De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD-box Echte Gooische Meisjes

    DVD-box Echte Gooische Meisjes



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Echt iets wat je vaker wil zien. NOT!
    Maar leuk voor die meiden

  3. #3

    Standaard

    Walgelijke serie. Door dit soort ongein kijk ik simpelweg geen tv meer (op Nat. Geo, Disc. Channel, Animal Planet en sport na...)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    domme wijven een keer hard werken moeten ze ipv dom op het geld van pappie en mammie leven

  5. #5

    Standaard

    Beter duur gekocht als niet te koop

    Beter verwaand dan verwaarloosd

    JUGH!!!!!! gooi jezelf van een gebouw...

    Nee niets voor mij haha, maar dat was al duidelijk denk...
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  6. #6

    Standaard

    Ach tegenwoordig gooien ze alles op dvd, dus dit verbaast me niets.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Walgelijke serie. Door dit soort ongein kijk ik simpelweg geen tv meer (op Nat. Geo, Disc. Channel, Animal Planet en sport na...)
    Helemaal mee eens, heb ik ook, 1x gezien anders kun je niet oordelen vindt ik zelf, ik kan me id ergeren terwijl dat soort gasten maar doen waar ze zin hebben en uit verveling maar klooien, kan ik voor de medemens zorgen en jaren sparen voordat ik iets kan.
    Daarom hoop ik dat de kredietcrisis nog erger wordt kunnen dat soort idioten ook eens normaal doen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Helemaal mee eens, heb ik ook, 1x gezien anders kun je niet oordelen vindt ik zelf, ik kan me id ergeren terwijl dat soort gasten maar doen waar ze zin hebben en uit verveling maar klooien, kan ik voor de medemens zorgen en jaren sparen voordat ik iets kan.
    Daarom hoop ik dat de kredietcrisis nog erger wordt kunnen dat soort idioten ook eens normaal doen.
    Dat de kredietcrisis nog erger wordt? Je misgunt dus mensen rijkdom, omdat je hetzelf niet hebt? Want je misgunt het die meisjes niet, maar eigenlijk hun vader & moeder en die hebben er misschien heel hard voor hebben gewerkt.

    Voor de rest ach ik vind het wel grappig om te zien en volgens mij doen ze allemaal nog wel iets van school, dus zo nutteloos zijn ze niet bezig.
    Laatst aangepast door mark_a : 19-11-2008 om 10:28

  9. #9

    Standaard

    Het kansloze is dat deze serie ook een en al script is. Net als die zogenaamde real-life programma's van mtv (my sweet 16, etc.)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Helemaal mee eens, heb ik ook, 1x gezien anders kun je niet oordelen vindt ik zelf, ik kan me id ergeren terwijl dat soort gasten maar doen waar ze zin hebben en uit verveling maar klooien, kan ik voor de medemens zorgen en jaren sparen voordat ik iets kan.
    Daarom hoop ik dat de kredietcrisis nog erger wordt kunnen dat soort idioten ook eens normaal doen.
    Wat een reactie zeg

  11. #11

    Standaard

    Nee, deze dvd-box laat ik toch maar aan me voorbij gaan...
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Walgelijke serie. Door dit soort ongein kijk ik simpelweg geen tv meer (op Nat. Geo, Disc. Channel, Animal Planet en sport na...)

    Ik heb RTL 4/5/6 MTV TMF en al die shit van m'n tv af gehaald 3/4 jaar geleden...

    Te tragisch voor woorden deze dvd release.

  13. #13

    Standaard

    Te tragisch voor woorden dat je RTL 4/5/6 van je tv afhaalt..

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a Bekijk bericht
    Te tragisch voor woorden dat je RTL 4/5/6 van je tv afhaalt..
    Zijn die zenders noodzakelijk om op de hoogte te blijven van dingen die in de wereld spelen? Ik kan al die belspelletjes, astro-tv, Albert Verlindes en Hart van Nederland miepen wel missen hoor.

    Dat jij dat mooi vind kan ik niet helpen.

  15. #15

    Standaard

    Voor mij komt over als een soort wereldvreemheid, een aversie tegen alles wat commercieel en entertainment is. Ik heb ook niets met SBS, vooral hart van Nederland vind ik arbeiders niveau pvda nieuws, maar een leuk autoprogramma of sommige andere programma's vind ik weleens leuk om te kijken.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a Bekijk bericht
    Voor mij komt over als een soort wereldvreemheid, een aversie tegen alles wat commercieel en entertainment is. Ik heb ook niets met SBS, vooral hart van Nederland vind ik arbeiders niveau pvda nieuws, maar een leuk autoprogramma of sommige andere programma's vind ik weleens leuk om te kijken.
    Oppassen met anderen wereldvreemd te noemen.

  17. #17

    Standaard

    Ik noem je niet zo, het komt zo op mij over, maar daarvoor weet ik te weinig van je.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a Bekijk bericht
    Ik noem je niet zo, het komt zo op mij over, maar daarvoor weet ik te weinig van je.
    Het is juist het omgekeerde. Ik heb meer dan 20 jaar alleen maar onzin gezien op die commerciële zenders en bepaal liever zelf wat ik wel of niet zie. Heb welgeteld 12 zenders geïnstalleerd op mijn tv en meer zenders hoef ik niet te hebben.

  19. #19

    Standaard

    Haha wat een giller als iemand SBS en RLT etc niet kijkt als wereldvreemdheid te betitelen, dan maar wereldvreemd maar ik word geen intellectueel als ik hart van de ellende kijk etc..Alleen RTL Voetbal met name voor Derksen kijk ik en de live wedstrijden op RTL7 komt op.
    Ik kijk liever VPRO documentaires of in Europa etc, daar leer ik nog iets van..
    Ik blijf de slappe lach houden..wereldvreemd zonder SBS hahaha
    Laatst aangepast door steven van dijk : 09-12-2008 om 20:35

  20. #20

    Standaard

    Als je goed had gelezen heb ik gezegd dat ik daar niet goed over kan oordelen als ik iemand niet goed kan, maar zo komt het op mij over. Intellectueel zijn of niet heeft niets met wereldvreemdheid te maken, sterker nog intellectuelen zijn vaak wereldvreemd. Ik zit op de universiteit voordat je zegt dat ik dat niet kan weten. SBS kijk ik ook nooit, in ieder geval niet de programma's, soms een film. Dat had je ook kunnen lezen, maar waarschijnlijk wilde je gewoon snel iets plaatsen..

  21. #21

    Standaard

    Laten we het ontopic houden mensen en niet elkaar persoonlijk aan gaan vallen!

  22. #22

    Standaard

    "Echte Gooische Meisjes"?? Nee, doe maar niet.
    Ze zouden de "Echte" wereld niet overleven.
    Maar ja...er zijn liefhebbers voor, toch?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •