Pagina 113 van 216 EersteEerste ... 1363103109110111112113114115116117123163213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.801 tot 2.825 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Hoe bedoel je? Mijn uitgave van Dinosaur heeft toch echt wel een rugnummer zoals de overige Classics.
    Dinosaur staat inderdaad in de officiële lijst (mijn fout).
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #2802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Kan zijn, momenteel loopt er een actie bij mijn groothandelaar op een 30 tal Disney titels tegen zeer lage inkoopprijzen en allemaal met een releasedatum van 24 september. De blu ray selectie valt wel tegen.
    Aha dat verklaard waarom mijn Blu-ray bestellingen van Tarzan & Fox and The Hound een vertraging hebben opgelopen bij BOL.com. De prijzen waren gek genoeg al een tijdje aangepast naar 14,99. Ik vond het al verdacht goedkoop vergeleken met de reguliere BOL.com prijzen.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Oei, geen sequels? Meteen 6 titels die ik nog in huis zal halen, dan ben ik weer up-to-date.
    Fantasia 2000 is toch een sequel

  3. #2803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Fantasia 2000 is toch een sequel
    Eerder een reboot...

  4. #2804

  5. #2805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Dinosaur staat inderdaad in de officiële lijst (mijn fout).
    Niet vreemd hoor dat je die 'fout' maakt. Het is oorspronkelijk ook geen classic en staat pas sinds een paar jaar op de Amerikaanse lijst. Ik heb nog steeds moeite om de film als classic te zien. Het is ook de enige blu-ray die in Amerika geen slipcover heeft, dus het blijft altijd een vreemde eend binnen de collectie.

  6. #2806

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dank je wel voor je snel antwoord!
    Deze box heeft zowel bij deel 1 als bij deel 2/3 extra's. Ik had zelf de SE-edition (1-disc dvd) van Assepoester en de dvd van deel 2 en op de spellen (alleen leuk voor kinderen) na stonden de extra's van de dvd's op de BR.

  7. #2807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Deze box heeft zowel bij deel 1 als bij deel 2/3 extra's. Ik had zelf de SE-edition (1-disc dvd) van Assepoester en de dvd van deel 2 en op de spellen (alleen leuk voor kinderen) na stonden de extra's van de dvd's op de BR.
    Nog meer goede info, bedankt !

    Wel vreemd dat het weer niet op de hoes staat (zover ik kon zien). Maar ach, langzamerhand horen foutjes bij Disney.
    En terwijl ze zo grandioos begonnen met blu-ray......

  8. #2808

    Standaard

    Heeft de blu ray van "101 Dalmatiers 2" uit Engeland nederlandse ondertiteling?
    Staan er nieuwe extra's op? Extra's die we niet in Nederland hebben gehad op de dvd?
    Dus voegt deze engelse blu ray wat toe aan de verzameling??

  9. #2809

    Standaard

    In Engeland verschijnt Peter Pan eerder. En weer met Nederlandse ondertiteling.... Deel 1 en 2.

    http://www.amazon.co.uk/Peter-Pan-Bl...7636626&sr=1-1

    http://www.amazon.co.uk/Peter-Pan-Re...7636626&sr=1-4

    http://www.amazon.co.uk/Peter-Pan-Bl...7636626&sr=1-3



    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Nieuwe releases in Benelux:

    26-11-12: pixar shorts vol. 2
    26-11-12: Brave
    10-12-12: tinkerbell secret of the wings
    10-12-12: Peter Pan
    10-12-12: Peter Pan: Return to Neverland

  10. #2810

    Standaard

    Wat Brave 26 November ? Dat was toch 6 november ??
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 14-09-2012 om 22:31

  11. #2811

    Standaard

    Ik kijk, van alle releases die nog dit jaar komen, vreemd genoeg nog het meeste uit naar Tinkerbell secret of the wings.
    Mijn dochters vinden het echt prachtig, en de beeldkwaliteit van de eerdere 3 films is adembenemend.

  12. #2812

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nog meer goede info, bedankt !

    Wel vreemd dat het weer niet op de hoes staat (zover ik kon zien). Maar ach, langzamerhand horen foutjes bij Disney.
    En terwijl ze zo grandioos begonnen met blu-ray......
    Geen dank. Het is zeker irritant dat ze het niet vermelden. Ik stond bij de Blokker te twijfelen of de extra's er wel opstonden. Ik vroeg het nog even na, maar de verkoopster wist het niet en haar collega gaf alleen aan dat de dvd net uit was. Foutje bedankt. Ik ging er maar van uit dat de eerste schijf (ze zaten al in de doos) universeel wordt gemaakt. Gelukkig goed gegokt. Maar ik zag de extra's bij het testdraaien (vaste methode om te kijken of de schijf het doet).

  13. #2813

    Standaard

    Ook ik ben zeer teleurgesteld over de trilogy van Cinderella..

    Zeer benieuwd naar de nieuwste Tinkerbell film, vorige 3 waren ontzettend mooi en zeker een van mijn favorieten van Disney!

  14. #2814

    Standaard

    Eind volgende week zal ook de prijzencircus bij de V&D weer van start gaan. Dit weet ik na het zien van een vacature wat het volgende zegt:

    V&D Prijzencircus Klantenservice Medewerker (miv 17-09-2012)

    Denk dat de prijzencircus start rond 20 september, hopen dat hier nog een leuke Disney aanbieding bij zit.


    Nu de blu-ray's van Disney zo uitgekleed zijn heb ik er geen 20 tot 25 euro per film meer voor over.

    Weet iemand of er nog aan een stickervel is te komen voor de nummering zonder dat ik een dvd van Disney hoef te kopen?
    Laatst aangepast door MonsterRacer : 14-09-2012 om 19:56

  15. #2815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MonsterRacer Bekijk bericht
    Eind volgende week zal ook de prijzencircus bij de V&D weer van start gaan. Dit weet ik na het zien van een vacature wat het volgende zegt:


    Weet iemand of er nog aan een stickervel is te komen voor de nummering zonder dat ik een dvd van Disney hoef te kopen?
    Alleszins niet via Disney zelf, die beweren er geen (meer) te hebben, maar iets eerder in dit topic zei toch iemand nog enkele stickervellen over te hebben. Zou er ook graag een hebben voor Pinocchio en de anderen die geen nummering hebben.

  16. #2816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Alleszins niet via Disney zelf, die beweren er geen (meer) te hebben, maar iets eerder in dit topic zei toch iemand nog enkele stickervellen over te hebben. Zou er ook graag een hebben voor Pinocchio en de anderen die geen nummering hebben.
    Als je persé zo'n stickervel wil hebben... Misschien als je gelukt hebt zit er nog één in de laatste dvd uitgave van De speurneuzen of Taran en de Toverketel...

  17. #2817

    Standaard

    De uitgave van Sneeuwwitje en Belle En Het Beest hebben bijna allemaal nog een stickervel...of dat voor de blu-ray ook zo is, weet ik niet...
    **** me gently with a chainsaw.

  18. #2818

    Standaard

    Die stickervellen kwamen alleen met de dvd uitgave mee, niet met de blu-ray uitgave.. ook niet van sneeuwwitje en belle en het beest

  19. #2819

    Standaard

    Betr. Verkeerde cases - releases 12 september.

    Disney Benelux heeft toegegeven dat ze inderdaad verkeerde cases gebruikt hebben voor de desbetreffende covers (Assepoester, 101 Dalmatiërs). Wie graag dunne blu-ray cases in de bus krijgt, kan dit aan hen laten weten, best via de Facebook-pagina. Via de service-dienst kwam geen reactie. Geef ook je adresgegevens mee en je krijgt ze kosteloos in de bus.

    NL - http://www.facebook.com/WaltDisneyNederland
    BE - http://www.facebook.com/WaltDisneyBelgium

    Er werd ook meegegeven dat de komende releases wél in dunne cases uitgegeven worden, incl. de titels die op 26 september verschijnen.
    Laatst aangepast door Esteban : 16-09-2012 om 17:58

  20. #2820

    Standaard

    Wie heeft het emailadres van Disney Benelux...??? om de dunne cases te krijgen, want de covers van Disney passen niet altijd in een gewone dunne case ( die je elders koopt ). En ik wil niets van de cover afsnijden...!!!

  21. #2821

  22. #2822

    Standaard

    Blijkbaar heeft 101 Dalmatians in Italie wel een (mooie) slipcover gekregen:



  23. #2823

    Standaard

    Klopt, ook een mooi exemplaar naar mijn mening. Moest de titel niet in 't Italiaans zijn, ik had hem reeds in huis gehaald.

  24. #2824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Betr. Verkeerde cases - releases 12 september.

    Disney Benelux heeft toegegeven dat ze inderdaad verkeerde cases gebruikt hebben voor de desbetreffende covers (Assepoester, 101 Dalmatiërs). Wie graag dunne blu-ray cases in de bus krijgt, kan dit aan hen laten weten, best via de Facebook-pagina. Via de service-dienst kwam geen reactie. Geef ook je adresgegevens mee en je krijgt ze kosteloos in de bus.

    NL - http://www.facebook.com/WaltDisneyNederland
    BE - http://www.facebook.com/WaltDisneyBelgium

    Er werd ook meegegeven dat de komende releases wél in dunne cases uitgegeven worden, incl. de titels die op 26 september verschijnen.
    Een nieuwe uitgave moeten we niet verwachten zeker? Zijn we nu echt verplicht om eerst een slecht doosje te kopen, om het daarna om te ruilen voor een goed?

  25. #2825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Klopt, ook een mooi exemplaar naar mijn mening. Moest de titel niet in 't Italiaans zijn, ik had hem reeds in huis gehaald.
    Daarom koop ik deze vanaf nu in de US!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 113 van 216 EersteEerste ... 1363103109110111112113114115116117123163213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •