Pagina 5 van 169 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 4207 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Je hebt gelijk, ik was in de war. Maar het waren iig vreemde creaturen. En ik hoop wel dat die in de film komen, een toch belangrijk moment in de oorlog.
    Nou weet ik het weer, dat was die donkere gang waar Gimli heel erg bang voor was om die te betreden omdat hij de "pressence" van die geesten voelden ofzo....
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Toch wel, ik quote uit de Nederlandse versie:

    De Silmarillion blz 92 (r. 34 - 36)

    "Over het lot...uiteindelijk zichzelf verslond"
    Denk dat ik het maar eens ff over moet lezen dan....maar mijn geheugen zegt toch iets dat ieder geval 1 spin zichzelf op at...

    En aangezien Shelob werd neergstoken door Sam/Frodo kan die het niet zijn.

    Waarom waren er dan ook zoveel spinnen
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Met de eerste opmerking ben je misschien in de war met de Hobbit, de spinnen van het Demsterwold?

    Dat van die kinderen eten klopt wel, maar later verdwaalde het beest in de woestijn van Harad en vrat ze zichzelf op.
    Daar heb je inderdaad ook veel van die beesten.
    Maar bedoelde de omgeving van Ered Gorgoroth en de Nan Dungortheb.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Hogaarts


    Nou weet ik het weer, dat was die donkere gang waar Gimli heel erg bang voor was om die te betreden omdat hij de "pressence" van die geesten voelden ofzo....
    Dat was het pad der doden Het steenwagendal was een verborgen pad in het bos, die leidde naar de muren van de Pelennor. Die vonden Theoden en co dankzij de Wozen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Hogaarts
    En aangezien Shelob werd neergstoken door Sam/Frodo kan die het niet zijn.
    Misschien heeft uiteindelijk Shelob zichzelf ook opgegeten, het werd wel neergestoken, maar niet doodgestoken. Het wordt niet echt vertelt.
    Alhoewel, een citaat uit The Tolkien Companion van David Day :

    Shelob paralyzed Frodo, and would have consumed him but for Samwise who first blinded Shelob with the light of the Phial of Galadriel, then severely wounded her with an Elf blade. She appears to have crept away to die in her lair
    Is ook niet helemaal duidelijk natuurlijk.

    In dit zelfde boek staat ook dat Ungoliant zichzelf opeette
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dat was het pad der doden Het steenwagendal was een verborgen pad in het bos, die leidde naar de muren van de Pelennor. Die vonden Theoden en co dankzij de Wozen
    Het begint me weer te dagen. Dus zo konden ze achter een vijandelijk leger passeren zonder gezien te worden.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    In dit zelfde boek staat ook dat Ungoliant zichzelf opeette
    Aha... moet dat boek maar eens gaan aanschaffen dus.
    Want ik kon zelf niks vinden in de Engelse versie van the Silmarillion over dat Ungoliant haar eigen op at.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Hogaarts


    Het begint me weer te dagen. Dus zo konden ze achter een vijandelijk leger passeren zonder gezien te worden.
    Precies. En de orks waren ook zo vriendelijk om op die plaats de muur af te bereken
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #109
    Marielle Griffioen
    Guest

    Standaard

    [QUOTE]Originally posted by Luther Hartog
    [B]Ik denk het niet. ik denk dat de film begint met die mooie vrouwenstem en zegt: After they left each other they continued their journey. Alleen dan wat uitgebreider.

    Die mooie vrouwenstem is van Cate Blanchet, die Galadriel speelt. Verder over TTT, ik weet niet of er een intro zal komen, voor diegenen die de dvd of video niet zullen kopen/kijken, denk ik wel dat het makkelijk is, voor de fans niet denk ik, die weten uit het boek toch al wat er gaat gebeuren.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Hogaarts
    Ik denk ook niet dat deze in de film verwerkt worden. Als de trollen en Tom Bomdabil niet in deel 1 zitten, zitten deze er waarschijnlijk ook niet in.
    (
    Bedoel je de 3 versteende trollen van The Hobbit ? Als je goed heb opgelet zitten die er wel in
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #111

    Standaard

    [quote="Marielle Griffioen"]
    Die mooie vrouwenstem is van Cate Blanchet, die Galadriel speelt.
    Wat ze overtuigend goed deed, geen gemakkelijke rol, en zij voldeed eigenlijk best wel aan mijn eigen verbeelding uit het boek. Alleen die Ring-scene vond ik ietwat over de top, maar wel angstaanjagend
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Bedoel je de 3 versteende trollen van The Hobbit ? Als je goed heb opgelet zitten die er wel in

    Heb ik hem in totaal 5 keer gezien en dat waarschijnlijk elke keer gemist. Toch maar ff een keer huren die film deze week

    Laatste keer dat ik hem zag was op mijn compu, maar de transfer was een beetje te donker
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Wat ze overtuigend goed deed, geen gemakkelijke rol, en zij voldeed eigenlijk best wel aan mijn eigen verbeelding uit het boek. Alleen die Ring-scene vond ik ietwat over de top, maar wel angstaanjagend

    Dat vond ik de eerste keer ook 10 keer niks, dat groene gloedje er om heen en dat die stem van haar.

    Zelfde vond ik in het begin met Gandalf in het huis van Bilbo dat ie kwaad werd op Bilbo omdat ie hem niet vertrouwde.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marielle Griffioen
    Die mooie vrouwenstem is van Cate Blanchet, die Galadriel speelt. Verder over TTT, ik weet niet of er een intro zal komen, voor diegenen die de dvd of video niet zullen kopen/kijken, denk ik wel dat het makkelijk is, voor de fans niet denk ik, die weten uit het boek toch al wat er gaat gebeuren.
    Ik weet het niet wat ie gaat doen in het begin van deel 2. Als je kijkt naar andere films die gemaakt zijn en uit meerdere delen beslaan en elkaar opvolgen is dat ook niet gebeurt. Althans niet dat ik me dat kan herinneren. Zelfs niet bij Star Wars (behalve dat in de gele tekst dan)

    Persoonlijk denk ik wel dat PJ een klein introotje maakt zoals in het begin van deel 1. Op een tijdsduur van 3 uur vindt ik dat niet erg. En mocht je inderdaad de film niet gezien hebben voor die tijd (dat dat nog voorkomt ) dan wordt dat je duidelijk met de intro.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Hogaarts
    Dat vond ik de eerste keer ook 10 keer niks, dat groene gloedje er om heen en dat die stem van haar.
    Zelfde vond ik in het begin met Gandalf in het huis van Bilbo dat ie kwaad werd op Bilbo omdat ie hem niet vertrouwde.
    Het is best moeilijk om het uit het boek visueel te maken, misschien hadden ze iets meer met iets wazigs moeten werken, zo het een visioen lijkt. Dat leek er nu niet op.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Leuke thread al zeg ik het zelf
    Idd...ik leer er veel van, zal strasks makkelijker worden om de Silmarillion te lezen Alleen jammer dat ik nu geen zinnig woord toe kan voegen
    Nou ja, dan maar plezier met lezen...

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Hogaarts
    En aangezien Shelob werd neergstoken door Sam/Frodo kan die het niet zijn.
    Shelob is niet dood gegaan aan die steekwond hoor

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Alleen die Ring-scene vond ik ietwat over de top, maar wel angstaanjagend
    Je bedoeld wanneer Sauron 300 Elfen van zich wegslaat? Dat had ik ook de eerste keer, maar nadat ik hem vaker heb bekeken, werd het steeds natuurlijk voor mij.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Je bedoeld wanneer Sauron 300 Elfen van zich wegslaat? Dat had ik ook de eerste keer, maar nadat ik hem vaker heb bekeken, werd het steeds natuurlijk voor mij.
    Vind ik juist een mooie scene, omdat je hierdoor voor het eerst kennismaakt met de kracht van de ring, heel erg krachtig dus!

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lourens


    Vind ik juist een mooie scene
    Ik dus ook, maar ik moest hem meerdere keren bekijken. Bij de eerste keer, zat ik met zweet in m'n handen te kijken, maar ook een gevoel van...dit zullen een hoop mensen nep vinden.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Je bedoeld wanneer Sauron 300 Elfen van zich wegslaat? Dat had ik ook de eerste keer, maar nadat ik hem vaker heb bekeken, werd het steeds natuurlijk voor mij.
    Nee ik bedoelde de scene dat Galadriel de test met de ring moet doorstaan, vind ik een beetje TE.

    Die scene met Sauron is werelds
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Nee ik bedoelde de scene dat Galadriel de test met de ring moet doorstaan, vind ik een beetje TE.
    Ahhh...nee die vind ik ook geweldig, lekker eng

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ahhh...nee die vind ik ook geweldig, lekker eng
    Nou persoonlijk kwam het mij wat lachwekkend over.

    De Balrog is trouwens ook zeer goed gemaakt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #124

    Standaard

    Hebben we het net over Shelob en Ungoliant gehad..sta ik op om te gaan douchen...vind ik me toch 2 grote spinnen

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Hebben we het net over Shelob en Ungoliant gehad..sta ik op om te gaan douchen...vind ik me toch 2 grote spinnen
    Niet zo groot als bovenstaande hoop ik
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 5 van 169 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •