Pagina 16 van 104 EersteEerste ... 61213141516171819202666 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #376

    Standaard

    Ja, het verschil zit alleen in de verpakking De schijfjes zijn hetzelfde


  2. #377
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard



    Deze ook maar besteld, ziet er heel mooi uit!

  3. #378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Trouwens, de LotR trilogie in 3 Steelbooks kost nu nog maar € 42,65 Just sayin'

    *Click*
    Ondertussen is de prijs al gezakt naar 39 euro! Zit nu serieus te twijfelen...Enige minpunt is dat de duitse text op de voorkant staat geloof ik...Beetje jammer. Heeft deze trouwens NL subs?

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Ondertussen is de prijs al gezakt naar 39 euro! Zit nu serieus te twijfelen...Enige minpunt is dat de duitse text op de voorkant staat geloof ik...Beetje jammer. Heeft deze trouwens NL subs?
    Nop!


  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Ondertussen is de prijs al gezakt naar 39 euro! Zit nu serieus te twijfelen...Enige minpunt is dat de duitse text op de voorkant staat geloof ik...Beetje jammer. Heeft deze trouwens NL subs?
    Inderdaad geen NL subs. Alleen de NL release heeft dat En er staat inderdaad "Der Herr der Ringe" op Het zijn "wende" Steelbooks. Dus op de voorkant staat dezelfde cover als op de achterkant, alleen dan zonder FSK logo en credits blok:



    Ik heb deze box vandaag binnen gekregen en ik ben er blij mee


  6. #381

    Standaard

    Ik heb nu de DVD Steelbooks van Lord of the Rings, zelfde covers. Maja, dit is wel Blu-ray hea...Prijs is ondertussen weer gestegen naar 42 €.

    Heb ook Sherlock Holmes besteld! Wil niet weer zo'n Avatar fiasco =(

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Heb ook Sherlock Holmes besteld! Wil niet weer zo'n Avatar fiasco =(
    Sherlock Holmes zal wel niet zo'n vaart lopen als Avatar. En Avatar kom je vast nog wel eens tegen voor een redelijk prijsje, zeker als ze nog andere editions uit gaan brengen.

    Inmiddels binnen:
    -Der Soldat James Ryan (eh , ja ik ben toch weer zwak geweest)
    Is de goeie uitgave, geen sync problemen oid. Blauwe letters op discs.

    -De UK versie (helm) van Gladiator. De eventuele nieuwe, verbeterde, release stop ik er dan later wel bij
    Moet zeggen dat de steelbook mooier is dan ik dacht, hij heeft ook wel een beetje dat effect als 10.000 BC.

    -Red Cliff (was nu een tientje goedkoper)

    @Ralfers, begrijp ik je goed en is het FSK logo van der Herr der Ringe niet verwijderbaar?

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    @Ralfers, begrijp ik je goed en is het FSK logo van der Herr der Ringe niet verwijderbaar?
    Dat begrijp je goed


  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht

    -Red Cliff (was nu een tientje goedkoper)
    Waar? En hoeveel was die nu??

  10. #385

    Standaard

    Ik heb begin deze week Minority Report (steelbook) en de Ice Age trilogie (metalpack) binnengehad. Het valt mij op dat de opdruk op de metalpack toch een stuk beter van kwaliteit is dan die op de steelbook.
    De afbeelding op de steelbook is wat grofkorreliger (lagere resolutie ook) dan die op de metalpack, die haarscherp is, en ook helderder
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Het valt mij op dat de opdruk op de metalpack toch een stuk beter van kwaliteit is dan die op de steelbook.
    Dat heeft niks met kwaliteit te maken. Er is bewust voor gekozen om het, oa zoals bij Minority Report, zo te maken net zoals ook grain bewust wordt toegepast in sommige films. Persoonlijk vind ik het zo mooier dan die glimmende, gladde, spiegelende en strakke coverart (waarop je elke vingerafdruk ziet). Maar smaken verschillen hé

    @ He77razor. 17,99 bij MM Utrecht HC.

    @Ralfers. Thnx. Dan is het idd mooi dat het "wende" steels zijn. Maar ik weet nog niet of ik ze ooit zal kopen, tsja

    Heb vandaag Sherlock Holmes binnen gekregen, was even schrikken want dacht even dat het fsk logo er toch op geprint zat. Maar die zit (net als de tekst op de achtekant) gelukkig op de sleeve die om de steel heen zit!
    Het is dus weer eens een schitterende Steelbook zonder blauwe balk en een redelijk mooie coverart op de voor en de achterkant

  12. #387

    Standaard

    Nou, ik heb een aantal dvd steelbooks erbij gepakt. De kwaliteit verschilt per uitgave, maar over het algemeen is de korrel groffer.
    De metalpack heeft een stuk betere opdrukkwaliteit, maar voelt dan weer wat blikkeriger aan. Ook is de spine bij de metalpack van de Ice Age trilogie beduidend minder dan die bij de steelbooks.
    Ach ja... Echt een voorkeur kan ik er niet uithalen. Sommige steelbooks zijn echt te lelijk (Gladiator b.v.), dus die laat ik staan.

    Nadeel van beiden: slijtage. Ik heb een rvs wandmeubel, en moet toch wel uitkijken als ik zo'n metalen geval in -en uit de kast haal.

    Maar genoeg hierover

    Iemand al meer nieuws over de te verschijnen Total Recall 20th Anniversary steelbook?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Heb vandaag Sherlock Holmes binnen gekregen, was even schrikken want dacht even dat het fsk logo er toch op geprint zat. Maar die zit (net als de tekst op de achtekant) gelukkig op de sleeve die om de steel heen zit!
    Het is dus weer eens een schitterende Steelbook zonder blauwe balk en een redelijk mooie coverart op de voor en de achterkant
    Ik heb m vandaag ontvangen! Sleeve is wel leuk en mooi bedacht. Btje jammer van dat FSK logo, anders had ik hem er misschien wel omheen gelaten. Achterkant vind ik iets minder, beetje wazig, maar nog steeds een toppie Steelbook!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Nadeel van beiden: slijtage. Ik heb een rvs wandmeubel, en moet toch wel uitkijken als ik zo'n metalen geval in -en uit de kast haal.
    Misschien een idee om zogenaamde Sleeves ervoor te kopen? Mijn mooiste heb ik ook in een Sleeve om krassen ed te voorkomen. Zijn al verkrijgbaar voor 9 euro voor 100 stuks, incl levering!

  14. #389

    Standaard

    @He77razor

    Ik vond de achterzijde nou net heel mooi gedaan, past geheel in de stijl van de film. Is beslist een van de mooiere steelbooks qua artwork.

    Maar smaken verschillen .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Misschien een idee om zogenaamde Sleeves ervoor te kopen? Mijn mooiste heb ik ook in een Sleeve om krassen ed te voorkomen. Zijn al verkrijgbaar voor 9 euro voor 100 stuks, incl levering!
    Of misschien een strook vilt oid ter breedte van de steels of ietsje smaller eronder leggen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    @He77razor

    Ik vond de achterzijde nou net heel mooi gedaan, past geheel in de stijl van de film.
    vind ik ook

  16. #391

  17. #392
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Heeft iemand deze al gezien "TOTAL RECALL COLLECTOR’S EDITION - STEELBOOK BLU-RAY" volgens het nieuws bericht uit op 27 mei.
    Ik heb em gisteren bij de FRS besteld en zal em over een paar dagen wel binnen krijgen.

    Plaats wel ff wat foto's als ik em heb.
    Laatst aangepast door Varg : 01-06-2010 om 12:03

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Heeft iemand deze al gezien "TOTAL RECALL COLLECTOR’S EDITION - STEELBOOK BLU-RAY" volgens het nieuws bericht uit op 27 mei.
    Heb hem al in mijn bezit. Gekocht bij Mediamarkt.
    Op de achterzijde zat een etiket geplakt met de gegevens van de blu-ray. Deze had ik er inmiddels al vanaf gehaald!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Heb hem al in mijn bezit. Gekocht bij Mediamarkt.
    Op de achterzijde zat een etiket geplakt met de gegevens van de blu-ray. Deze had ik er inmiddels al vanaf gehaald!
    En hoe is de beeldkwaliteit?


  20. #395
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ziet er netjes uit.

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    En hoe is de beeldkwaliteit?
    geen idee, ik loop zwaar achter met blu-rays kijken...

    Maar ik quote MATRIXTOM die dit meldde in het Total recall post:
    Ik ben tevreden van de beeldkwaliteit: netjes. Mooi scherp, lichte grain redelijk intact, weinig tot geen sporen van DNR gezien. Deze nieuwe uitgave is een BD-50 met MPEG4, oude was een BD-25 met MPEG2. Het viel op dat sommige shots wat extra welkome tinkering gekregen hebben, zoals "Get ready for a surprise!"!

  22. #397

    Standaard

    Mijn steelbook collectie bestaat ondertussen uit:
    Hancock (DE)
    Total recall (NL)
    The dark knight (NL)
    2012 (FR)
    Star Trek (UK)
    Terminator 2 (NL)
    Terminator 3 (DE)
    Terminator 4 (NL)

    en in bestelling: I am legend (DE)

    Nu ben ik alleen nog op zoek naar de steelbooks District 9 (DE) en Avatar (UK).

  23. #398

    Standaard

    Avatar gaat je veel geld kosten denk ik. Die word niet meer nieuw door winkels verkocht namelijk. Dat was een pre-order only Steelbook, dus die kun je nu alleen nog tweedehands krijgen.

    District 9 kun je nog bij Amazon.de bestellen voor € 23,99 inclusief verzendkosten


  24. #399
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Weet er iemand of er van Shawshank Redemption een steelbook versie is ?

    Van de DVD is er wel eentje, maar iets over een blu-ray steelbook van SR heb
    'k niet kunnen vinden op mijn zoektocht.

    En als die er niet is, heeft iemand een idee of hier plannen rond zijn om deze
    wel als steelbook uit te brengen?


    In ieder geval mijn 2de steelbook (Red Cliff) is onderweg, aangekocht via het
    forum hier
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Weet er iemand of er van Shawshank Redemption een steelbook versie is ?
    Nope! Helaas niet, betwijfel of ie er ooit komt en anders sta ik iig vooraan voor eentje!

Pagina 16 van 104 EersteEerste ... 61213141516171819202666 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •