Pagina 101 van 169 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.501 tot 2.525 van 4207 worden weergegeven.
  1. #2501

    Standaard

    Toch weer een goeie beslissing van PJ
    trouwens ik zie ons volgend jaar allemaal met zo'n bril lopen ,hij heeft gevoel voor mode


  2. #2502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kroegie
    hij heeft gevoel voor mode
    hmm.. dan blijf ik toch liever een beetje achterlopen..
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  3. #2503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kroegie
    Toch weer een goeie beslissing van PJ
    trouwens ik zie ons volgend jaar allemaal met zo'n bril lopen ,hij heeft gevoel voor mode
    ach ik heb daar veel Nieuw Zeelanders zien rondlopen in die korte broek en op blote voeten, en dan was het echt niet warm ofzo
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #2504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna


    hmm.. dan blijf ik toch liever een beetje achterlopen..
    Hij is ook een man hé of wil jij nu zeggen dat je je verkleed als man? niet echt opwindend hoor
    Volgens mij zijn zulke brillen geld waard, kan me nog herrinerren dat mijn moeder er 1 heeft gehad(op foto gezien ), in de jaren '70


  5. #2505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    In het boek staat "Al ligt de Ring op de weg, dan zal ik hem nog niet oprapen"
    Dat vind ik nogal onlogisch, gezien het feit dat de Ring op iedereen grote invloed heeft, incl. Gandalf en Galadriel.
    Isildur, de Negen, Denethor, Boromir en zelfs Saruman zijn allemaal verleid door Sauron/de Ring en Faramir zou zonder blikken of blozen de Ring links laten liggen? Niet erg logisch
    Ben net aan het denken, maar de ring kiest uiteraard zelf door wie hij opgepakt wordt. Blijkbaar zijn Faramir en Aragorn niet de juiste personen. De ring is 500 jaar in het bezit geweest van een Hobbit en wil nu ook weer in het bezit zijn van een Hobbit. Hobbits zijn eigenlijk niet sterk genoeg (zie Gollum), maar hebben daarentegen hele andere eigenschappen die ze helpt in hun queeste (zie Sam).
    Je kunt altijd wel zeggen waarom niet zus of zo, maar niet alles is beïnvloedbaar, waardoor bepaalde dingen anders gaan dan je normaal zou denken...

  6. #2506

  7. #2507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    De ring is 500 jaar in het bezit geweest van een Hobbit en wil nu ook weer in het bezit zijn van een Hobbit.
    Dat lijkt me juist helemaal niet. Hobbits blijken heel goed bestand tegen de macht van de Ring. OK, het corrumpeert de geest van de Hobbit in mate, maar ze zullen zich niet snel onderwerpen aan Sauron (vervagen tot geest) . Ik denk dat de Ring veel liever in handen komt van een Mens. Zoals Gandalf al terecht waarschuwt, de Ring zou Mensen en Tovenaars al heel snel corrumperen, ook al heten ze Gandalf of Aragorn.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #2508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slayerboy
    2 return of the king spoiler fotows!!


    GROOOOOTE SPOILERS!
    http://img-www.theonering.net/images/scrapbook/5772.jpg
    Deagol and Smeagol.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #2509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Deagol and Smeagol.
    yep yep
    ik wil meer spoiler fotows!
    ik wil trailers!
    IK wil een workprint vcd van TROTK!!!!

  10. #2510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slayerboy


    yep yep
    ik wil meer spoiler fotows!
    ik wil trailers!
    IK wil een workprint vcd van TROTK!!!!
    het voorproefje zal binnenkort wel komen, aangezien de film niet zo lang gaat draaien als FoTR(denk ik) zal het filmpje van RoTK binnenkort wel ergens verschijnen(Als ze net zoals vorig jaar zo'n trailer als bedankje geven )


  11. #2511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kroegie


    het voorproefje zal binnenkort wel komen, aangezien de film niet zo lang gaat draaien als FoTR(denk ik) zal het filmpje van RoTK binnenkort wel ergens verschijnen(Als ze net zoals vorig jaar zo'n trailer als bedankje geven )
    hoop et

  12. #2512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kroegie


    of wil jij nu zeggen dat je je verkleed als man?
    jakkie
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  13. #2513

    Standaard

    Ik kom net van de film, een woord: WOW!

  14. #2514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dat lijkt me juist helemaal niet. Hobbits blijken heel goed bestand tegen de macht van de Ring. OK, het corrumpeert de geest van de Hobbit in mate, maar ze zullen zich niet snel onderwerpen aan Sauron (vervagen tot geest) . Ik denk dat de Ring veel liever in handen komt van een Mens. Zoals Gandalf al terecht waarschuwt, de Ring zou Mensen en Tovenaars al heel snel corrumperen, ook al heten ze Gandalf of Aragorn.
    Hobbits zijn niet zo bestand tegen de ring. Kijk maar naar Gollum en Bilbo. Ze houden het hoogstens iets langer uit. Wat wel belangrijk is, is dat hobbits relatief zwakke wezens zijn -misschien naar verhouding wel de zwakste van alle wezens van Midden-aarde. Ze hebben geen leger, geen toverkracht, en ook geen ambities om op verre tochten te gaan, gebieden te veroveren e.d. Als ringdrager zijn ze dus ideaal. Ze zijn te zwak om de ring als wapen te gebruiken, en ze hebben er gezien de afwezigheid van enige ambitie of zin voor avontuur ook geen behoefte aan. Als de Nazgul de ring moeten ophalen bij een Hobbit, dan is dat een eitje.
    Mensen zijn wat talrijker en beter bewapend. Ze hebben ook legers. Maar ze hebben geen toverkracht, zodat ze eigenlijk ook niet in staat zijn de ring als wapen te hanteren. Daar staat tegenover dat ze een minder verborgen leven leiden dan de relatief onbekende Hobbits. Bovendien zijn ze ambitieus en arrogant, en daardoor geneigd toch te proberen de ring openlijk voor eigen doeleinden te misbruiken. Ze zijn voor Nazgul dus makkelijker te vinden en toch relatief ongevaarlijk -zeker in vergelijking met tovenaars en elfen.

    De ring heeft dus twee mooie opties.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #2515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Hobbits zijn niet zo bestand tegen de ring. Kijk maar naar Gollum en Bilbo. Ze houden het hoogstens iets langer uit. Wat wel belangrijk is, is dat hobbits relatief zwakke wezens zijn -misschien naar verhouding wel de zwakste van alle wezens van Midden-aarde.
    Ik had kunnen zeggen, Hobbits zijn beter bestand tegen de Ring dan Mensen. Juist daarom lijkt het me logisch dat de Ring bij Mensen probeert te komen. Die zijn veel makkelijker te corrumperen. De wil die bij Hobbits aanwezig is om zichzelf niet te laten leiden door de wil van de Ring is groter dan elk wezen dan ook. Waarschijnlijk hebben ze ook zoals jij aangaf niet veel ambitie om iets met die Ring te doen. Ze zien het zoals Bilbo en Gollum meer als een onmisbaar bezit. Niet erg nuttig voor de Ring, die daarom Gollum ook al eens verliet.

    Om daarna opgepakt te worden door Bilbo. Dat is nog steeds een mysterie
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #2516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Om daarna opgepakt te worden door Bilbo. Dat is nog steeds een mysterie
    Dat was dus niet voorzien door de ring, toeval/ongelukje dus. Door dit ongelukje is de loop der dingen ook anders geworden dan de ring gewild had.
    Is het ook niet zo dat de ring pas greep op je krijgt als je hem in je bezit hebt, of je er erg naar verlangt... Boromir verlangde nogal naar de ring (voor eigen gebruik) en was daardoor ook aangetrokken tot de ring. Faramir had er een heel ander doel voor (aan z'n vader geven, toch?) en daardoor niet direct aangetrokken op demanier zoals Boromir. Sam heeft nooit enige interesse gehad in de ring, alleen om Frodo te dienen. Ook hij is dus nooit verleid door de ring. Er zit dus zeker wel logica in...

  17. #2517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Is het ook niet zo dat de ring pas greep op je krijgt als je hem in je bezit hebt, of je er erg naar verlangt... Boromir verlangde nogal naar de ring (voor eigen gebruik) en was daardoor ook aangetrokken tot de ring. Faramir had er een heel ander doel voor (aan z'n vader geven, toch?) en daardoor niet direct aangetrokken op demanier zoals Boromir. Sam heeft nooit enige interesse gehad in de ring, alleen om Frodo te dienen. Ook hij is dus nooit verleid door de ring. Er zit dus zeker wel logica in...
    Ik meen uit de boeken te herinneren dat Sam nog wel iets van een visioen krijgt als hij de Ring heeft. Als een soort super tuinman ofzo Maar dat visioen is al snel weg.

    Blijkbaar heeft het zien van de Ring niet veel invloed op een Hobbit, tenzij ze hem een tijdje hebben gedragen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Faramir had er een heel ander doel voor (aan z'n vader geven, toch?) en daardoor niet direct aangetrokken op demanier zoals Boromir.
    Faramir heeft meer tijd doorgebracht met Gandalf geloof ik en daarom kon hij misschien uiteindelijk de Ring laten gaan. In het boek vond ik dat te makkelijk gaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #2518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik meen uit de boeken te herinneren dat Sam nog wel iets van een visioen krijgt als hij de Ring heeft. Als een soort super tuinman ofzo Maar dat visioen is al snel weg.
    in welk boek is dit? lijkt me leuk om dat verfilmd te zien


  19. #2519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kroegie


    in welk boek is dit? lijkt me leuk om dat verfilmd te zien
    In ROTK, net als hij de Ring van Frodo heeft overgenomen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #2520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik hoop dan ook op een verbetering in de extended ala Lorien
    Inderdaad, die scene ging van saai naar prachtig! Ongelooflijk!

  21. #2521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW


    Inderdaad, die scene ging van saai naar prachtig! Ongelooflijk!
    Mis alleen nog steeds de blinddoekscene. Had makkelijk gekunt en nét weer wat meer inzicht gegeven over de verhoudingen elf/dwerg en de relatie binnen The Fellowship.

    Wat trouwens ook een leuke feature zou zijn geweest is zoeits als "Artefacts of Middel Earth". Zodra je iets in beeld ziet wat écht Middle Earths is, dan kun je klikken op een icoontje en krijg je geschiedenisles. Vooral voor de niet boeklezers lijkt me dit handig, want sommige dingen worden gewoon niet uitgelegd, terwijl dit wél in het boek zo was...

  22. #2522

    Standaard

    Het gaat lekker met TTT: in de VS is ie dit weekend de grens van 200 miljoen gepasseerd (zie http://story.news.yahoo.com/news?tmp...e_boxoffice_dc) en heeft ie ook nieuwste Spielberg/DiCaprio-combi (Catch me if you can, die dit weekend uitkwam) met gemak achter zich gehouden.

  23. #2523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Het gaat lekker met TTT: in de VS is ie dit weekend de grens van 200 miljoen gepasseerd (zie http://story.news.yahoo.com/news?tmp...e_boxoffice_dc) en heeft ie ook nieuwste Spielberg/DiCaprio-combi (Catch me if you can, die dit weekend uitkwam) met gemak achter zich gehouden.
    Ja, toch lijkt me dat wel een leuke film, alsmede Gangs of New York.
    Maar TTT is gewoon de topper van het jaar.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #2524

  25. #2525

    Standaard

    Dus over een weekje al in de top 10-lijst allertijden wereldwijd???

Pagina 101 van 169 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •