Pagina 151 van 199 EersteEerste ... 51101141147148149150151152153154155161 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.751 tot 3.775 van 4951 worden weergegeven.
  1. #3751

  2. #3752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Via Movie Minutes:

    Wacht nu al 2 maand om mijn films en nog steeds niks van movieminutes ontvangen.
    BD (1243) What i Watch

  3. #3753

    Standaard

    Ik heb ze vandaag besteld; ben benieuwd hoe lang het voor mij gaat duren Als ik ze binnen heb, dan zal ik dat melden.

  4. #3754

    Standaard

    Vandaag besteld : Blade 1, 2 en 3 plus Reservouir Dogs.

  5. #3755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door S.Joeri Bekijk bericht
    Daar gaat je stelling. Geef de mensen eens geen verkeerde info.
    Er zijn inderdaad ook meldingen over defecte Godfathers van oa Play en Tesco, en er zijn ook al verhalen van mensen die hem eind 2008 begin 2009 hebben gekocht,..in eerste instantie geen probleem hadden, maar die nu ook niet willen afspelen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-09-2013 om 14:41
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #3756

    Standaard

    Zojuist besteld:


    In de 2 voor €23,49 actie bij Play. Mooie deal voor deze 2 toppers...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 20-11-2009 om 20:48
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #3757

    Standaard

    Binnen
    Walking tall
    oceans eleven
    flight of the phoenix

  8. #3758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door S. Joeri Bekijk bericht
    Daar gaat je stelling. Geef de mensen eens geen verkeerde info.
    Mijn versie van Play uit februari is gewoon goed.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-09-2013 om 14:40

  9. #3759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Voorop staat nu niet 1080i, maar Full HD 1080, dus met grote verwachting in de speler gedaan en wat geeft de TV aan........1080i Damn, leren jullie het nou nooit Paradiso, weer een gemiste kans.
    Ondanks deze 'kleinigheid' ziet het beeld er wel erg goed uit.
    Beeld is inderdaad gewoon goed. En geluid ook!

    Ik snap de hele heisa rond 1080p of 1080i vaak niet hoor. Ik geloof nooit dat mensen dat met het blote oog kunnen zien.

  10. #3760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Beeld is inderdaad gewoon goed. En geluid ook!

    Ik snap de hele heisa rond 1080p of 1080i vaak niet hoor. Ik geloof nooit dat mensen dat met het blote oog kunnen zien.
    Gaat niet alleen om zien, maar ook om horen en waarom zou je het niet zo dicht mogelijk bij de bron houden als het medium er geschikt voor is.
    Maar eerlijk is eerlijk, ik koop ze wel gewoon hoor.......

  11. #3761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Beeld is inderdaad gewoon goed. En geluid ook!

    Ik snap de hele heisa rond 1080p of 1080i vaak niet hoor. Ik geloof nooit dat mensen dat met het blote oog kunnen zien.
    Maar PAL speed-up merk je wel!

  12. #3762

    Standaard

    Dankzij Peter_Groningen vandaag ontvangen:


  13. #3763

    Standaard

    Eindelijk binnen:

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  14. #3764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Beeld is inderdaad gewoon goed. En geluid ook!

    Ik snap de hele heisa rond 1080p of 1080i vaak niet hoor. Ik geloof nooit dat mensen dat met het blote oog kunnen zien.
    Als je een goede speler en tv hebt zie je dat echt wel
    Het is natuurlijk van de gekke dat blu-ray`s in 1080i worden uitgegeven. Gewoon boycotten die hap.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Eindelijk binnen:

    hij`s nice he ?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #3765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Voorop staat nu niet 1080i, maar Full HD 1080, dus met grote verwachting in de speler gedaan en wat geeft de TV aan........1080i Damn, leren jullie het nou nooit Paradiso, weer een gemiste kans.
    Ondanks deze 'kleinigheid' ziet het beeld er wel erg goed uit.
    Da's jammer om te horen. Net als Amelie is het een van m'n favoriete films van de laatste 10 jaar, maar deze laat ik juist daarom dan maar mooi liggen. Eens even kijken of er ergens een betere versie te importeren valt.

  16. #3766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Kreeg gisteren mijn versie van play binnen maar ook die versie is niet goed Kijken of ik ergen een contact adres kan vinden van play , want mijn engels is niet zo goed dat ik ze kan bellen. maar meen mij te herinneren dat dat wel de enige manier was om met ze in contact te komen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Helaas wel. En met een klein beetje geluk krijg je zo'n platsprekend essexpersoon aan de lijn, die je totaal niet kan volgen.
    Het staat niet op hun website, maar er is wel een e-mailadres:
    Customercare@play.com

    Heb ik in het verleden ook gebruikt en het kost je wel even wat spamwerk, vaak reageren ze pas na 2/3 e-mails, maar het werkte een half jaar geleden bij mij in ieder geval nog goed.

    En anders gewoon even op internet naar een lokaal of 0800-nummer zoeken waarbij je voor een paar cent naar de UK kan bellen. Tenzij het een betaalnummer betreft, maar dat weet ik niet.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door S. Joeri Bekijk bericht
    Daar gaat je stelling. Geef de mensen eens geen verkeerde info.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Mijn versie van Play uit februari is gewoon goed.
    Precies, daar gaat mijn stelling op basis van Play.com deels. De grootste problemen doen zich voor bij Amazon.co.uk. Play.com heeft er blijkbaar ook last van, dat wist ik inderdaad niet, maar aan de zeer weinige negatieve reacties van Play.com bestellers te zien is het overgrote deel toch voornamelijk door Amazon.co.uk gedupeerd.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-07-2012 om 12:09
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  17. #3767
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Ik snap de hele heisa rond 1080p of 1080i vaak niet hoor. Ik geloof nooit dat mensen dat met het blote oog kunnen zien.

    Bron ???


    Snap die hele heisa niet dvd geeft toch ook gewoon beeld, bold statement, dus?!!!!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #3768

    Standaard

    Gisteravond nog besteld bij bol.com:

    Terminator: Salvation

    En via de 3=2 actie bij FRS:

    Forrest Gump
    Drag Me To Hell
    Fight Club (pre-order)

  19. #3769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Als je een goede speler en tv hebt zie je dat echt wel
    Het is natuurlijk van de gekke dat blu-ray`s in 1080i worden uitgegeven. Gewoon boycotten die hap
    Er zullen ook veel blu-rays uitgegeven worden in 1080i en voor gewone mensen boeien het gewoon niet of het 1080p of 1080i en zelfs zijn er eerder slechtere dvd´s geweest en mensen kopen ze gewoon dus boycotten heeft heel weinig zin denk ik.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  20. #3770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Er zullen ook veel blu-rays uitgegeven worden in 1080i en voor gewone mensen boeien het gewoon niet of het 1080p of 1080i en zelfs zijn er eerder slechtere dvd´s geweest en mensen kopen ze gewoon dus boycotten heeft heel weinig zin denk ik.
    Dat niet alleen, er komen ook 4:3 films (zoals Pinocchio) op Blu-ray uit. En dat terwijl Blu-ray eigenlijk breedbeeld only is.

    Er zijn simpelweg twee typen mensen: het type dat het niet ziet of het niks kan schelen en die kopen dus gewoon Blu-ray's zonder op 1080i/1080p te letten.
    En het type mensen die het wel kan schelen en wellicht ook het verschil kunnen zien. Die mensen zullen als vanzelf opletten of het een 1080i of 1080p uitgave betreft.

    En dan nog iets: alsof alle dvd's altijd het maximale eruit gehaald hebben. Daar zat ook genoeg verschil tussen, net als bij de diverse Blu-ray's. De ene is gewoon de andere niet en moet je per uitgave beoordelen.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  21. #3771

  22. #3772

    Standaard

    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  23. #3773

    Standaard

    Zo juist afgeleverd.
    Mijn Blu-ray's nummer 2 t/m 7.



    Nu nog wachten tot ik eindelijk de Blu-ray speler van mijn keuze incl receiver kan gaan kopen. (Cambridge Audio Azur 650BD / 650R)
    Ter info: Mijn Blu-ray nummer 1 was Sneeuwwitje en de zeven dwergen.

  24. #3774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Dat niet alleen, er komen ook 4:3 films (zoals Pinocchio) op Blu-ray uit. En dat terwijl Blu-ray eigenlijk breedbeeld only is.
    Onzin:Als het originele beeldformaat 4:3 is wil ik dat ook zo hebben en niet een verkracht beeld om het breedbeeld te krijgen.
    Er zijn zat films die 4:3 op blu-ray staan omdat dit het originele beeldformaat is.

  25. #3775
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Dat niet alleen, er komen ook 4:3 films (zoals Pinocchio) op Blu-ray uit. En dat terwijl Blu-ray eigenlijk breedbeeld only is.
    Blu-ray is niet breedbeeld only, maar alleen een medium.
    Je bedoelt uiteraard 720p of 1080i.
    En ondanks dat je daar gelijk in hebt, is het wederom niet meer dan een frame waar je beeld in kan plaatsen.
    Dus 16:9 maar ook 4:3, 14;9, 21.9 enz.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Onzin:Als het originele beeldformaat 4:3 is wil ik dat ook zo hebben en niet een verkracht beeld om het breedbeeld te krijgen.
    Er zijn zat films die 4:3 op blu-ray staan omdat dit het originele beeldformaat is.
    Precies het originele formaat.
    Maar ik denk ook niet dat hij dat bedoelt!
    De reden tot 'BD must have' neemt bij mij af als het 4:3 is!

    Maar dan maar weer snel ontopic!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 151 van 199 EersteEerste ... 51101141147148149150151152153154155161 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •