Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    die amerikaan met de ppppowerbook is ook hilarisch zeg...
    had wel wat bedreigingen verwacht eerlijk gezegd...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    die amerikaan met de ppppowerbook is ook hilarisch zeg...
    had wel wat bedreigingen verwacht eerlijk gezegd...

    mazzel,niels
    Inderdaad geniaal. Helemaal het stukje waar iemand voorstelt om $8000,00 op het pakketje te zetten. Oeps, even de doune betalen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  3. #53

    Standaard

    Vandaag een bod op een item van me op marktplaats, boven de vraagprijs direct al (dan gaat er al een lampje branden). Dus even meegespeeld het spelletje, en ja hoor;

    am Glad for your response, Am Elizabeth by name and am living in Mathenesserdijk in Rotterdam but presently working for United nation in United state but going to Barbados for official assignment and i will not be back to Holland until the end of June next year,I'll pay you €400 euro for the item and i have also verified from the shipping from Ems speed post which is the local post / TNT OR TPG heading to working for €30 euro to my ex husband address,am working with world hearth organization on a private assignment (United Nation)am busy person, I'm buying this item for my son has a gift,He his presently with my ex husband in Africa,who is coming to stay with me in Holland but still with his father in Africa,so am giving this item to him has a gift for his birthday coming soon,so i will like to have your pay pal account as to made the payment or bank to bank wire transfer for your payment of €430 euro to be transfer into your PayPal account or bank account,please don't run away with my money Immediately i pay for this into your account.i want you to ship the item to my son,Am waiting for your reply immediately because i want this item to be ship as soon as possible
    Regards
    Thanks
    Elizabeth


    Ik heb er hierna maar meteen een eind aan gemaakt. Geen zin om dit weer helemaal uit te melken.

  4. #54

    Standaard

    Hoe werkt die oplichting eigenlijk? Zij sturen geld via paypal, jij stuurt je product en vervolgens halen ze meteen hun geld terug via paypal ofzo?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Hoe werkt die oplichting eigenlijk? Zij sturen geld via paypal, jij stuurt je product en vervolgens halen ze meteen hun geld terug via paypal ofzo?
    Nee, vaak willen ze geld op je rekening storten via Western Union of via een internationale bankoverschrijving via 1 of andere onbekende bank. Wat wij hier niet in NL hebben en wel in het buitenland is dat je je geld kan retourneren (storneren) ook als je het zelf hebt overgemaakt (hier in NL kan het alleen bij een afschrijving door iemand anders, niet bij een eigen storting). Je stuurt dus het pakket op nadat je het geld hebt ontvangen; niks aan de hand dus denk je dan. Maar dan halen ze hun geld terug en dan sta je nergens. Via die banken is niks, noppes verzekerd. Via Paypal kan je nog een aantal dingen doen maar niet via de vage banken in het buitenland.

  6. #56

    Standaard

    united nation LOLLLLLL ..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #57

    Standaard

    is Nigeria actief aan het spammen?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  8. #58

    Standaard

    Prins Oeloeboele de 17e junior heeft weer een miljoen weg te geven aan de eerste persoon die 3000 euro overmaakt naar hem.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Prins Oeloeboele de 17e junior heeft weer een miljoen weg te geven aan de eerste persoon die 3000 euro overmaakt naar hem.
    En niet te vergeten 200 km pijpleiding....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Nee, vaak willen ze geld op je rekening storten via Western Union of via een internationale bankoverschrijving via 1 of andere onbekende bank. Wat wij hier niet in NL hebben en wel in het buitenland is dat je je geld kan retourneren (storneren) ook als je het zelf hebt overgemaakt (hier in NL kan het alleen bij een afschrijving door iemand anders, niet bij een eigen storting). Je stuurt dus het pakket op nadat je het geld hebt ontvangen; niks aan de hand dus denk je dan. Maar dan halen ze hun geld terug en dan sta je nergens. Via die banken is niks, noppes verzekerd. Via Paypal kan je nog een aantal dingen doen maar niet via de vage banken in het buitenland.
    Is het niet mogelijk om zodra je het geld ontvangen hebt, 't meteen op een andere eigen rekening storten, zodat die oplichter 't niet terug kan boeken?

  11. #61

    Standaard

    Vandaag, volgende;

    Hallo,
    Ik ben geïnteresseerd in het item dat u geplaatst voor verkoop op de veiling site. Ik ben gevestigd in de Verenigde Staten (VS), maar ik wil kopen dit item voor mijn neef die school in een ander land (West Afrika).
    Ten eerste, zal ik graag willen weten hoe de conditie van het object en de laatste verkoopprijs van het object, of als u het goed met het biedproces prijs.
    Meer nog, ik wil graag weten hoe u wilt dat ik je betalen, overschrijving of Paypal. Ik zal echt dankbaar zijn als u dit item kan verkopen aan mij.
    Wachten op uw dringende reactie.
    Groeten.
    Jane.

    lol

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Ik ben geïnteresseerd in het item dat u geplaatst voor verkoop op de veiling site. Ik ben gevestigd in de Verenigde Staten (VS), maar ik wil kopen dit item voor mijn neef die school in een ander land (West Afrika)
    BWAHAHAHA! Nu gebruiken ze ook al Google Translator!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #63

    Standaard

    En FOTO SPOT! ..maar dat zijn Chinezen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #64

    Standaard

    bij mij precies het zelfde . alleen op marktplkaats ik moest een gsm naar afrika sturen en alleen via paypal of western union . en nagemaakte paypal .en zegt dat het geld op paypal staat maar ik zie gelijk dat het een oplichter was . dan zegt hij je moet contact opnemen met paypal en dan zegt hij je moet nu de gsm sturen . maar ik heb hem geblokkeerd dan komen ze weer met een andere email adres met het zelfde verhaal zij bieden meer dan wat de artikel waaard is

  15. #65

    Standaard

    Zijn het altijd Nigerianen? En zo ja, waarom juist Nigeria?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •