De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marantz, Denon of Yamaha

    Graag had ik geweten welke van deze merken kwalitatief en gebruiksmatig de meest interessante keuze is...

    Concreet gaat het om de
    Marantz SR5003
    Denon AVR-1909
    Yamaha RX-V863

    Zou ze (tot hiertoe) willen combineren met Wharfedale Diamond of Kef iQ speakers...

  2. #2

    Standaard

    Lekker gaan luisteren, zijn allemaal goed.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Heb vandaag de Marantz 5003 gehoord, bij cinedream in Hasselt, in combinatie met de B&W600 reeks... klonk verbluffend (ben dan ook nog niet veel gewoon!)

    Maar m'n keuze is toch wel gemaakt denk ik...

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad gewoon lekker gaan luisteren, het zijn allemaal zeer degleijke reciervers. Ondanks dat je de eerst beluisterde reciever misschien al goed vond toch altijd even de andere beluisteren.

    Probeer trouwens ook eens een modelletje hoger indien je budget dit toelaat. Het kan zijn dat je soms voor relatief weinig bijbetalen een veel beter geluid krijgt.
    Yamaha RX-V1800, Yamaha BD-S1900
    Denon PMA 1500 AE, Denon DCD 1500AE
    Fronts Klipsch RF 35 zuil
    Rears Klipsch RS 35 surrounds
    Center Klipsch RC-35
    Sub Klipsch RW-12

  5. #5

    Standaard

    Heb de RS6003 reeds gehoord.

    Heeft iets meer W. en klepje en HDMI ingang meer in en uit.

    Maar van geluid scoort hij volgens mij hetzelfde...

  6. #6

    Standaard

    En Pioneer? Heb poosje geleden ook naar al die modellen gekeken en uiteindelijk uitgekomen op een Pioneer

  7. #7

    Standaard

    Al een keuze gemaakt?

    Ik twijfel tussen de Yamaha, de Denon en de Onkyo, hoewel de keuze meer tussen de eerste twee zit. Heb Yamaha fronts, dus die moeten wel kunnen werken met de receiver.

    Tips zijn welkom

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvdplas Bekijk bericht
    Ik twijfel tussen de Yamaha, de Denon en de Onkyo, hoewel de keuze meer tussen de eerste twee zit. Heb Yamaha fronts, dus die moeten wel kunnen werken met de receiver.

    Tips zijn welkom
    Dan zou ik voor de Yamaha gaan, omdat deze het mooist kleurt bij de Yamaha luidsprekers.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •