Pagina 150 van 199 EersteEerste ... 50100140146147148149150151152153154160 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.726 tot 3.750 van 4951 worden weergegeven.
  1. #3726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    BD's Amazon UK:

    -Godfather Trilogy (nog geen 24 euro, verheug mij nu al op Nino Rotta over de speakers);

    -Afro Samurai (ook mooie prijs);

    -Soul Power (masters of cinema edition, concert compilatie uit 1974 nav gevecht Mohammed Ali, ben benieuwd).
    Let even op je Godfather Trilogy. Mijn beide versies hadden een defecte Godfather Part II. Bij hoofdstuk 14 loopt ie vast. Bij de reviews op Amazon.co.uk vind je alle info erover.

    Oftewel: gelijk checken als je hem binnen hebt.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  2. #3727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Let even op je Godfather Trilogy. Mijn beide versies hadden een defecte Godfather Part II. Bij hoofdstuk 14 loopt ie vast. Bij de reviews op Amazon.co.uk vind je alle info erover.

    Oftewel: gelijk checken als je hem binnen hebt.
    Shit, ik heb hem al lang, maar nog niet gecheckt...

    Binnen;



    Geweldige film blijft het toch !

  3. #3728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Shit, ik heb hem al lang, maar nog niet gecheckt...
    Als je hem al lang hebt, hoeft er niks aan de hand te zijn. Maar ik zou toch even checken voor de zekerheid.
    Ik heb hier ook nog zeker 50 Blu-ray's die ik nog nooit bekeken heb, maar iemand op het forum wees mij op de fout met Godfather Part II en daarom gelijk gecheckt. Helaas defect, ook de tweede die ze opstuurden, maar gelukkig wel dikke korting gekregen na een aantal boze e-mails van mijn kant. Al had ik liever een volledig werkende gehad.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  4. #3729

    Standaard

    Kon het niet laten

    Laatst aangepast door freaky : 19-11-2009 om 20:38
    BD (1243) What i Watch

  5. #3730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Shit, ik heb hem al lang, maar nog niet gecheckt...

    Binnen;



    Geweldige film blijft het toch !
    Ik ben erg benieuwd naar je mening over de beeldkwaliteit van deze Blu-ray. Ik zou hem wel aan willen schaffen, maar ik ben een beetje huiverig voor de releases van Paradiso.

  6. #3731

  7. #3732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Let even op je Godfather Trilogy. Mijn beide versies hadden een defecte Godfather Part II. Bij hoofdstuk 14 loopt ie vast. Bij de reviews op Amazon.co.uk vind je alle info erover.

    Oftewel: gelijk checken als je hem binnen hebt.

    Bedankt. Zal dat gaan checken.
    Kijk ook niet namelijk gelijk alles wat er binnenkomt.

  8. #3733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik ben erg benieuwd naar je mening over de beeldkwaliteit van deze Blu-ray. Ik zou hem wel aan willen schaffen, maar ik ben een beetje huiverig voor de releases van Paradiso.
    Ik hoop hem natuurlijk zo snel mogelijk te gaan bekijken, maar heb het erg druk op het moment... En er staat sowieso nog een Blu-ray of 30 te wachten.

  9. #3734
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zoals beloofd wat pic's




    Hij is groot...., zo groot dat hij niet in mijn kast past, of minimaal, goed tot z'n recht komt!................

    Meer info hier
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 19-11-2009 om 22:56
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #3735

    Standaard

    Iedereen die de UK versie gekocht heeft van The Godfather trilogy hebben een defect exemplaar. Kopen op amazon.com is dus de boodschap.

  11. #3736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door S. Joeri Bekijk bericht
    Iedereen die de UK versie gekocht heeft van The Godfather trilogy hebben een defect exemplaar. Kopen op amazon.com is dus de boodschap.
    Wat jij zegt is pertinent niet waar! Even oppassen wat je zegt vriend! Ga alsjeblieft geen dingen roepen waar je totaal geen verstand van hebt.

    Er is één hele grote foute batch bij Amazon.co.uk terecht gekomen, waar de afgelopen tijd (en nog steeds) heel veel mensen problemen mee hebben gehad. Het probleem is nu nog niet opgelost.

    Maar in het verleden, vanaf het begin toen hij uitkwam (27 oktober 2008) tot pakweg halverwege 2009 zijn er totaal geen problemen geweest.

    Op dit moment is hij eindelijk van de site gehaald, wat precies klopt met wat Amazon.co.uk mij verteld heeft. Ze zeiden dat hij binnenkort (en dat betrof een e-mail van een week geleden) van de site afgehaald zou worden, aangezien ze de hele batch gingen checken en als het probleem inderdaad zo grootschalig was als ik ze aangegeven had, dan zou er dus een vervangende (lees: goede) batch in de verkoop komen.

    Dus zodra hij weer te koop is, ben ik heel erg benieuwd naar de eerste berichtgeving daarover. Maar het is zeker niet zo dat het probleem zich altijd heeft voorgedaan en het betreft ook zeker niet de gehele Britse batch.

    Sterker nog: Play.com, HMV.com en andere Britse zaken hebben nooit dit probleem gekend, dus daar kan je ook zonder problemen bestellen. Ontloop je tenminste de (mogelijke) invoerbelasting van Amazon.com.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-07-2012 om 12:09
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  12. #3737

    Standaard

    Bij play.com voor € 6,25 p/s:


    En in de pre-order bij cosmox, eens kijken of ze het voor elkaar krijgen om deze wel te leveren:

  13. #3738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Bij play.com voor € 6,25 p/s:

    Waar zie je deze films bij Play aan die prijs? Ik ze ze enkel staan aan 9,49€ als je er minimum 2 uit die selectie Sony titels besteld.

  14. #3739

    Standaard

    Gister bij de MM arena voor 2 tientjes:

    - Animal Planet
    - 3:10 To Yuma
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  15. #3740

    Standaard

    Binnen:



    Voorop staat nu niet 1080i, maar Full HD 1080, dus met grote verwachting in de speler gedaan en wat geeft de TV aan........1080i Damn, leren jullie het nou nooit Paradiso, weer een gemiste kans.
    Ondanks deze 'kleinigheid' ziet het beeld er wel erg goed uit.

  16. #3741

    Standaard

    Elke paradiso blu ray is gezet op 1080i! Uitkijken dus voor deze films!
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  17. #3742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Binnen:



    Voorop staat nu niet 1080i, maar Full HD 1080, dus met grote verwachting in de speler gedaan en wat geeft de TV aan........1080i Damn, leren jullie het nou nooit Paradiso, weer een gemiste kans.
    Ondanks deze 'kleinigheid' ziet het beeld er wel erg goed uit.
    Misschien moeten we nog 'n met z'n allen mailen naar Paradiso ivm dat 1080i gedoe. Heeft bij DFW toch geholpen toen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  18. #3743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Waar zie je deze films bij Play aan die prijs? Ik ze ze enkel staan aan 9,49€ als je er minimum 2 uit die selectie Sony titels besteld.
    Een paar dagen geleden met kortingsbonnen besteld en tot mijn grote verbazing daadwerkelijk ook verzonden.

  19. #3744

  20. #3745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Let even op je Godfather Trilogy. Mijn beide versies hadden een defecte Godfather Part II. Bij hoofdstuk 14 loopt ie vast. Bij de reviews op Amazon.co.uk vind je alle info erover.

    Oftewel: gelijk checken als je hem binnen hebt.
    Kreeg gisteren mijn versie van play binnen maar ook die versie is niet goed Kijken of ik ergen een contact adres kan vinden van play , want mijn engels is niet zo goed dat ik ze kan bellen. maar meen mij te herinneren dat dat wel de enige manier was om met ze in contact te komen
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  21. #3746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Een paar dagen geleden met kortingsbonnen besteld en tot mijn grote verbazing daadwerkelijk ook verzonden.
    Welke kortingsbonnen?

  22. #3747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Kreeg gisteren mijn versie van play binnen maar ook die versie is niet goed Kijken of ik ergen een contact adres kan vinden van play , want mijn engels is niet zo goed dat ik ze kan bellen. maar meen mij te herinneren dat dat wel de enige manier was om met ze in contact te komen
    Helaas wel. En met een klein beetje geluk krijg je zo'n platsprekend essexpersoon aan de lijn, die je totaal niet kan volgen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  23. #3748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Wat jij zegt is pertinent niet waar! Even oppassen wat je zegt vriend! Ga alsjeblieft geen dingen roepen waar je totaal geen verstand van hebt.

    Er is één hele grote foute batch bij Amazon.co.uk terecht gekomen, waar de afgelopen tijd (en nog steeds) heel veel mensen problemen mee hebben gehad. Het probleem is nu nog niet opgelost.

    Maar in het verleden, vanaf het begin toen hij uitkwam (27 oktober 2008) tot pakweg halverwege 2009 zijn er totaal geen problemen geweest.

    Op dit moment is hij eindelijk van de site gehaald, wat precies klopt met wat Amazon.co.uk mij verteld heeft. Ze zeiden dat hij binnenkort (en dat betrof een e-mail van een week geleden) van de site afgehaald zou worden, aangezien ze de hele batch gingen checken en als het probleem inderdaad zo grootschalig was als ik ze aangegeven had, dan zou er dus een vervangende (lees: goede) batch in de verkoop komen.

    Dus zodra hij weer te koop is, ben ik heel erg benieuwd naar de eerste berichtgeving daarover. Maar het is zeker niet zo dat het probleem zich altijd heeft voorgedaan en het betreft ook zeker niet de gehele Britse batch.

    Sterker nog: Play.com, HMV.com en andere Britse zaken hebben nooit dit probleem gekend, dus daar kan je ook zonder problemen bestellen. Ontloop je tenminste de (mogelijke) invoerbelasting van Amazon.com.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Kreeg gisteren mijn versie van play binnen maar ook die versie is niet goed Kijken of ik ergen een contact adres kan vinden van play , want mijn engels is niet zo goed dat ik ze kan bellen. maar meen mij te herinneren dat dat wel de enige manier was om met ze in contact te komen
    Daar gaat je stelling. Geef de mensen eens geen verkeerde info.

  24. #3749

    Standaard

    Public enemy number one part I en II 23,99 bij saturn
    Hell Ride
    3:10 to Yuma
    The Bank job
    30 days of night

    allen voor een 10-tje bij de mediamarkt
    Laatst aangepast door Jurgen76 : 20-11-2009 om 14:50 Reden: spelfout
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  25. #3750

    Standaard

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

Pagina 150 van 199 EersteEerste ... 50100140146147148149150151152153154160 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •