Pagina 9 van 216 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 5380 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    grote verrassing bij het bekijken van de extra's bij Snow White: disc 2 bevat maar liefst 8 complete klassieke shorts in HD! Steamboat Willy, The skeleton dance, The old mill, Flowers and trees, Goddess of spring, Babes in the woods, Music land, Playful Pluto. Alleen al hierom was deze disc de aankoop waard...
    Inderdaad erg mooi om erbij te krijgen! Alleen hoop ik wel dat alle shorts nog eens op aparte BR's verschijnen, gewoon netjes chronologisch per figuurtje.

  2. #202

    Standaard aftiteling Monsters Inc.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Inderdaad een dubbel disc. Alle extra's van de dvd staan erop voor zover ik heb kunnen achterhalen, naast een aantal nieuwe extra's. Ik weet het woensdag of donderdag wel te vertellen, ik heb 'm besteld bij Amazon.co.uk.
    Ik heb ergens gelezen dat bij de aftiteling van Monsters Inc. de komische scenes van de "musical" er niet meer in zitten. Klopt dat?

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bert Schaapsmeerders Bekijk bericht
    Ik heb ergens gelezen dat bij de aftiteling van Monsters Inc. de komische scenes van de "musical" er niet meer in zitten. Klopt dat?
    Ja, dat klopt.

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Inderdaad erg mooi om erbij te krijgen! Alleen hoop ik wel dat alle shorts nog eens op aparte BR's verschijnen, gewoon netjes chronologisch per figuurtje.
    Dat gaat zeker in de toekomst gebeuren. Tijdens het maken van de Walt Disney Treasures DVD lijn hebben ze alle shorts gerestaureerd en opnieuw beeldje voor beeldje ingescant in HD. Ze hebben het bronmateriaal in HD dus voorhanden. Ik verwacht dat de Treasures lijn binnen niet al te lange tijd de overstap gaat maken naar Blu-Ray.

    Begin deze week zijn de Limited Edition, de Book Edition en beide 'normale' uitgaves verzonden. Ik zal ze wel volgende week krijgen.
    Waarom krijgt Belgie deze release al eerder. Bij ons staat ie op 28 oktober?

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bert Schaapsmeerders Bekijk bericht
    Ik heb ergens gelezen dat bij de aftiteling van Monsters Inc. de komische scenes van de "musical" er niet meer in zitten. Klopt dat?
    De bloopers en de bedrijfsmusical staan nog wel op de uitgave, alleen niet meer in de aftiteling van de film. De uitgave van de film die nu op de disc staat, is de originele Amerikaanse release zoals die de eerste weken in de Amerikaanse bioscopen te zien was. Hierin zaten de bloopers nog niet verwerkt, deze zijn pas enkele weken later toegevoegd. De release buiten Amerika hadden deze wel al vanaf het begin toegevoegd zitten.

    Mocht je de bloopers en bedrijfsmusical toch willen zien, in HD, dan moet je even zoeken op disc 2. Ze zitten verstopt, het menu is niet heel erg logisch qua indeling, maar ga naar "Alleen mensen" (Humans only) > "Release" > "Outtakes en bedrijsmusical" (Outtakes and company play) helemaal onderaan de lijst. Succes!

    De sneeuwwitje set ziet er verder inderdaad fantastich uit; die komt er zeker in. Ik had gelezen dat The Old Mill er in HD opstond, en vond dat alleen al een goede reden om de set aan te schaffen, maar er staan er dus in totaal 8 op! Geweldig!

    Nog een paar weekjes geduld...

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Dat gaat zeker in de toekomst gebeuren. Tijdens het maken van de Walt Disney Treasures DVD lijn hebben ze alle shorts gerestaureerd en opnieuw beeldje voor beeldje ingescant in HD. Ze hebben het bronmateriaal in HD dus voorhanden. Ik verwacht dat de Treasures lijn binnen niet al te lange tijd de overstap gaat maken naar Blu-Ray.
    De Treasureslijn heeft al een tijdje problemen. Leonard Maltin (initiatiefnemer van het hele project) kan weinig steun vinden voor de wat controversiele uitgaven. Dick Cook, die ook had gezorgd voor het opzetten van de Treasures is nu weg. Het is dus nog maar de vraag of de serie doorgezet gaat worden en of er HD uitgaven gaan verschijnen. Ik hoop het wel maar het is nog afwachten, denk ik.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #207

    Standaard

    Zal qua treasures ook wel liggen aan het commerciele succes van de DVD uitgaven. En volgens mij hebben die goed gelopen...

  8. #208

    Standaard

    De Treasures zijn echt GOED! Ik heb overlaatst een box gekocht in staal met de eerste 2 seizoenen van Mickey, het eerste van Donald en de Silly Simphonies voor €19.95. Als deze op Blu-Ray uitkomen ga ik zeker niet twijfelen...


  9. #209

    Standaard

    Ze zijn inderdaad goed, heb dezelfde hier liggen, al zijn ze hier meer gekocht voor de 'heb'. Ik kijk ze eigenlijk nooit op soms 1 filmpje na. Maar een hele avond shorts kijken trek ik ook niet

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Zal qua treasures ook wel liggen aan het commerciele succes van de DVD uitgaven. En volgens mij hebben die goed gelopen...
    in nederland en belgie niet, want heb een tijd geleden eens gebeld met disney/buena vista met de vraag of er nog eens nieuwe versies kwamen, en als antwoord kreeg ik dat er geen geld meer beschikbaar was voor kleine projecten waar weinig markt voor is

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    in nederland en belgie niet, want heb een tijd geleden eens gebeld met disney/buena vista met de vraag of er nog eens nieuwe versies kwamen, en als antwoord kreeg ik dat er geen geld meer beschikbaar was voor kleine projecten waar weinig markt voor is
    Naar mijn weten zijn alles Disney Treasures jaren uitgezonden geweest op Ketnet. Nu spijtig genoeg niet meer. Voor de doorsnee Disney liefhebber zijn de treasures inderdaad niets maar voor de echte liefhebber...


  12. #212
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Nieuwerkerk aan den IJssel

    Standaard

    Even iets wat niks met disney shorts te maken heeft, maar kan iemand mij toevallig vertellen of de volgende blu-ray's een sleeve horen te hebben?
    Ik heb Sleeping Beauty, Pinocchio en Nightmare before Chrismas uit de UK, maar deze hebben dus geen sleeve. Hoort dat of heb ik toevallig pech?

    En als ze in de UK dus blijkbaar geen sleeve hebben, zijn de Nederlandse versies dat wel voorzien van sleeve?
    The nightmare before chrismas heb ik in de MM in ieder geval gezien met sleeve, dus het viel me een beetje tegen ze dat in de UK (of in ieder geval degene die ik heb) niet hebben.

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jos Verheij Bekijk bericht
    Even iets wat niks met disney shorts te maken heeft, maar kan iemand mij toevallig vertellen of de volgende blu-ray's een sleeve horen te hebben?
    Ik heb Sleeping Beauty, Pinocchio en Nightmare before Chrismas uit de UK, maar deze hebben dus geen sleeve. Hoort dat of heb ik toevallig pech?

    En als ze in de UK dus blijkbaar geen sleeve hebben, zijn de Nederlandse versies dat wel voorzien van sleeve?
    The nightmare before chrismas heb ik in de MM in ieder geval gezien met sleeve, dus het viel me een beetje tegen ze dat in de UK (of in ieder geval degene die ik heb) niet hebben.
    Hangt ervan af, ligt vooral aan de stock van de betreffende winkel. Doen de films gereleased werden hadden ze allemaal een sleeve maar met nieuwe voorraden binnen te krijgen verdwijnt die... De titels die je opnoemt hebben hier in België allemaal nog een sleeve (zover dat ik weet...)


  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    grote verrassing bij het bekijken van de extra's bij Snow White: disc 2 bevat maar liefst 8 complete klassieke shorts in HD! Steamboat Willy, The skeleton dance, The old mill, Flowers and trees, Goddess of spring, Babes in the woods, Music land, Playful Pluto. Alleen al hierom was deze disc de aankoop waard...
    Dat is wel geweldig
    iemand die weet of die ook op de UK versie staan?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jos Verheij Bekijk bericht
    Even iets wat niks met disney shorts te maken heeft, maar kan iemand mij toevallig vertellen of de volgende blu-ray's een sleeve horen te hebben?
    Ik heb Sleeping Beauty, Pinocchio en Nightmare before Chrismas uit de UK, maar deze hebben dus geen sleeve. Hoort dat of heb ik toevallig pech?

    En als ze in de UK dus blijkbaar geen sleeve hebben, zijn de Nederlandse versies dat wel voorzien van sleeve?
    The nightmare before chrismas heb ik in de MM in ieder geval gezien met sleeve, dus het viel me een beetje tegen ze dat in de UK (of in ieder geval degene die ik heb) niet hebben.
    Ik heb de UK versie van Sleeping Beauty sinds the release, maar die van mij heeft wel een mooie sleeve.


  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jos Verheij Bekijk bericht
    Even iets wat niks met disney shorts te maken heeft, maar kan iemand mij toevallig vertellen of de volgende blu-ray's een sleeve horen te hebben?
    Ik heb Sleeping Beauty, Pinocchio en Nightmare before Chrismas uit de UK, maar deze hebben dus geen sleeve. Hoort dat of heb ik toevallig pech?

    En als ze in de UK dus blijkbaar geen sleeve hebben, zijn de Nederlandse versies dat wel voorzien van sleeve?
    The nightmare before chrismas heb ik in de MM in ieder geval gezien met sleeve, dus het viel me een beetje tegen ze dat in de UK (of in ieder geval degene die ik heb) niet hebben.
    De Nederlandse releases van Sleeping Beauty en Pinocchio hebben een sleeve, althans bij de eerste persing.

  17. #217

    Standaard

    Klopt, ik heb Sleeping Beauty zelf (eerste persing) en Pinocchio een keer in handen gehad bij iemand.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat is wel geweldig
    iemand die weet of die ook op de UK versie staan?
    Is bijna onmogelijk van niet. Die extra's-discs zijn altijd identiek, en de shorts vormen onderdeel van het 'verhaal'. Dus ik zou er van uit gaat dat ze er op staan.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Is bijna onmogelijk van niet. Die extra's-discs zijn altijd identiek, en de shorts vormen onderdeel van het 'verhaal'. Dus ik zou er van uit gaat dat ze er op staan.
    super, dan bestel ik gewoon de UK versie. Een stuk goedkoper
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #220

    Standaard

    Ik heb in mijn eerste post een overzicht gemaakt van de Disney Classics. Alle mogelijke informatie of verbeteringen mag je naar mij doorspelen!


  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik heb in mijn eerste post een overzicht gemaakt van de Disney Classics. Alle mogelijke informatie of verbeteringen mag je naar mij doorspelen!
    Mooi overzichtje!!

    In het algemene release lijstje van de bluray's worden de volgende titels nog genoemd
    - Aladdin (Platinum edition)
    - Fantasia (Diamong edition, oorspronkelijk gepland voor het voorjaar van 2010, maar door o.a. onduidelijke pressreleases en veel gediscusseer op fora is het nog niet bekend of deze er daadwerkelijk komt > Disney heeft het wel aangekondigd en nog niet weer ontkend)
    - Fantasia 2000 (Diamond edition, ook 1 van de 14 diamond's, geld zelfde verhaal als voor fantasia)

  22. #222

    Standaard

    Ik heb de lijst uitgebreid met de overige Disney Classics die niet in een speciale uitgave zijn uitgegeven. Eventuele release data's zijn altijd welkom!


  23. #223

    Standaard

    www.bluray.com

    Fantasia: http://www.blu-ray.com/movies/Fantasia-Blu-ray/1238/
    Fantasia 2000: http://www.blu-ray.com/movies/Fantas...-Blu-ray/1240/
    Release date: May 4th (amerika dus)

    http://www.blu-ray.com/movies/Dumbo-Blu-ray/7296/
    Release Date: February 9 (ook amerika)

    Aladdin is release date is nog onbekend, word wel op bluray.com genoemd

    Beauty and the Beast: http://www.blu-ray.com/movies/Beauty...t-Blu-ray/759/
    Release date: October 5th (ook amerika)
    Laatst aangepast door Drikus : 12-10-2009 om 17:33 Reden: B&TB toegevoegd

  24. #224

    Standaard

    bron= dvdfanatic.com


    Walt Disney Studios Home Entertainment also announced this week that the rest of the Platinum Series DVD line will be upgraded to Diamond Edition Blu-rays through to 2016. All of them, including Snow White, will only be available for a limited time. Beauty and the Beast and Fantasia will be released as Diamond Editions in 2010, with the rest of original Platinum Series releases following for the years after. Those films include:
    Fantasia 2000
    The Lion King
    Bambi
    Cinderella
    Lady and the Tramp
    The Little Mermaid
    Peter Pan
    The Jungle Book
    101 Dalmatians
    Sleeping Beauty
    Pinocchio



    14???? Wat een stom getal...


  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël R. Bekijk bericht
    Toch raar dat nu opeens (ik meen vorig jaar al) 'Dinosaur' in de classic-reeks is opgenomen. Betreft helemaal geen productie die gemaakt is in de Walt Disney Animation Studios. Maar goed, ze voegen wel vaker titels toe welke eigenlijk geen classics zijn...
    Dat dacht ik eerst ook, maar het is gemaakt door twee aparte divisies van WDFA die samengevoegd zijn, geloof ik. Maar goed, dit zou dan de enige film zijn die geen echte Classic is (twijfelgevalletje), de rest is dat wel.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Pagina 9 van 216 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •