Pagina 24 van 104 EersteEerste ... 142021222324252627283474 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Jep, ik heb er al een paar klaarstaan. Jammer dat ook de (in mijn ogen) buttfilms een steelbook release krijgen, en films die het verdienen weer niet....
    Ben ik helemaal met je eens, ik kan zo 'tig topfilms noemen die ik graag in een BD Steelbook zou willen hebben!

    Psycho is vandaag aangekomen (nog niet open gemaakt ) !

  2. #577

    Standaard

    Ik lees net op bluraysteelbooks.com dat Kick-ass ook in Nederland wordt uitgebracht als blu-ray steelcase:

    http://bluraysteelbooks.com/2010/08/...k-netherlands/

  3. #578
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik lees net op bluraysteelbooks.com dat Kick-ass ook in Nederland wordt uitgebracht als blu-ray steelcase:

    http://bluraysteelbooks.com/2010/08/...k-netherlands/
    Damn da's ook wel een vette... Zal nog een moeilijke keuze worden tussen deze en de UK versie

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik lees net op bluraysteelbooks.com dat Kick-ass ook in Nederland wordt uitgebracht als blu-ray steelcase:

    http://bluraysteelbooks.com/2010/08/...k-netherlands/
    Vind de cover nog niet echt denderend...Vooralsnog ga ik voor de Engelse uitgave, hopend dat de quote daaronder op een sleeve komt te staan!

    Vandaag ontvangen: Clash of the Titans (CA) en Total Recall (2x)!

  5. #580

    Standaard

    Deze week ontvangen:



    Total Recall bij Bol.com (€14,99)
    The Green Zone & Clash of the Titans bij Amazon.de
    The Clone Wars op Ebay voor maar €7,50! O_o Ik denk wel de beste slag die ik ooit geslagen heb =)

    Onderweg:
    - Gran Torino (DU)
    - Sleeping Beauty (CA)
    - Priates of the Caribean: Dead Men's Chest (CA)
    - 10,000 BC (UK)
    - Paranormal Activity (AUS)
    Laatst aangepast door He77razor : 12-08-2010 om 15:45

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Damn da's ook wel een vette... Zal nog een moeilijke keuze worden tussen deze en de UK versie
    Allemaal die quotes, vooral op de achterkant echt super lelijk.
    De UK versie is veel mooier
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Allemaal die quotes, vooral op de achterkant echt super lelijk.
    De UK versie is veel mooier
    is er een pic van de achterkant van de uk release ?

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Jep, ik heb er al een paar klaarstaan. Jammer dat ook de (in mijn ogen) buttfilms een steelbook release krijgen, en films die het verdienen weer niet....
    Feit.

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    is er een pic van de achterkant van de uk release ?
    Heb ik nog niet gezien.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #585

  11. #586

    Standaard

    Sorry dat ik nu plots die foto's post als jullie al een halve pagina over Kick Ass bezig zijn, ik had niet door dat er een pagina 24 was bijgekomen, sorry.

  12. #587

    Standaard

    Besteld bij de Germaanse Amazon:

    Rock N Rolla steelbook


    Collateral steelbook


    Legend of Goemon steelbook


    Tekken steelbook


    Die laatste film is waarschijnlijk echt slecht, maar ik vind de case wel mooi :P
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  13. #588

    Standaard

    Toegevoegd






    Futureshop komt ook met een Steelbook voor RH. Cover lijkt bijna dezelfde als de NL uitgave die is aangekondigd! En er komen misschien weer een aantal Disney Steelbooks uit!



    En MM Duitsland komt met een Steelbook voor Iron Man 2 (Info)

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Toegevoegd
    Ben jaloers op 'The Dark Knight' Steelbook! En die van Wall-e is ook mooi, zeg Alhoewel ik de film niet zo super vind.
    Robin Hood zal ik ook moeten hebben!

  15. #590

    Standaard

    Ik ben terug van vakantie in frankrijk en ik heb daar de steelbooks Valkyrie, Shutter island en Inglorious Basterds gekocht

  16. #591

    Standaard

    ik ga vrijdag naar duitsland, intressante tips ? niet alleen qua steels ?

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik ben terug van vakantie in frankrijk en ik heb daar de steelbooks Valkyrie, Shutter island en Inglorious Basterds gekocht
    Waaw, heb je toevallig geen foto's ?

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik ben terug van vakantie in frankrijk en ik heb daar de steelbooks Valkyrie, Shutter island en Inglorious Basterds gekocht

    Inglourious Bastards uit Frankrijk heb ik ook.
    Zover ik weet is dit de enige steelbook uitgave van Inglourious Bastards met nederlandse ondertiteling.

    Zelf vind ik steelbooks ook geweldig mooi, maar ik merk wel dat ook ik de laatste tijd veel steelbooks heb gekocht die ik qua film niet meer dan een 6je zou geven.

    Wel grappig dat enkele hier alle steelbooks bestellen die die maar besteld kunnen worden, of de film nu niet nederlands ondertiteld is of wel, of de film hopeloos is of niet.

    Mijn mening is dat er tot heden (maar over smaak valt niet te twisten) nog maar enkele gave films op steelbook zijn uitgekomen (met nl ond)

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Inglourious Bastards uit Frankrijk heb ik ook.
    Zover ik weet is dit de enige steelbook uitgave van Inglourious Bastards met nederlandse ondertiteling.

    Zelf vind ik steelbooks ook geweldig mooi, maar ik merk wel dat ook ik de laatste tijd veel steelbooks heb gekocht die ik qua film niet meer dan een 6je zou geven.

    Wel grappig dat enkele hier alle steelbooks bestellen die die maar besteld kunnen worden, of de film nu niet nederlands ondertiteld is of wel, of de film hopeloos is of niet.

    Mijn mening is dat er tot heden (maar over smaak valt niet te twisten) nog maar enkele gave films op steelbook zijn uitgekomen (met nl ond)
    Ja ik koop wel de Steelbooks voor de film, niet voor de cover! Toch niet helemaal.. het helpt wel

  20. #595

    Standaard

    WeWereWarned stiekum koop je (althans ik) regelmatig miskopen. Het gebeurd mij regelmatig!
    Als ik in mijn kast kijk zie ik van de 34 blu ray steelbooks die ik in bezit heb ,maar 15 die ik echt geweldig vindt, 9 waaraan ik tweifel, en een stuk of 10 welke ik qua film niet te pruimen vindt.

    Dus... binnenkort maareens op gaan ruimen en selectiever kopen.

    BTW die Shutter Island uit Frankrijk met nl subs???

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    WeWereWarned stiekum koop je (althans ik) regelmatig miskopen. Het gebeurd mij regelmatig!
    Als ik in mijn kast kijk zie ik van de 34 blu ray steelbooks die ik in bezit heb ,maar 15 die ik echt geweldig vindt, 9 waaraan ik tweifel, en een stuk of 10 welke ik qua film niet te pruimen vindt.

    Dus... binnenkort maareens op gaan ruimen en selectiever kopen.

    BTW die Shutter Island uit Frankrijk met nl subs???
    Ik heb nog maar 4 steelbooks of zo dus ja... Ben eigenlijk nog maar pas begonnen. Goeie films die ik in de bios gezien heb ga ik meteen bestellen op Steelbook, maar oudere films die ik goed vind, ga ik zoeken in koopjes of zo.

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    WeWereWarned stiekum koop je (althans ik) regelmatig miskopen. Het gebeurd mij regelmatig!
    Als ik in mijn kast kijk zie ik van de 34 blu ray steelbooks die ik in bezit heb ,maar 15 die ik echt geweldig vindt, 9 waaraan ik tweifel, en een stuk of 10 welke ik qua film niet te pruimen vindt.

    Dus... binnenkort maareens op gaan ruimen en selectiever kopen.

    BTW die Shutter Island uit Frankrijk met nl subs???
    Jep Shutter island uit fance heeft NL subs! De duitse versie niet, die heeft alleen Engelse audio en maybe engelse subs (deze heb ik via ebay gekocht maar nog niet binnen)

  23. #598

    Standaard

    Net via ebay/amazon weer een aantal steelbooks gekocht!

    Waaronder a bugs life


    Redcliff (NL)
    Knowing (AUS)
    Highlander (UK)
    Sherlock Holmes (DE)
    Legend of Goemon (DE)
    This is it (DE)
    Max Manus - Man of war (NR)
    Book of Eli (DE)
    Cloverfield (DE)
    Hurt Locker (KR)
    Kick-ass (UK)
    Robin Hood (UK)
    Prince of Persia (UK) HMV exclusive
    Laatst aangepast door theregiment : 16-08-2010 om 15:33

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Net via ebay/amazon weer een aantal steelbooks gekocht!

    Redcliff (NL)
    Haha, die heb je van mij via Ebay gekocht! Hij gaat morgen op de post, moet eerst nog even verpakkingsmateriaal halen.

    Aanwinsten dit weekend:



    Terminator 2 en The Clone Wars lagen nog gewoon bij de Music Store in de winkel. Pirates of the Caribean is een Futureshop Steelbook, en 10,000 BC een UK.


    @ Morlock: Wall-E staat heel hoog op mijn lijstje..heel jaloers! Waar en heoveel?
    Laatst aangepast door He77razor : 16-08-2010 om 21:19

  25. #600

    Standaard

    @ He77razor: Sow, groot,groter, grootst hé (even aanpassen?)
    Heb Wall-E overgenomen van iemand op Bluray.com. 30,- incl.
    Ruilen voor Clone Wars?!

    Let op want er is ook een 3disc uitvoering (met dig. copy) maar ik vind het met 2 discs mooier
    Laatst aangepast door Morlock : 16-08-2010 om 20:42

Pagina 24 van 104 EersteEerste ... 142021222324252627283474 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •