Pagina 18 van 104 EersteEerste ... 81415161718192021222868 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #426

    Standaard

    Hmm 30 euro in totaal ongeveer, redelijk te doen. Alleen hoop ik dat het onderste gedeelte, waar de Fnac reclame opstaat, te verwijderen is want dat is wel ontzettend lelijk zeg.

  2. #427

    Standaard

    Clash of the Titans is op amazon.de ook bestelbaar als steelbook:
    http://www.amazon.de/gp/product/B003...pf_rd_i=301128

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Clash of the Titans is op amazon.de ook bestelbaar als steelbook:
    http://www.amazon.de/gp/product/B003...pf_rd_i=301128
    Er staat ook bij (im schuber), dit betekent waarschijnlijk dat er gelijk als bij de steelbook van Sherlock Holmes een hard plastic sleeve omheen zit .

    Hopelijk heeft deze nl-subs.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  4. #429

    Standaard

    Spijtig dat het zo'n slechte film is + die titel...


  5. #430

    Standaard

    Vond de film best vermakelijk Hoop alleen wel dat ie nog wat goedkoper wordt Maar wil deze wel graag in een Steelbook hebben


  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Even een account aangemaakt voor jou, want deze heeft ook mijn interesse

    Leveringskosten naar België zijn 8,30 € dat zal voor Nederland ook wel in die buurt liggen. Best wel hoge leveringskosten (total frais de livraison)
    Thnx Stefaan. Heb je ook kunnen achterhalen (behalve de foto) dat het om een steelbook gaat?? Bij DVDFR.COM staat het er wel bij (boitier- steelbook) Wat raar is eigenlijk omdat FNAC zegt dat het een Edition Spéciale Fnac is? Zou die van dvdfr, behalve de prijs, anders zijn dan? hun foto is niet die van een steelbook.

  7. #432

    Standaard

    Fnac heeft een exclusief boekje van 36 pagina's erbij (staat op die sticker als je goed kijkt ). Dat is hoogstwaarschijnlijk het enige verschil. Dit was hetzelfde bij Gran Torino.


  8. #433
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Als 'k de uitvergrote foto bekijk, lijkt dit toch echt wel een steelbook te zijn.

    Even het contactformulier geprobeerd op de Fnac site maar daar wordt je ook
    niet vrolijk van "Cette rubrique est actuellement en phase finale d’élaboration." =
    Deze rubriek is in de finale fase van ontwikkeling
    ... tja dan maar geen
    vraag stellen zeker

    Dan maar een mail gestuurd naar info.mp@fnac.com
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Fnac heeft een exclusief boekje van 36 pagina's erbij (staat op die sticker als je goed kijkt )
    Ah oui, naturellement! (Hé, ik ken ineens 2 woorden Frans)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Als 'k de uitvergrote foto bekijk, lijkt dit toch echt wel een steelbook te zijn.

    Even het contactformulier geprobeerd op de Fnac site maar daar wordt je ook niet vrolijk van "Cette rubrique est actuellement en phase finale d’élaboration." =
    Deze rubriek is in de finale fase van ontwikkeling ... tja dan maar geen
    vraag stellen zeker

    Dan maar een mail gestuurd naar info.mp@fnac.com
    (Foto van fnac is idd van een Steelbook, die van dvdfr niet!)
    Fijn dat je het gelijk even vertaald. Ik wil wel een mailtje sturen in het engels of duits!! Zouden ze dat begrijpen
    Alle gekheid..., ben benieuwd Stefaan.
    Laatst aangepast door Morlock : 14-06-2010 om 20:53

  10. #435

    Standaard

    Whoopee! Avatar Steelbook "gewonnen" op Ebay voor een zeer redelijke prijs, als je kijtk wat er voor geboden wordt nu...

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Whoopee! Avatar Steelbook "gewonnen" op Ebay voor een zeer redelijke prijs, als je kijtk wat er voor geboden wordt nu...
    Nice! Congrats

  12. #437

    Standaard

    Korean Steelbook voor The Hurt Locker. (info) (pre-order)


    Uploaded with ImageShack.us

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Korean Steelbook voor The Hurt Locker. (info) (pre-order)

    Ziet er inderdaad goed uit! Alleen jammer dat ie Regio A is =(

    Italiaanse Blu-ray Steelbook van The Hurt Locker:




    Onderweg: 2012 HMV, Spiderman 3, Highlander, Avatar.

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Frans is niet mijn sterkste taal
    http://translate.google.nl/

  15. #440
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja nog altijd geen reaktie gehad van Fnac Eerlijk gezegd verwonderd me dat totaal
    niet.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #441

    Standaard

    Flash Gordon: 30th Anniversary Edition Steelbook.

    Play.com € 23,49
    HMV.com GBP 16,99 (+GBP 2,50 verzendkosten)

    Amazon.co.uk heeft hem nog niet in de lijst staan. Ik hoop wel dat dat snel gebeurt, want ik ben geen fan van beide bovenstaande winkels.

    Artwork heb ik ook nog niet gevonden...


  17. #442

    Standaard

    Cover-art is inmiddels bekend bij Play. Ben wel benieuwd of het een Exclusive is? Én of het een Steelbook is want ze gebruiken de term "Steel Tin" Anyway, zoals hij er nu uitziet krijgt ie van mij iig geen schoonheids prijs

  18. #443

    Standaard

    Hmm, gisteren was het nog Steelbook. Bij HMV is het nog wel Steelbook. Als het wel een Steelbook wordt komt ie er bij mij in elk geval wel in


  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Cover-art is inmiddels bekend bij Play. Ben wel benieuwd of het een Exclusive is? Én of het een Steelbook is want ze gebruiken de term "Steel Tin" Anyway, zoals hij er nu uitziet krijgt ie van mij iig geen schoonheids prijs

    Die cover toont precies wat je van deze campy film kan verwachten

    Al had een zwarte hoes met alleen het logo ook wel erg cool geweest. Maarja, dan weten de mensen die de winkel inlopen niet wat voor film het is.

    Edit: Hieronder de cover van de Franse dvd versie die ik hier heb staan:

    Laatst aangepast door Nyarlathotep : 22-06-2010 om 12:46
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  20. #445

    Standaard

    Play.com. Robin Hood LE Steelbook. Hoop niet dat dit de definitieve cover-art is! (Kan nog niet pre-orderen!!)



  21. #446

    Standaard

    En hoop ook niet dat het een Play.com exclusive is Maar wel tof dat er een Steelbook van komt! En artwork gaat vast nog wel veranderen


  22. #447

    Standaard

    Dit is gewoon de poster!


  23. #448

  24. #449

    Standaard

    Ook ik heb nu eindelijk een steelbook van Avatar. Ik heb de versie uit Taiwan gekocht (regio A&B, Engelstalig steelbook) en deze heeft geen leeftijdssymbolen op de front-cover.

  25. #450

    Standaard

    Waar heb je hem gekocht en mag ik vragen hoeveel hij gekost heeft?

Pagina 18 van 104 EersteEerste ... 81415161718192021222868 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •