De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Indiana Jones-trilogie dit jaar op blu-ray!

    During a recent PowerPoint presentation given by the folks at Lucasfilm, it was revealed that the 'Indiana Jones Trilogy' would be released on Blu-ray by the end of the year. The original post (with images of the presentation) has since been removed, but like all things on the Internet, word has traveled fast, so we're passing on the news to you, along with a pinch of salt.

    We'll keep following the story, but in all likelihood, the breach has been secured. Stay tuned for more information.

    Bron: www.blu-ray.com.

  2. #2

    Standaard

    Nice, als de kwaliteit beduidend beter is dan die van de DVD komt het er zeker in...


  3. #3

    Standaard

    Goed nieuws

    Ben blij dat het geen Indiana Jones "Quaqrilogy" is. Anders had ik twee maal Indy 4 op blu-ray.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb alle films al... Ik heb ook niet die nieuwe losse dvd's gekocht met een nieuwe intro en enkele korte extra's meer...
    Het blijft uitmelkerij en wij echte fans/filmsliefhebbers blijven kopen.....
    (bij Disney ga ik nog overstag...)

    Misschien als er echt een meerwaarde is qua extra's dat ik overstag ga, maar Steven zal geen commentaartrack erbij doen (tenzij George er zin in heeft)

  5. #5

    Standaard

    Het gaat mij toch echt meer om de beeldkwaliteit(1080p) en de nieuwe audio track dan een paar flut extra's...

    En inderdaad, geen quadrilogy want dit deel 4 had nooit gemaakt mogen worden


  6. #6

    Standaard

    Zal zeker in de collectie komen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Nice, als de kwaliteit beduidend beter is dan die van de DVD komt het er zeker in...
    De films zijn voor de 1e dvd uitgave in HD gemasterd en opgepoest.
    Deze HD versie worden ook al een paar jaar op de HD-betaalkanalen vertoond en zwerven rond op het net.

    De films zien er zeker goed uit en je kan clips er van zien in de doc's op Indy 4.

    Wordt genieten, alleen hopen dat ze niet de "BD" behandeling krijgen.
    Laatst aangepast door Hombre : 03-02-2009 om 08:24

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •