Pagina 46 van 125 EersteEerste ... 364243444546474849505696 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 3121 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard

    Changeling en Carlito's Way voor 13,50 excl. bij Mediadis
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  2. #1127

    Standaard

    3 voor €15 bol.com;
    - All About Eve
    - Grapes of Wrath
    - Judgement At Nuremburg

    Verder nog bij bol.com;
    - On The Waterfront
    - Rebel Without a Cause (2-disc)
    - The Hustler (2-disc)
    The horror...the horror...

  3. #1128

    Standaard

    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  4. #1129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht

    en nu is het genoeg !! (tot de B1G2 Deepdiscount actie )
    het wordt toch eens tijd voor zo`n actie
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #1130

  6. #1131

    Standaard

    Via forum:

    Crash SE 2DVD
    Lucky Number Slevin SE 2DVD
    PSN: r4zZ1__

  7. #1132

    Standaard

    Binnen:


    (cover zonder de rode balk)

    film uit m'n geboortejaar, dus goed!
    Laatst aangepast door BigLebowski : 28-07-2009 om 21:02
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #1133
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    En wederom is Amazon Canada supersnel. Afgelopen zondag besteld, maandag verstuurd en vandaag al in huis (en met gewone priority verzending!):

    The David Cronenberg Collection (met daarin Crash, Fast Company (2 disc), eXistenZ, Naked Lunch, Spider)
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  9. #1134
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Helemaal vergeten te melden. Gisteren was van Play Kingdom Of Heaven (special extended limited edition) nog binnengekomen. Inclusief 4 'foto's' en een lelijk gedrukt nummer (21052) om aan te geven hoe limited het wel niet is

    Met nog een paar schijfjes onderweg heb ik weer flink wat te kijken de komende tijd.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  10. #1135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    En wederom is Amazon Canada supersnel. Afgelopen zondag besteld, maandag verstuurd en vandaag al in huis (en met gewone priority verzending!):

    The David Cronenberg Collection (met daarin Crash, Fast Company (2 disc), eXistenZ, Naked Lunch, Spider)
    bij mij zijn ze niet zo snel: 23 juni besteld

    Shipping estimate:Jul 13 2009
    Delivery estimate:Oct 9 2009 meestal klopt dit niet maar heb items nog steeds niet binnen

    on topic: binnen:





    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #1136
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    ...bij mij zijn ze niet zo snel: 23 juni besteld

    Shipping estimate:Jul 13 2009
    Delivery estimate:Oct 9 2009 meestal klopt dit niet maar heb items nog steeds niet binnen...
    Welke verzendingsoptie heb je gekozen? Verzonden op 13 juli en ontvangst pas op 9 oktober is wel erg lang. Zelf kies ik altijd voor de middelste optie ('priority'). Officieel kan dat tot 4 weken duren, maar tot nu was de traagste bezorging iets van 5 werkdagen. Mijn David Cronenberg Collection is dus door Amazon Canada, net als veel andere bestellingen, gewoon gratis opgewaardeerd naar 'expedited' en via DHL-tracking kon ik zien waar het pakje was gedurende de verzending.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  12. #1137

    Standaard

    Trade

    Via forum:

    Abre Los Ojos
    Y Tu Mama Tambien
    PSN: r4zZ1__

  13. #1138

    Standaard


    (eindelijk!!)













    Via ruil

    We Were Soldiers
    Laatst aangepast door JT H. : 29-07-2009 om 16:36

  14. #1139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    bij mij zijn ze niet zo snel: 23 juni besteld

    Shipping estimate:Jul 13 2009
    Delivery estimate:Oct 9 2009 meestal klopt dit niet maar heb items nog steeds niet binnen

    on topic: binnen:





    vond de films echt mega slecht vergeleken met de anime...
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  15. #1140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duo Maxwell Bekijk bericht

    (eindelijk!!)
    Zoek hem al eeuwen in een R2 versie! Waar heb je deze vandaan?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #1141

    Standaard

    Binnen:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #1142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht

    Uitstekende aankoop! Twee fantastische samoerai-classics van de meester himself. Het duel aan het einde van Sanjuro is simpelweg briljant.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  18. #1143

    Standaard

    Once upon a time in the West ()
    The Descent (had er aardig wat over gehoord en voor €2,50 meegenomen bij de FRS)

    Verder heeft mijn broertje nog The Transformers gekocht en mijn pa Iron Man 2disc SE (BR).
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  19. #1144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Welke verzendingsoptie heb je gekozen? Verzonden op 13 juli en ontvangst pas op 9 oktober is wel erg lang. Zelf kies ik altijd voor de middelste optie ('priority'). Officieel kan dat tot 4 weken duren, maar tot nu was de traagste bezorging iets van 5 werkdagen. Mijn David Cronenberg Collection is dus door Amazon Canada, net als veel andere bestellingen, gewoon gratis opgewaardeerd naar 'expedited' en via DHL-tracking kon ik zien waar het pakje was gedurende de verzending.
    neem altijd goedkoopste,bij de .com variant krijg ik bestelling meestal wel rap binnen; ach, ik heb toch een kijkachterstand van hier tot Tokyo (en terug), vandaag ook nog binnen:

    As Tears go By
    The Honymoon Killers
    Sullivan's Travels
    L'Avventura
    Dog Bite Dog
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 29-07-2009 om 20:11
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #1145

    Standaard

    Erbij:
    High Plains Drifter

    The Exorcist R2UK

    Cool Hand Luke DE R2UK

  21. #1146

    Standaard

    Bij de MM:

    Saw IV (2-disc Steelbook) € 4,99

    Hoef hem niet per se te zien Had Saw III al uitgezet na een half uur, maar heb tot nu toe alle Steelbooks van de Saw films (en de digi van Saw II), dus deze is gewoon om de collectie volledig te houden


  22. #1147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Bij de MM:

    Saw IV (2-disc Steelbook) € 4,99

    Hoef hem niet per se te zien Had Saw III al uitgezet na een half uur, maar heb tot nu toe alle Steelbooks van de Saw films (en de digi van Saw II), dus deze is gewoon om de collectie volledig te houden
    Dus een collectie kopen/verzamelen terwijl de films compleet ruk zijn??? Laten we hopen dat ze dan niet door gaan t/m deeltje 8 ofzo....

    Kun je je toch beter storten op een serie films die wel de moeite waard zijn....toch?

    Er zijn zoveel goede horrorfilms te koop. Op de een of andere manier blijft die Sawreeks maar populair.....vreemd....

  23. #1148

    Standaard

    Ik was er na het zien van deel 1 al klaar mee!

    (Heb nog de 2-disk steelbook liggen. Kopers zijn welkom.)
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #1149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dus een collectie kopen/verzamelen terwijl de films compleet ruk zijn??? Laten we hopen dat ze dan niet door gaan t/m deeltje 8 ofzo....

    Kun je je toch beter storten op een serie films die wel de moeite waard zijn....toch?

    Er zijn zoveel goede horrorfilms te koop. Op de een of andere manier blijft die Sawreeks maar populair.....vreemd....
    Mja, het ging me ook om de Steelbook collectie. En 5 euro vind ik niet veel Deeltje 5 ga ik ook zeker niet aanschaffen, omdat ik de uitgaves gewoon al niet mooi vind.

    Overigens vond ik deel 1 en 2 wel beide super. Deel 1 vond ik niet eens zo zeer horror. Maar dat was dan ook wel de beste


  25. #1150

    Standaard

    Ik heb de volgende films gehaald,

    Twisted
    Blue Steel
    Guilty by assocation
    Zero Tolerance
    Dresden
    Bandits

Pagina 46 van 125 EersteEerste ... 364243444546474849505696 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •