigheden af.
    Je bent hem nog niet vergeten!! *LOL*
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  2. #277

    Standaard

    STNG, W.o II (6 dvd's), Abfab 4, Phantasm box-set e.v..a

  3. #278

    Standaard Terminator

    ...joe....bedankt voor de tips.....
    ...ik denk dat ik T2 toch maar laat schieten......vond de film niet zo top....en het verhaal een beetje basic......maar ik heb
    hoop ergens op de site gelezen dat Terminator 1...voor
    een redelijke prijs bij Fame (Amsterdam) te koop is......en dat vond ik wel een toppie.....veel beter dan de sequal.....
    ..ik ga daar mee eens binnekort een kijkje nemen...!

  4. #279

    Standaard

    Bedankt BasH. Ik hou gewoon van verschillende genres. Pin me niet vast op 1 genre. Zou nogal vervelend worden na een tijdje!


  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee


    Je bent hem nog niet vergeten!! *LOL*
    neeeee, integendeel Er is nog een discussie over geweest met Luther en Ghast.

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    Er is nog een discussie over geweest met Luther en Ghast.
    Voor degene die nieuwsgierig zijn, hij heeft het over dezethread

  7. #282

    Standaard

    Ik ga morgen de stad in met het volgende lijstje in mijn binnenzak:

    Being John Malkovich
    Chopper
    Sexy Beast
    La Haine
    Boogie Nights
    Psycho (de originele natuurlijk)
    The Omen

  8. #283

    Standaard

    De volgende DVD's die ik ga halen zijn: The fast and the furious
    Dude, where's my car?
    American pie 2
    Kiss of the dragon
    Weet alleen niet wanneer die precies uit komt! Weet iemand dat wanneer Kiss of the dragon uit komt? En Rush hour 2, is daar al iets over bekend?
    Verder komen er volgens MIJ niet echt toffe titels uit in de nabije toekomst!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Ik ga morgen de stad in met het volgende lijstje in mijn binnenzak:
    Chopper
    Is Chopper er dan al? Of ga je naar een Regio 1 winkel?

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Is Chopper er dan al? Of ga je naar een Regio 1 winkel?
    Nee ik heb de R2 versie gezien bij de FRS, wel Engels geloof ik, maar ik weet het niet zeker. Ik weet ook niet of ik deze film zonder subbies ga halen, want ze brabbelen soms wel erg onverstaanbaar.

  11. #286

    Standaard

    Ik zag zojuist bij de frs dat Mission impossible voor 11,99 te koop is!!! Is deze interresant genoeg om te kopen???


  12. #287

    Standaard

    zonder extra opties....... zou ik zeker niet doen....
    je kijkt het toch maar 1 maal...!

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Ik weet ook niet of ik deze film zonder subbies ga halen, want ze brabbelen soms wel erg onverstaanbaar.
    Ik wacht nog wel ff er komen in April toch genoeg DVD'tjes waar ik blij van wordt

  14. #289

    Standaard

    Morgen loop ik blij met conan 1 & 2 rond na een rondje shoppen en volgende week fatf
    I drive way too fast to worry about cholesterol

  15. #290

    Standaard

    Ik denk dat het Men of Honor kan gaan worden.
    Mijn portemonnee zegt van niet, maar ik vind van wel. Denk dat ik het wel ga winnen.

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ik denk dat het Men of Honor kan gaan worden.
    Mijn portemonnee zegt van niet, maar ik vind van wel. Denk dat ik het wel ga winnen.
    Ben het helemaal met je eens Henk
    Hij is nergens onder de €25 te krijgen lijkt het maar ja....

    Het is een ziekte/verslaving he ?

    Denk dat the fast and the furious de volgende word......


  17. #292

    Standaard

    [i]Originally posted by ger
    Ben het helemaal met je eens Henk
    Hij is nergens onder de €25 te krijgen lijkt het maar ja....
    Ik sta bekend als een wandelende Consumentengids. Ik shop hevig en weet dat hij al verkrijgbaar is voor € 19,99. Tenminste ik heb een post van Alex Belg Y Bel gelezen. Nou maar hopen dat het klopt.

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ik denk dat het Men of Honor kan gaan worden.
    Mijn portemonnee zegt van niet, maar ik vind van wel. Denk dat ik het wel ga winnen.
    zo goed vond ik de film niet... hij is een beetje langdradig en zeer voorspelbaar. Maar goed smaken verschillen, nietwaar?

    Groet bjorn

  19. #294

    Standaard

    [i]Originally posted by bmateijsen
    zo goed vond ik de film niet... hij is een beetje langdradig en zeer voorspelbaar. Maar goed smaken verschillen, nietwaar?
    Is dat echt waar? Ik had het idee dat het een flitsende, actievolle film was. Ben benieuwd hoe anderen de film beoordelen. Ik kwam namelijk nogal wat reacties tegen van mensen die er naar uit zaten te kijken dat deze film op DVD uitkwam. Ik heb er dus juist hooggespannen verwachtingen van.

  20. #295

    Standaard

    Morgen even naar de MM om te kijken of Conan daar al ligt voor een schappelijk prijsje. En anders wordt TFATF de volgende
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Is dat echt waar? Ik had het idee dat het een flitsende, actievolle film was. Ben benieuwd hoe anderen de film beoordelen. Ik kwam namelijk nogal wat reacties tegen van mensen die er naar uit zaten te kijken dat deze film op DVD uitkwam. Ik heb er dus juist hooggespannen verwachtingen van.
    Nou ik wil je niet teleurstellen maar Men of Honour (daar gaat het toch om?) is ABSOLUUT GEEN flitsende actiefilm! Dan kan je beter voor 'The Fast and the Furious' gaan.

  22. #297

    Standaard

    Zit te denkne aan Scarface, vraag me alleen af of de beeld en het geluids hier goed van zijn (anders wacht ik liever op een betere versie) want die is nu niet duur bij de FRS 15.99 euro
    verder denk ik aan Taxi 2 voor 15.99 euro
    beide niet duur...
    StarTrader

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters


    Nou ik wil je niet teleurstellen maar Men of Honour (daar gaat het toch om?) is ABSOLUUT GEEN flitsende actiefilm! Dan kan je beter voor 'The Fast and the Furious' gaan.
    Oke, oke, ik heb ontdekt dat het inderdaad niet echt een full-actionfilm is. Maar ik was toch dik tevreden. Waar gebeurd verhaal (hou ik wel van) en twee prima hoofdrolbezettingen (De Niro daar hou ik ook wel van) . Ik was dus dik tevreden.
    Volgende zal dus wel Fast en Furious kunnen worden. Of AI, maar die heb ik bij FRS (€32) nog even teruggelegd, veel te duur daar.
    Men of Honor was er € 30 terwijl het bij MM € 23 was. Da's een grof verschil. Da's dus grof 30% te veel.

  24. #299

    Standaard

    Sorry voor de off-topic! (....ach hell, het is mijn eigen thread *LOL*)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Blonde
    Zit te denkne aan Scarface, vraag me alleen af of de beeld en het geluids hier goed van zijn (anders wacht ik liever op een betere versie) want die is nu niet duur bij de FRS 15.99 euro
    verder denk ik aan Taxi 2 voor 15.99 euro
    beide niet duur...
    Je pm box zit vol...dus hier maar je antwoord:

    Ik ben geen pater! *LOL*

    Ik heb hem bij play.com vandaan voor 8 pond (is zo'n 28 gulden) en ik moet zeggen dat ik het beeld heel goed vind. Het is toch een film uit 1983. Geluid is ook redelijk goed. Ben heel blij met deze dvd, is gewoon een hele mooie dvd met een interessante making of er op..

    Veel plezier!

    Mzzlz

    Peter

    P.S. Goonies al goedkoop gezien?
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  25. #300

    Standaard

    PDP thanx voor je re, zie verder je PM-inbox (heb de mijne meteen ff geleegd)
    De groeten...
    StarTrader

Pagina 12 van 272 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •