Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 115 worden weergegeven.

Discussie: Friends Fans

  1. #26

    Standaard

    Kijk zelf ook altijd friends. Heb nu serie 1 t/m 7 op dvd. Kijk elke avond voor het slapen wel 1 of 2 afleveringen. Heb de hele serie al tig keer gezien maar het blijft leuk.

    Leukste personage is toch echt Phoebe voor mij. Met name de liedjes die ze zingt.

    Kan niet wachten tot serie 8 uit komt. Wat ik wel jammer vind is dat wij geen extras krijgen op de dvd's en in regio 1 versie wel.
    Hoppenlijk brengen ze nog ooit een dvd uit met iets over achter de schermen. Ook iets van bloopers lijkt me harstike gaaf!

  2. #27

    Standaard

    Tot nu toe al veel reacties op deze thread, goedzo

    ik ga dadelijk eens verder met mijn onlnags gekochte S 6 dvd's dus het worden afl 9-10 denk ik (disc 2)
    Groeten weer, en dat er nog vele post mogen volgen hier!
    StarTrader

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tm030614
    Wat ik wel jammer vind is dat wij geen extras krijgen op de dvd's en in regio 1 versie wel.
    Ik zit er ook over na te denken om in ieder geval box 1 en 2 te gaan vervangen door de R1 versie.
    Even over nadenken... maar de R1 box ziet er wel errug gaaf uit.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Volgens mijn gaat het wel vervelen als Friends op DVD hebt.
    Voor mij vervelen ze me op de tv al...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  5. #30

    Standaard

    Op TV kon het me ook niet echt boeien. Misschien door de reclame's. Misschien omdat je de serie toch een beetje moet kennen om hem leuk te (gaan) vinden.

    Omdat zo veel mensen zo enthousiast deden heb ik 2 weken geleden de eerste reeks toch maar eens op DVD gekocht. En dat beviel me wel. Ze zijn nu ook lekker goedkoop, dus ik heb serie 1 t/m 6 al binnen. Nog een flinke portie voor de boeg. Een aangenaam vooruitzicht. Heerlijk amusement voor al je geen tijd of zin heb in een speelfilm.

  6. #31

    Standaard

    Gezien bij Videoland, in het kader van Warner 3 halen 2 betalen ligt daar serie 1 t/m 5 voor slechts 31.72 per serie.

    Deze series kosten bij Free Record Shop en volgens www.friends.nl 45.95. Scheelt ff een boel, zeker als je van plan ben om een aantal series te kopen.

  7. #32

    Standaard

    Ja indd de BB actie is op het moment de beste keus, dan maar geen doosje eromheen per seizoen...
    ik heb zelf S 6 bij de Makro ehaald voor 23.80 ga vd week nog een of twee seizoenen halen lekker betaalbaar op die manier...
    StarTrader

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Ridderhof
    Gezien bij Videoland, in het kader van Warner 3 halen 2 betalen ligt daar serie 1 t/m 5 voor slechts 31.72 per serie.
    Als je ze nog niet hebt, zou ik ze gelijk halen...want er vallen nl. maar 2 DVD's/delen (resp. uit seizoen 1 & 3) onder die actie. Dus Videoland legt er dan fors bij! Bij de videoland hier kent men deze aktie niet...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Euphoria
    Als je ze nog niet hebt, zou ik ze gelijk halen...want er vallen nl. maar 2 DVD's/delen (resp. uit seizoen 1 & 3) onder die actie. Dus Videoland legt er dan fors bij! Bij de videoland hier kent men deze aktie niet...
    bij de Makro vallen S 1t/m6 onder de actie dus heb je toegang sla je slag, oja laat er voor mij van elk seizoen 1 over over
    StarTrader

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Euphoria
    Als je ze nog niet hebt, zou ik ze gelijk halen...want er vallen nl. maar 2 DVD's/delen (resp. uit seizoen 1 & 3) onder die actie.
    Nee hoor. ALLE best-buy DVD's vallen hieronder. Ik heb 4 en 5 op deze manier gekocht. Seizoen 6 was ook 3 voor prijs van 2, maar die waren €30 per stuk, dus €60 voor een seizoen bij VenD, maar bij de FRS was de box maar €45. En dat was NIET 3 voor prijs van 2.

  11. #36

    Standaard

    Ik heb zelf 7 seizoenen nu op dvd, 8 komt er als de boxset er is.
    Ik lig altijd in een deuk als ik ze kijk, soms zijn ze zeer komisch, soms ook weer niet, maar dat is niet vaak.

    Leuke karakter vindt ik Chandler vanwege zijn grappen.
    Joey omdat hij meestal zo dom is
    Ross omdat hij meestal doet of ie slim is als ie achter een vrouw aanzit.

    Maar inderdaad vindt ik dat de regio 2 versie erg kaal is.
    Geen benoemingswaardige extra's en de standaar 4:3. Volgens mij is het beeld geen eens opgepoetst.

    Erg zonde.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  12. #37

    Standaard

    Ik heb net zelf bij de Makroo nog een Seizoen aangeschaft:

    Seizoen 3 - 3 halen 2 betalen, BB actie voor: 23.80
    StarTrader

  13. #38

    Standaard

    Zat vanmorgen de video van The Best of Friends te kijken.
    Weet iemand toevallig of ze op dvd uitkomen op regio 2 ??

  14. #39
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Blonde
    Ik heb net zelf bij de Makroo nog een Seizoen aangeschaft:

    Seizoen 3 - 3 halen 2 betalen, BB actie voor: 23.80
    Mag je de 3 delen dan in de box kopen of moet je ze los kopen als je gebruik wilt maken van de 3 halen 2 betalen actie??

    Elwood.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prem
    Zat vanmorgen de video van The Best of Friends te kijken.
    Weet iemand toevallig of ze op dvd uitkomen op regio 2 ??
    Ja, de best of komt ook op DVD
    Originally posted by Elwood Blues
    [b]Mag je de 3 delen dan in de box kopen of moet je ze los kopen als je gebruik wilt maken van de 3 halen 2 betalen actie??
    Nee, je moet ze los kopen. Toen ik seizoen 3 in een box kocht, moest ik namelijk de ''gewone'' prijs betalen.

  16. #41

    Standaard

    Even deze thread new leven in blazen!

    ik heb vandaag weer eens een Friends DVDtje gekocht:

    S.5-Ep1-8.

    S9 loopt nu in de States vorige week was afl. 5 daar te zien deze week is 6 alweer aan de beurt, je kan de verhaal lijn volgen door je op te geven op de amerikaanse mailinglist via de Nl dvd's kun je die vinden

    Iemand anders die nog zijn of haar Friends ervaringen wil delen?
    StarTrader

  17. #42

  18. #43

    Standaard The ultimate box

    Hehe, ik was ook aan het denken om wat friends-dvd's te kopen, enige probleem is dat ik het nogal raar vind om sommige series wel en andere niet te hebben...
    Toen ik er met een vriend over aan het praten was zei hij me dat zijn jongere broer (ook een grote friends-fan) stiekem aan het hopen was dat er een soort "ultimate collectors edition boxset" zou komen indien de serie definitief ten einde is... (wat waarschijnlijk niet lang meer zal duren, maar je weet nooit!)
    Stel je voor, een box met zo'n 30 DVD's!!!! Zal wel wat kosten maar staat toch wel aardig op de kast!

    Zou iemand van jullie zoiets kopen?! Ik mischien wel als ik het geld heb! (het eeuwige probleem)

  19. #44

    Standaard Re: The ultimate box

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter_D
    Hehe, ik was ook aan het denken om wat friends-dvd's te kopen, enige probleem is dat ik het nogal raar vind om sommige series wel en andere niet te hebben...
    Toen ik er met een vriend over aan het praten was zei hij me dat zijn jongere broer (ook een grote friends-fan) stiekem aan het hopen was dat er een soort "ultimate collectors edition boxset" zou komen indien de serie definitief ten einde is... (wat waarschijnlijk niet lang meer zal duren, maar je weet nooit!)
    Stel je voor, een box met zo'n 30 DVD's!!!! Zal wel wat kosten maar staat toch wel aardig op de kast!

    Zou iemand van jullie zoiets kopen?! Ik mischien wel als ik het geld heb! (het eeuwige probleem)
    Elk seizoen heeft zijn eigen box.... en deze passen allemaal op elkaar aan zijn precies hetzelfde op de kleur na dan en dat maakt een heel mooi geheel als je ze allemaal hebt... het lijkt dan net zoals jij wilt een grote box....

  20. #45

    Standaard

    En nu maar wachten tot ze ook de Best of Friends 1-4
    op regio 2 gaan uitbrengen
    God Created Mother Because He Could Not Be Everywhere.

  21. #46

    Standaard

    ik heb vandaag maar serie 1 gekocht,voor 17,50 euro!
    ik heb alle series,alleen was deel 1,2,en 6 opvideo.kwaliteitsverschil is toch wel goed te zien vind ik.
    ik moet dus nog 2 series vervangen,misschien deel 2 volgende week.
    iemand die interesse heeft in de video's let me know!

    mazzel,niels

  22. #47

    Standaard Re: Re: The ultimate box

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Dingeling


    Elk seizoen heeft zijn eigen box.... en deze passen allemaal op elkaar aan zijn precies hetzelfde op de kleur na dan en dat maakt een heel mooi geheel als je ze allemaal hebt... het lijkt dan net zoals jij wilt een grote box....
    Tja, maar dan mischien wel een voordelerige prijs en enkele leuke extra's he!

  23. #48

    Standaard

    de edities zoals die er zijn in the states zullen hier echt niet uitgebracht worden,daar is toch geen markt voor nu iedere fan de serie eigenlijk al heeft toch?

    enne,de boxen mogen dan wel mooi zijn maar als je de series los koopt ben je veeeel goedkoper uit.
    alleen jammer dat ik de nieuwe altijd al op de release date moet hebben,26 euro -10% is toch behoorlijk prijzig.

    dat ze die dingen toch eens widescreen maken he,dat vind ik wel erg jammer.

    mazzel,niels

  24. #49
    bobeldijk
    Guest

    Standaard

    Mijn favoriete aflevering blijft nog steeds waarin Ross en Rachel een "tijdelijke break" nemen.
    Op een gegeven moment zat Rachel op de vensterbank naast de telefoon... en de muziek van U2 met With or without you op de achtergrond.

    Ik denk dat dat mijn favoriete aflevering en scene is!!

    Misschien dat iemand weet welke aflevering dit is???

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bobeldijk
    Mijn favoriete aflevering blijft nog steeds waarin Ross en Rachel een "tijdelijke break" nemen.
    Op een gegeven moment zat Rachel op de vensterbank naast de telefoon... en de muziek van U2 met With or without you op de achtergrond.

    Ik denk dat dat mijn favoriete aflevering en scene is!!

    Misschien dat iemand weet welke aflevering dit is???
    Goede aflevering inderdaad en volgens mij is dat:

    The One Where Ross And Rachel Take A Break

    of

    The One The Morning After
    StarTrader

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •