De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard onkyo 607 hdmi in naar rgb uit ?

    ik wens mij een nieuwe receiver te kopen en twijfel tussen de onkyo 607 en de denon 1910.

    Ik wil echter gelijktijdig mijn beamer en mijn plasma aansluiten,( ik bedoel gelijktijdig aansluiten maar niet gelijktijdig kijken.) het aansluitschema zou als volgt zijn.

    IN
    hdmi1 > telenet digicorder
    hdmi2 > hd-dvd speler
    hdmi3 > apple tv
    hdmi4 > popcornhour

    rgb1 hdd recorder (sound ??)
    rgb2 xbox original (sound ??)

    UIT
    hdmi > pany plasma
    rgb > beamer hd ready hitachi

    SPEAKERS
    stereo speakers op zone 2
    surround set 5.1 op zone 1

    nu is de vraag.

    1) kan ik signalen die binnenkomen via hdmi in doorschakelen naar rgb uit ?kan iemand me dat bevestigen ? zowel mijn beamer als mijn plasma zijn hdready.
    2) hoe behandeld de onkyo de full hd input komende van de popcornhour? (downscale ? pass-trough?)
    3) als ik mijn oude xbox aansluit op rgb, hoe krijg ik dan de klank van de xbox binnen ?

    ik heb in de online manual gezocht maar kon dit niet echt terugvinden.

    alvast bedankt voor jullie feedback.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stoffels Bekijk bericht
    1) kan ik signalen die binnenkomen via hdmi in doorschakelen naar rgb uit ?kan iemand me dat bevestigen ? zowel mijn beamer als mijn plasma zijn hdready.
    Nee, althans niet volgens pagina 24 van de handleiding. Je kunt signalen vanuit de HDMI ingangen alleen maar uitsturen via de HDMI uitgang.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stoffels Bekijk bericht
    2) hoe behandeld de onkyo de full hd input komende van de popcornhour? (downscale ? pass-trough?)
    Geeft hij 1 op 1 door, dus zonder afbreuk te doen aan het originele signaal. Als het origineel 1080p is dan stuurt hij dit ook uit als 1080p. 1080i blijft 1080i (pagina 105)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stoffels Bekijk bericht
    3) als ik mijn oude xbox aansluit op rgb, hoe krijg ik dan de klank van de xbox binnen ?
    Via een optische verbinding tussen Xbox en receiver (bijv. OPT1). In het setup menu van de receiver moet je bij Digital Audio Input (pagina 41) aangeven dat ingangsbron GAME is gekoppeld aan OPT1.

    Wellicht handig om volgende keer de handleiding wat beter door te nemen. Ik bezit geen Onkyo maar had je antwoorden in een online manual zo terug gevonden
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stoffels Bekijk bericht
    2) hoe behandeld de onkyo de full hd input komende van de popcornhour? (downscale ? pass-trough?)
    Pass-through. Wanneer de Onkyo de HDMI van popcornhour of een andere HDMI bron met de TV doorverbindt, wordt er een "handshake" gedaan tussen de TV en de bron. Accepteert de TV geen 1080P(24) dan zal de bron dit ook niet naar de TV sturen. Het is dan wel handig om bij de bron in te stellen of dan 1080i of 720p wilt gebruiken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •