Pagina 98 van 125 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.426 tot 2.450 van 3121 worden weergegeven.
  1. #2426

    Standaard

    Wat een gave box Erik! Ik wist niet dat de Family Guy serie op dvd was uitgebracht, in ieder geval niet in Nederland. Of heb ik dat mis?
    Laatst aangepast door roninpacino : 13-12-2009 om 00:28
    --

  2. #2427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Wat een gave box Erik! Ik wist niet dat de Family Guy serie op dvd was uitgebracht, in ieder geval niet in Nederland. Of heb ik dat mis?
    Dat hoofd in ieder geval niet in NL.

  3. #2428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    De knoop doorgehakt en besteld;



    Amazon.com exclusive toch? Is dat 'probleem' met douanekosten nou opgelost eigenlijk? Hoorde dat je bij amazon.com vaak de kans liep op extra kosten... Wil deze namelijk heel graag
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #2429

    Standaard

    Kon deze ook niet laten staan.. niet mijn favoriete film, maar staat mooi bij het andere editie die ik bij bol heb besteld


    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  5. #2430

  6. #2431

    Standaard

    Zooo voordat ik ga law abating citizin ga kijken, deze maar gekocht




    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  7. #2432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Wat een gave box Erik! Ik wist niet dat de Family Guy serie op dvd was uitgebracht, in ieder geval niet in Nederland. Of heb ik dat mis?
    In Nederland niet nee. Deze is uit de US regio 1, een Amazon exclusive inderdaad.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Amazon.com exclusive toch? Is dat 'probleem' met douanekosten nou opgelost eigenlijk? Hoorde dat je bij amazon.com vaak de kans liep op extra kosten... Wil deze namelijk heel graag
    Je mag tot zoveel 100 euro vrij importeren, dus ik verwacht niet dat ik douanekosten moet betalen voor dit pakket, hij is wel erg groot, dus valt wel op natuurlijk... Maar in principe moet het geen probleem zijn.

  8. #2433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht

    Je mag tot zoveel 100 euro vrij importeren, dus ik verwacht niet dat ik douanekosten moet betalen voor dit pakket, hij is wel erg groot, dus valt wel op natuurlijk... Maar in principe moet het geen probleem zijn.
    onzin.

    Je mag tot 22 euro vrij importeren.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #2434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    onzin.

    Je mag tot 22 euro vrij importeren.
    Klopt. Het geluk moet aan je kant staan. Verleden week 10 euro douanekosten moeten betalen voor mijn Human Condition box. In mijn geval wel een zeldzaamheid. In al die jaren slechts een handvol keer pech gehad.

  10. #2435

    Standaard

    Nou 1op de 2 aankopen nu zijn ieg blu ray.... had ik niet verwacht een paar maanden geleden







    [Mod edit: Er is een apart topic voor Blu-ray aankopen ]
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 14-12-2009 om 13:26
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  11. #2436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    onzin.

    Je mag tot 22 euro vrij importeren.
    Ik zie het ja. 22 tot 150 euro wel omzetbelasting. Nou die 12 euro omzetbelasting vind ik ook weer geen ramp.

  12. #2437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Ik zie het ja. 22 tot 150 euro wel omzetbelasting. Nou die 12 euro omzetbelasting vind ik ook weer geen ramp.
    BTW is het probleem niet, het gaat eerder om de door TNT berekende inklaringskosten (administratiekosten). Zonde geld altijd
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #2438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    BTW is het probleem niet, het gaat eerder om de door TNT berekende inklaringskosten (administratiekosten). Zonde geld altijd
    En dat is ook weer 17euro

  14. #2439

    Standaard

    Zou jammer zijn. Maar heb het er eventueel wel voor over. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehad, dus hoop dit keer ook niet .

  15. #2440

    Standaard

    Zojuist bij Amazon.co.uk besteld

    ER Seizoen 1-15 Box, ik had de eerste 11 al ooit individueel gekocht, maar heb deze nu verkocht en ga men collectie dus compleet maken met de box.



    En ook The Shield Season 1-7, jammer dat hij 15 pond is opgeslagen, maar wilde toch niet wachten, had het laatst S1 hier in de MM gekocht, en wow zo een goede serie!

    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  16. #2441

    Standaard


    What We Do In Life Echoes In Eternity

  17. #2442

    Standaard

    Deze week bij cdwow:
    - 21 Grams/Ronin/The Usual Suspects
    - Coming to America (Meteen in Backorder helaas)
    - Singin' in the Rain LE
    - 2001: a space odyssey
    - Cast Away SE
    - Zoolander SE
    - Sunset Boulevard SE
    - Top Gun (helaas ook meteen in backorder)
    - Rebel without a cause

    Net bij V&D voor 9.98 per stuk:
    - Up
    - Sneeuwwitje en de zeven dwergen

  18. #2443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door melvddonk Bekijk bericht
    Net bij V&D voor 9.98 per stuk:
    - Up
    - Sneeuwwitje en de zeven dwergen
    Zeker +2000 airmiles?
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  19. #2444

    Standaard

    Zonder airmiles dacht ik, had ze ook voor gewoon €10 op de site gezien
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  20. #2445

    Standaard


    What We Do In Life Echoes In Eternity

  21. #2446

    Standaard

    The Warriors: Director's Cut
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #2447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRR Bekijk bericht
    Zeker +2000 airmiles?
    Nee, zonder airmiles.

  23. #2448

    Standaard

    Mannen die Vrouwen haten geruild met Romyy.
    Heb er zin in
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  24. #2449

    Standaard

    'Up' en (voor onder de kerstboom) 'Abre Los Ojos'.

  25. #2450

    Standaard

    The Quick And The Dead – Superbit
    Dracula – Superbit

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 98 van 125 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •