Pagina 4 van 104 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Gladiator moet ik nog bestellen maar twijfel nog welke, de een (helm) vind ik mooier maar de maar de ander heeft weer de EE uitvoering
    Volgens mij zijn alle Gladiator BD's de EE uitgave


  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Gladiator moet ik nog bestellen maar twijfel nog welke, de een (helm) vind ik mooier maar de maar de ander heeft weer de EE uitvoering .

    Ik wil de steelbooks Terminator Salvation en Star Trek XI in de pre-order (bij Play) doen maar ik kan nergens terugvinden of ze NL subs hebben,
    is er iemand hier die dat misschien wel weet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Volgens mij zijn alle Gladiator BD's de EE uitgave
    Niet vlgs Amazon.de: Gladiator Limited Extended Edition Im Steelbook Blu-ray, Spieldauer 171 min.

    En bij Play (de helm) Gladiator Limited Edition Steelbook With Artcards (2 discs) Blu-ray, Duration 2 hours and 35 min. (oftewel 155 min.)

  3. #78

    Standaard

    Lijkt me een foutje op de site van Play. De Duitse BD heeft (heb ik gelezen) NL subs, en de Engels BD ook. Wat dus betekend dat het gewoon dezelfde schijfjes zijn. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat de een de EE is en de andere niet.

    Maar ik heb ze niet in huis, dus kan het niet bevestigen. Maar voor mezelf zou ik het wel 100% zeker weten


  4. #79

    Standaard

    Alle uitgaves van Gladiator zijn hetzelfde en bevatten zowel de bioscoopversie als de extended cut. Webwinkels als Play, Amazon e.d. moet je wat specificaties betreft niet geloven.

  5. #80

    Standaard

    Ik kwam gisteren bij the free record shop de steelbook blu-ray van the gladiator tegen.
    (zelfde cover als de duitse versie, dus de licht kleurige) maar dan natuurlijk de nederlandse uitgave.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Ik kwam gisteren bij the free record shop de steelbook blu-ray van the gladiator tegen.
    (zelfde cover als de duitse versie, dus de licht kleurige) maar dan natuurlijk de nederlandse uitgave.
    Betekent dit dat er in Nederland alleen de steelbook uitkomt van Gladiator??
    Op frs.nl wordt maar over 1 versie gesproken (2 disc special edition). Wanneer dit de steelbook is, wil ik 'm graag bestellen...

  7. #82

    Standaard

    Dat weet ik natuurlijk niet Aruba75, maar die steelbook die ik heb gezien kostte € 24.95

  8. #83

    Standaard



    Heb de mijne inmiddels besteld, voor 20 euro (Marktplaats, Gesealed)!

    Wilde deze al hebben toen ik de afbeelding paar maanden geleden zag...Maar deze is gelukkig zonder dat lelijke grote Duitse Logo!

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Betekent dit dat er in Nederland alleen de steelbook uitkomt van Gladiator??
    Op frs.nl wordt maar over 1 versie gesproken (2 disc special edition). Wanneer dit de steelbook is, wil ik 'm graag bestellen...
    Gladiator is alleen te koop in een steelbook-uitgave. Je kunt 'm dus gewoon bestellen.

  10. #85

    Standaard

    Ik zie op frs.nl dat er ook een Steelbook BD van Terminator Salvation gaat komen hier in Nederland: *Click*
    Als dat de cover word, en de blauwe rand gaat weg, is dat een top cover!


  11. #86

    Standaard

    Vind hem zo ook niet gek hoor maar ik ga liever voor de Endoskull versie

  12. #87
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht


    Heb de mijne inmiddels besteld, voor 20 euro (Marktplaats, Gesealed)!

    Wilde deze al hebben toen ik de afbeelding paar maanden geleden zag...Maar deze is gelukkig zonder dat lelijke grote Duitse Logo!
    Tis dat ik de UK steelbook al heb, anders had ik em nog een keer gekocht om deze cover.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik zie op frs.nl dat er ook een Steelbook BD van Terminator Salvation gaat komen hier in Nederland: *Click*
    Als dat de cover word, en de blauwe rand gaat weg, is dat een top cover!
    Dat is het plaatje van de amerikaanse uitgave. Er staat op site van FRS dat het om een 1-disc uitvoering gaat, dan zit er dus geen digitale kopie bij.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dat is het plaatje van de amerikaanse uitgave. Er staat op site van FRS dat het om een 1-disc uitvoering gaat, dan zit er dus geen digitale kopie bij.
    Ben blij
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #90

    Standaard

    Ook op de FRS site een steelbook van Harry Potter 6 bluray: http://www.freerecordshop.nl/films/h...-1005000000129

  16. #91
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    De Nederlandse Terminator Salvation steelbook versie gaat zo te zien dezelfde worden als die bij Play.com te koop is.


  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    De Nederlandse Terminator Salvation steelbook versie gaat zo te zien dezelfde worden als die bij Play.com te koop is.

    Yes!Een nederlandse editie van de film in steelbook. Als die in de UK niet ondertiteld was in het nederlands heb ik toch nog een andere optie!


  18. #93
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Yes!Een nederlandse editie van de film in steelbook. Als die in de UK niet ondertiteld was in het nederlands heb ik toch nog een andere optie!
    Jup, maar zo te zien kun je em alleen bij de FRS kopen.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Jup, maar zo te zien kun je em alleen bij de FRS kopen.
    24.99 valt nog goed mee!


  20. #95

    Standaard

    Weer een editie die er super uitziet



    Play.com € 23,49 (release 7 dec 2009)


  21. #96

    Standaard

    Dit is toch een dvd ?


  22. #97

    Standaard

    Volgens mij ook ja
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  23. #98

    Standaard

    Heb even snel gekeken, en er staat bij dat het een Blu-Ray is
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  24. #99
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2007
    Woonplaats
    amsterdam

    Standaard

    /
    Laatst aangepast door earthx : 16-11-2009 om 19:58

  25. #100
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Hier zijn wat foto's van de steelbook van Star Trek XI.

    Alle stickers die erop zitten kunnen er zonder plakresten achter te laten vanaf gehaald worden, zelfs de leeftijdslogo is een sticker en die heb ik er ook afgehaald.

    ps; Het lijkt misschien net of dat de voorkant beschadigd is maar dat komt door de vingerafdrukken en het licht wat erop valt.








Pagina 4 van 104 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •