Pagina 64 van 104 EersteEerste ... 145460616263646566676874 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.576 tot 1.600 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #1576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Akira is een van de weinige die ik niet open ga maken dus kan je helaas niet helpen, misschien kan je beter even kijken op Blu-ray.com



    Altijd bereid om iemand een plezier te doen heb je nooit eerder zo'n verpakking/steelbook gezien??





    Nice! Heb hem zelf ook ontvangen samen met Season of the Witch van Bol.com!

    Verder nog Akira samen met The Adjustment Bureau van Amazon.co.uk besteld!

  2. #1577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Nice! Heb hem zelf ook ontvangen samen met Season of the Witch van Bol.com!

    Verder nog Akira samen met The Adjustment Bureau van Amazon.co.uk besteld!
    Heb mijn apocalypse now nog niet open gemaakt! Maar geen artwork aan de achterkant... mmm sonde! Had hem dan helemaal zwart gelaten aan de achterzijde! Ben ook nooit tevreden :P

  3. #1578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Jup
    Goed bezig
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #1579

    Standaard

    Echt de FRS je hebt er niks aan! De apocalypse now steelbook was weer terug gezet op 30-06-2011. Die datum is al enige tijd verstreken. Ze zullen ook niet eens een keer iets laten weten aan de klant (teveel moeite denk ik)

    Maar nu is mijn order geannuleerd en hij is op de site ook niet meer te vinden... Dit hebben ze gedaan nadat ik ze heb gemaild en op die mail geven ze dan geen antwoord nee ze annuleren je order gewoon :S het gaat daar allemaal zo omslachtig!!

    Het goede nieuws is: Adjustment Bureau (UK) is binnen prachtige steelbook!

    Foto's zijn niet van mij!


  5. #1580

    Standaard

    Best wel een faal dat die Apocalypse niet de 3-disc is... zal daarom zeker voor de 3-sc gaan, want deze is nu zo incompleet als wat...

  6. #1581

    Standaard

    Die Adjustment bureau uit Engeland heeft die NL ondertiteling??

  7. #1582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Best wel een faal dat die Apocalypse niet de 3-disc is... zal daarom zeker voor de 3-sc gaan, want deze is nu zo incompleet als wat...
    Je mist met de steelbook alleen de Hearts Of Darkness-docu en daaraan verbonden extra's én de 5 foto's en 2 boekjes. De 2e disc van de steelbook staat uiteraard ook bomvol met de extra's van de 3-disc set.

  8. #1583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht

    Altijd bereid om iemand een plezier te doen heb je nooit eerder zo'n verpakking/steelbook gezien??
    Al mijn steelbooks (blu ray danwel dvd) hebben een vlakke voorkant en achterkant. Alleen de BD LOTR trilogy heeft een "lijstje" ofwel smalle opstekende rand. Ik denk dat het in dit geval de steelbook nóg mooier maakt, nietwaar?

  9. #1584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Die Adjustment bureau uit Engeland heeft die NL ondertiteling??
    Nee alleen EN sdh!

  10. #1585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Best wel een faal dat die Apocalypse niet de 3-disc is... zal daarom zeker voor de 3-sc gaan, want deze is nu zo incompleet als wat...
    Ik vind het niet zo erg, een top film in een zeer mooie Steelbook is het wel voor mij. (Compleet had nóg beter geweest natuurlijk.)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Al mijn steelbooks (blu ray danwel dvd) hebben een vlakke voorkant en achterkant. Alleen de BD LOTR trilogy heeft een "lijstje" ofwel smalle opstekende rand. Ik denk dat het in dit geval de steelbook nóg mooier maakt, nietwaar?
    Ik plaagde maar wat hé.
    Het is óók mooi, maar niet mooier vind ik, maar dat is persoonlijk.
    Het "lijstje" heeft vlgs mij te maken met de produktie, het moet wel op die manier om een Steelbook "embossed" (letters enzo liggen er boven op) te maken schijnbaar. Kijk maar naar andere Steelbooks die een "lijstje" hebben zoals True Grit, Inglourious Bastards, 2012, Iron Man 2, enz.
    Bij een vlakke Steelbook is het meestal ''debossed'' (letters enzo erin gedrukt dus), tenminste.....als ik uit ga van deze uitleg over Embossed/Debossed;

    "Embossing produces an image that is raised above the surface of the folder. With debossing, the image is pressed into the folder and appears below the surface"

    (Ik haal die twee nog regelmatig door elkaar )

    Verwacht morgen The Adjustment Bureau, ben benieuwd, was een blind buy.
    ___________________________________________



  11. #1586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Je mist met de steelbook alleen de Hearts Of Darkness-docu
    Een fantastische docu dat opzich een eigen, aparte release verdiend. Zeker een gemis bij de totaliteit van de set.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #1587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Amazon.de:



    Hadden jullie vast wel al gezien Minpuntje is dat er waarschijnlijk geen subs op zitten (dus ook geen EN subs)
    Ik vind eerder de duitse titel een minpunt. Geen nl-subs kan ik mee leven, maar de duitse titel?

  13. #1588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Ik vind eerder de duitse titel een minpunt. Geen nl-subs kan ik mee leven, maar de duitse titel?
    daarom zijn al die duitste steelcases ***

  14. #1589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Je mist met de steelbook alleen de Hearts Of Darkness-docu
    het feit dat je dit op deze manier hier neerzet bekent vast dat je em nog nooit gezien hebt. Een van de beste docu's over het maken van een film ooit, en ook echt een aanvulling op de film. Na het zien van de docu krijg je alleen maar meer respect voor Copolla en zijn team ... de film wordt er gewoon beter op.

  15. #1590

    Standaard

    Deze net ontvangen van Amazon.ca. De beste van de trilogie in steelbook met nl-subs. Vind met name het artwork (voorzijde ) bijzonder mooi.

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  16. #1591

    Standaard

    Recentelijk allemaal ontvangen:




  17. #1592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Recentelijk allemaal ontvangen:
    Hé, geen Iron Man? ze komen me bekend voor trouwens JK

    -----------

    Nou, dit is nieuw voor mij, het is niet alleen een Metalpak ...., maar het is ook G1 size .... en Embossed (of was het nou Debosssed)
    (btw zover dus voor wat betreft de "speciale aanbieding" van Movie Blu-ray nl. lol )



    Oja, deze is niet voor mezelf maar voor een verzamelaar in de UK.
    en The Adjustment Bureau kreeg ik vandaag binnen.
    ___________________________________________



  18. #1593
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    @Merlock is dit een deukje? Zal die UK verzamelaar ook niet leuk vinden.


  19. #1594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Een fantastische docu dat opzich een eigen, aparte release verdiend. Zeker een gemis bij de totaliteit van de set.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    het feit dat je dit op deze manier hier neerzet bekent vast dat je em nog nooit gezien hebt. Een van de beste docu's over het maken van een film ooit, en ook echt een aanvulling op de film. Na het zien van de docu krijg je alleen maar meer respect voor Copolla en zijn team ... de film wordt er gewoon beter op.
    Ik moet hem nog zien, maar na het lezen van alle verhalen van een tijd geleden, heb ik dus ook de 3-disc besteld. Een super koop, zeker ook gezien de verpakking.
    Maar de film op zich is al fantastisch natuurlijk

  20. #1595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Hé, geen Iron Man? ze komen me bekend voor trouwens JK

    -----------

    Nou, dit is nieuw voor mij, het is niet alleen een Metalpak ...., maar het is ook G1 size .... en Embossed (of was het nou Debosssed)
    (btw zover dus voor wat betreft de "speciale aanbieding" van Movie Blu-ray nl. lol )



    Oja, deze is niet voor mezelf maar voor een verzamelaar in de UK.
    en The Adjustment Bureau kreeg ik vandaag binnen.
    Staat er nou op de prijssticker €14,99? En bij Movie Drunen was hij €16,99? Verder bekend of dit een MM Exclusive is, of dat hij ook bij bv FRS te krijgen is?

    En nope, geen Iron Man. Hij ging akkoord met mijn bod van €75. Vroeg hem toen om wat extra foto's, zou hij opsturen, maar daarna nooit meer wat van gehoord. Vertrouwde het toch al niet...

  21. #1596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Staat er nou op de prijssticker €14,99? En bij Movie Drunen was hij €16,99? Verder bekend of dit een MM Exclusive is, of dat hij ook bij bv FRS te krijgen is?

    En nope, geen Iron Man. Hij ging akkoord met mijn bod van €75. Vroeg hem toen om wat extra foto's, zou hij opsturen, maar daarna nooit meer wat van gehoord. Vertrouwde het toch al niet...
    Ja klopt, €14,99 bij MM utrecht. Ik heb niet verder gekeken dus weet niet of het een exclusive is.
    Jammer van die Iron Man, maar 75 euris is ook te mooi om waar te zijn. Maar hopenlijk hoor je nog van 'm.
    ___________________________________________



  22. #1597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    @Merlock is dit een deukje? Zal die UK verzamelaar ook niet leuk vinden.
    hallo hé, nee natuurlijk is dat geen deukje!! het is gewoon de krimp folie
    ___________________________________________



  23. #1598

    Standaard

    Apocalypse now steelbook binnen van Bol.com! Nadat de pipo's bij de frs hem niet meer krijgen (blijkbaar)

  24. #1599

    Standaard

    Volgens BOL.COM is Apocalypse Now Steelbook een EXCLUSIVE van hun, met een oplage van 600 stuks voor geheel Nederland.

  25. #1600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Volgens BOL.COM is Apocalypse Now Steelbook een EXCLUSIVE van hun, met een oplage van 600 stuks voor geheel Nederland.
    Is alleen niet waar althans FRS heeft hem heel lang in pre-order gehad en dvdoutlet.nl geloof ik ook. En ineens ie is niet meer leverbaar. Dus lijkt me sterk dat hij BOl.com exclusief was/is!

Pagina 64 van 104 EersteEerste ... 145460616263646566676874 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •