Pagina 13 van 61 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1525 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Komen er ook focus points in voor in die Maximum Movie Mode?
    Nee, er zijn geen Focus Points. Er is scène-specifiek commentaar van regisseur Chris Columbus te zien, storyboards en fotogalerijen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Zijn er extras die niet nl ondertiteld zijn?
    De trailers en televisiespots zijn niet ondertiteld.

  2. #302

    Standaard

    @Frank
    Wordt er in de PIP met chris colombus aandacht besteed aan(of in de 1uur durende docu):
    -het maken van het kasteel?
    -Het maken van de sets?
    -De CGI en special effects?

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    @Frank
    Wordt er in de PIP met chris colombus aandacht besteed aan(of in de 1uur durende docu):
    -het maken van het kasteel?
    -Het maken van de sets?
    -De CGI en special effects?
    Er is vanalles te zien en te horen tijdens de In-Movie Expierience en de documentaires over de sets, de cast, de muziek, de special effects, enz. Op de UE van Harry Potter and the Half-Blood Prince zal de documentaire zelfs geheel in het teken staan van de special effects. Ik denk dat als straks alle UE's zijn uitgebracht je een schat aan informatie hebt gekregen, maar ook dat er nog genoeg ander materiaal bestaat om in de toekomst nog meer uitgaves uit te brengen.

  4. #304

    Standaard

    Vandaag de steelbook versie binnengekregen van de 6. Ik ben enorm benieuwd naar de beeldkwaliteit ook al weet ik dat deze goed is. Van het weekend maar is zien denk ik


  5. #305

    Standaard

    Foto's van de steelbook:
    klik
    klik
    klik
    klik


  6. #306

    Standaard

    Qua beeldkwaliteit is Harry Potter 6 top! Een van de betere films tot nog toe gezien in hd.

  7. #307

    Standaard

    @Frank
    Je hebt men vraag verkeerd geïnterpreteerd.
    Is dit allebij aanwezig of alleen de In-Movie Experience?
    • In-Movie Experience with Director Chris Columbus: An interactive viewer experience where the entire film is examined; includes PiP, Storyboard Comparisons, Still Galleries (Blu-ray Exclusive)
    • WB Maximum Movie Mode picture-in-picture programming, cast walk-ons, focus points, graphics and more. (Blu-ray exclusive)

  8. #308

    Standaard

    Er is alleen een In-Movie Experience aanwezig, zoals in het persbericht staat beschreven. Harry Potter and the Half-Blood Prince heeft een Maximum Movie Mode-optie.

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er is alleen een In-Movie Experience aanwezig, zoals in het persbericht staat beschreven. Harry Potter and the Half-Blood Prince heeft een Maximum Movie Mode-optie.
    In het persbericht stond ook Maximum Movie Mode voor de UE's.(op bluray.com)
    Kan je me meer vertellen over die in-movie-experience (kom je er veel in te weten, veel beelden achter de schermen,...)?

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    In het persbericht stond ook Maximum Movie Mode voor de UE's.(op bluray.com)
    In de persberichten voor de Europese releases stond in ieder geval niets in over een Maximum Movie Mode. Of de US release deze wel heeft weten we over twee weken, want dan komen de UE's daar pas uit.

    EDIT: De backcovers van de Amerikaanse UE's maken in ieder geval alleen melding van een In-Movie Experience, niet van een Maximum Movie Mode.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Kan je me meer vertellen over die in-movie-experience (kom je er veel in te weten, veel beelden achter de schermen,...)?
    Tijdens de In-Movie Experience zijn geen beelden van achter de schermen te zien, daarvoor moet je bij de documentaire zijn. Zoals reeds gezegd komt regisseur Chris Columbus tijdens de In-Movie Experience regelmatig in beeld om je wat te vertellen over de scène die je ziet. Er zijn ook storyboards en fotogalerijen te bekijken. De fotogalerijen laten wel materiaal van achter de schermen zien (zoals bijvoorbeeld foto's van de maquette van Hogwarts en foto's van de Hogwarts Express). De rest van de extra's mag je zelf ontdekken.
    Laatst aangepast door Frank : 24-11-2009 om 19:21

  11. #311

    Standaard

    Heeft iemand enig idee wat de release data zijn van de ultimate editions van Harry Potter 3,4,5 en 6???
    Of waar zou ik dat kunnen vinden??

  12. #312

    Standaard

    Deze zijn nog niet bekend.
    Waarschijnlijk na nieuwjaar.

  13. #313

    Standaard

    Ik vermoed dat volgende delen zullen uitgebracht worden rond de bioscoopreleases en of dvd-bd releases van de twee laatste films.

    Laatste UE ongeveer 6 maanden na dvd-br release van deel 7.2.

    Zo kan men van het laatste deel ook eerst gewone versie verkopen. En bij de eerste Pasen of Kerst daar op volgend de laatste UE.

  14. #314

    Standaard

    Net Deel 1 & 2 volledig bekeken.
    De extra scenes merk je goed op, ze geven een extra informatie en het is best fijn om ze nu op de juiste plaats in de film te zien. Sommige overgangen zijn merkbaar bij de muziek, maar da's niet storend.

    Wat me wel is opgevallen is dat de NL ondertiteling bij de Chamber Of Secrets een paar keer niet synchroon loop't met het beeld. Dat mag toch niet bij zo'n duren release eigenlijk. Maar het zijn schoonheidsfoutjes.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Net Deel 1 & 2 volledig bekeken.
    De extra scenes merk je goed op, ze geven een extra informatie en het is best fijn om ze nu op de juiste plaats in de film te zien. Sommige overgangen zijn merkbaar bij de muziek, maar da's niet storend.

    Wat me wel is opgevallen is dat de NL ondertiteling bij de Chamber Of Secrets een paar keer niet synchroon loop't met het beeld. Dat mag toch niet bij zo'n duren release eigenlijk. Maar het zijn schoonheidsfoutjes.
    Kan je meer vertellen over het niet synchroon lopen?
    Is het bij de gewone of de verlengde versie?
    Is het heel erg on-synchroon(verkeerde subs bij verkeerde scène,subs lopen veel achter,...)?

  16. #316

    Standaard

    Opgevallen bij deel 2:
    - Extended Edition
    - Net voor het innemen van de verwisselingsdrank op de toiletten (de zin: "Dan hebben we maar 1 uur tijd") komt ongeveer 5 seconden te laat.

    Zo zijn er nog 'n paar gevallen, maar kan ze niet direct meer plaatsen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  17. #317

    Standaard

    Ik heb net het stukje bekeken wat nmbs schreef en inderdaad, de ondertiteling loopt een seconde of 5 achter op dat moment. Een schrale troost, alle ondertitelsporen lopen op dat moment achter.

  18. #318

    Standaard

    Enkel bij de Nederlandse subs?
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  19. #319

    Standaard

    Nee, alle ondertitelingen lopen op dat moment achter.

  20. #320

    Standaard

    Das jammer. Is uiteraard maar voor een heel kort stukje. Mss heeft de US versie dit probleem niet. Ik ga ze daar kopen volgende maand.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb net het stukje bekeken wat nmbs schreef en inderdaad, de ondertiteling loopt een seconde of 5 achter op dat moment. Een schrale troost, alle ondertitelsporen lopen op dat moment achter.
    De uitgaves zijn dus terug goed gecontroleerd daar bij Warner.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #322

    Standaard

    Mooie uitgaves zijn het wel. Gisteren begonnen met deel 1. Mooi beeld, tot nu toe nog geen problemen tegen gekomen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  23. #323

    Standaard

    Ik koop dan toch maar de gewone versie. Wanneer alle films uit zijn, ga ik dan misschien voor UE's. Tegen dan is het probleem van de ondertiteling waarschijnlijk opgelost.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 26-11-2009 om 18:57 Reden: ...

  24. #324

    Standaard

    Zou je denken? Ik denk van niet. Als straks alle UE's zijn uitgebracht, zal de UE van Chamber of Secrets nog steeds dezelfde schijfjes hebben als nu. Dat is gebruikelijk.

  25. #325

    Standaard

    Guys,

    Ik ben het even helemaal kwijt.
    Ik zie bij de DVD versie van de ultimate editons, die boeken en kaartjes bijzitten.
    Bij de BR zie ik daar nergens een foto van. Komt deze nog. Of is het alleen de BR.

Pagina 13 van 61 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •