Pagina 17 van 36 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 892 worden weergegeven.

Standaard

Morgen (25 mei) is het 34 jaar geleden dat Star Wars (A New Hope) in premiere ging.
    Zojuist ben ik door Radio 1 geinterviewd (voor het programma Nu Al Wakker Nederland) over mijn 'fandom' en site.
    Morgen wordt het uitgezonden en is het ook na te luisteren op hun website.

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Een dubbel belangrijke dag dus...
    Eigenlijk had morgen dus de BD box uit moeten komen.

Ik vraag me trouwens af waarom jij helemaal op tatooïne gaat wonen? Alleen de reiskosten al
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Standaard

The Maker himself, George Lucas, appeared on G4's Attack of the Show on Monday and Tuesday nights to discuss three major contemporary Star Wars topics.

G4's Kevin Pereira interviewed Lucas and Disney Imagineer Tom Fitzgerald about Star Wars in 3D, Star Tours: The Adventures Continue, and yes, briefly, the upcoming live-action series. Lucas and Fitzgerald described the unique nature of the new Disney ride and its evolution over the years. Lucas also discussed the challenges of converting the Star Wars film series to 3D and the fact that everyone involved is being very careful to do it right.

However, the hottest segment of the AOTS interview by far was the part where Lucas discussed the live-action TV show. Here are some of the things that he said about the eagerly-awaited series.

• "We have 50 hours and we're just waiting to figure out a different way of making [COLOR=blue !important][COLOR=blue !important]movies[/COLOR][/COLOR], a different technology we can use ... to make it feasible to shoot the show."
    • "[W]hen we do figure this problem out it will dramatically affect a lot of movies."
    • "Right now it looks like the Star Wars features."

Last we heard, the series was still in the script stage, so this is a significant jump forward in the creative process. With Celebration VI hopefully just a year away, is there a chance that we'll have new live-action Star Wars footage waiting for us in [insert CVI city here]? Here's hoping!

You can check out both interviews below, courtesy of G4 TV.

Standaard

Zal Lucas doorbreken met een nieuwe 3d techniek..Lucas wou toch dode acteurs toch weer op scherm laten verschijnen?

Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..

Standaard

Lucas laat met het heruitbrengen van de films in 3D, een CGI serie, en een nieuwe live-action serie echt zien dat 'ie klaar is met Star Wars en iets totaal anders wil doen .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Zal Lucas doorbreken met een nieuwe 3d techniek..Lucas wou toch dode acteurs toch weer op scherm laten verschijnen?
    Dat laatste was een gerucht dat de britse komiek Mel Smith (regisseur van Lucasfilm productie Radioland Murders) de wereld in heeft geholpen.
    Dit is afgelopen december al direct ontkend.

Standaard

Oke niks meer over gelezen. Zou wel ultiem zijn geweest.

Standaard

Nooit meer zeuren over Lucas en geld/prequels/SE's etc.....want het volgende filmpje verklaart ALLES:

http://www.youtube.com/watch?v=_BMge...layer_embedded

Standaard

Verklaart inderdaad een hele hoop .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Standaard

Hehehe, leuk gemaakt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Ahhhhgrr, ik heb het al die tijd eigenlijk al geweten.., vermoed ik. De vraag is alleen of de films nu nog wel uitkomen nu dit allemaal openbaar is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Standaard

you shoot first! geweldig

Standaard

Zo is er toch ook een film(pje) waarin je ziet hoe Lucas aan zijn inspiratie gekomen is?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Zo is er toch ook een film(pje) waarin je ziet hoe Lucas aan zijn inspiratie gekomen is?
    Klopt:
    George Lucas In Love
    http://en.wikipedia.org/wiki/George_Lucas_in_Love

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ah ja, dus toch die. Thanks. Stond, die niet ooit ook op één van de DVD's?
    - Jeroen -

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Ah ja, dus toch die. Thanks. Stond, die niet ooit ook op één van de DVD's?
    Nop. Is een fanfilm en geen officiele Lucasfilm productie.
    Overigens is hij wel los op DVD verschenen.

Wellicht ben je in de war met http://starwars.wikia.com/wiki/R2-D2:_Beneath_the_Dome

Deze staat op de DVD van Attack of the Clones en is ook los uitgebracht.
    (de losse versie is meen ik iets langer.....al weet ik dat niet zeker; is al lang geleden dat ik 'em gezien heb)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nop. Is een fanfilm en geen officiele Lucasfilm productie.
    Overigens is hij wel los op DVD verschenen.

Wellicht ben je in de war met http://starwars.wikia.com/wiki/R2-D2:_Beneath_the_Dome

Deze staat op de DVD van Attack of the Clones en is ook los uitgebracht.
    (de losse versie is meen ik iets langer.....al weet ik dat niet zeker; is al lang geleden dat ik 'em gezien heb)
    Dat zou ook kunnen, ik zal die DVD weer eens opzetten. Is het overigens al 17 september?
    - Jeroen -

Standaard

Offtopic maar Lucas gerelateerd:

Red Tails

After 20 years in development, it seems that George Lucas is ready to commit to an unofficial release date for Red Tails, his film about the lives of the Tuskegee Airmen, the first African American combat pilots in the United States Army Air Force, who fought in World War II.
    The film is directed by Anthony Hemingway and produced by George Lucas. Hemingway tweeted yesterday (thank to IndieWire for finding it) that the film will be released in January 2012.
    Red Tails stars Terrence Howard, Cuba Gooding Jr., Bryan Cranston, David Oyelowo, MethodMan, Tristan Wilds, Michael B. Jordan and Andre Royo

Standaard

dit is allemaal super gaaf wat george lucas hopelijk de wereld nog gaat brengen!!
    Star Wars ain't dead! en voor mijn geloof blijf ik altijd een Jedi!!

Standaard

Zat net even te bladeren door de te verwachten films op Pathe.nl en zag daar tot mijn grote verbazing dat Episode 1 op 09-02-2012 wordt verwacht! Ben benieuwd wanneer deze keer de line-up begint...

Is er al bekend hoeveel tijd er tussen de diverse re-releases gaat zitten?

Standaard

the fact that Joe Johnston is now talking about wanting to make a Boba Fett film. Specifically, he told ScreenRant,
    I’m trying to get George [Lucas] to make a feature based on Boba Fett…I would like to [direct the film], it would be a lot of fun.
    GeorgeLucas was instrumental in getting Joe Johnston into the film business, giving him early breaks as a designer on the first Star Wars films, where Johnston helped create designs for many of the now-iconic aspects of the franchise. So the notion that he might get the chance to direct a film specifically about Boba Fett isn’t outlandish, even if it is nothing more than a wishlist idea right now.

Standaard

Ik was gisteren in de Efteling, en daar op het plein bij Fata Morgana hebben ze ook een LEGO Tentoonstelling.

Daar kwam ik o.a het volgende tegen, en dat wilde ik jullie niet onthouden :

Ik vind het best mooi gemaakt, knap dat mensen dat kunnen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 31-07-2011 om 16:25

Standaard

I find your lack of faith disturbing, making a lego darth vader is insignificant next to the power of the force...

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik was gisteren in de Efteling, en daar op het plein bij Fata Morgana hebben ze ook een LEGO Tentoonstelling.

Daar kwam ik o.a het volgende tegen, en dat wilde jullie niet onthouden :

Ik vind het best mooi gemaakt, knap dat mensen dat kunnen.

Pagina 17 van 36 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten