Pagina 51 van 169 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 4207 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Morgen pas...
    Is goed, ben benieuwd.
    Misschien dat ik het vanmiddag nog red

  2. #1252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Misschien dat ik het vanmiddag nog red
    O, haast je niet hoor. Kan toch pas op z'n minst morgen hem op de PC zetten thuis... Alvast bedankt!!

  3. #1253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    O, haast je niet hoor. Kan toch pas op z'n minst morgen hem op de PC zetten thuis... Alvast bedankt!!
    het wordt dus morgen

  4. #1254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dank jullie allemaal. Ik heb tevens de andere foto's van niet LOTR locaties erop gezet. Ook niet verkeerd dacht ik.
    Super foto's Lex, ik heb ook nog fotos van mount Doom en hobbiton van de andere kant maar we hadden zoveel foto's dat ik ze nog ff moet nakijken

    Maar we zijn wel op veel dezelfde plekken geweest, jij hebt dus ook het noord en zuideiland gedaan.

  5. #1255

    Standaard

    Zie hier een scan van een artikel hoe de "truck" gemaakt is als Gandalf z'n hoed en staf aan Bilbo geeft (ivm met het grootteverschil).

  6. #1256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elaine
    Maar we zijn wel op veel dezelfde plekken geweest, jij hebt dus ook het noord en zuideiland gedaan.
    Inderdaad beide eilanden. Totaal verschillend overigens, maar beide heeft het zijn eigen charme. Toch heeft het Zuidereiland mijn voorkeur.

    Hier is de route
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #1257

    Standaard

    Nog even een leuke tip, in april 2003 komt er een fantasy beurs, nabij Utrecht geloof ik. Daar komt JOhn Howe En Brian Froud, resp tolkien tekenaar en Dark Crystal/Labirynth. Ook zijn ze bezig LOTR acteurs te strikken en Buffy/angel mensen...

    quote:
    - We zijn in onderhandeling met acteurs uit de Lord of the Rings films, en uit de tv-series
    Buffy, Angel en Charmed

  8. #1258

    Standaard

    Alsof we achter elkaar aan zijn gereden. Wij zijn alleen ook naar de Bay of Islands geweest, daar is het echt een tropisch paradijs.
    En van tongariro naar wanganui gerreden. In het zuiden zijn we Oostelijk gegaan totaan Queenstown Zuiden is echt nog heel onbedorven. Mensen zijn trouwens ook heeeeeeeeel aardig daar, vind je niet?

  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Zie hier een scan van een artikel hoe de "truck" gemaakt is als Gandalf z'n hoed en staf aan Bilbo geeft (ivm met het grootteverschil).
    Die scene was een van de lastigste in Bag End. Maar ik was wel verbaasd hoe simpel sommige dingen zijn opgelost zoals het forced perspective dmv een doorgezaagde tafel en Bilbo die in feite een heel eind verder zit dat het doet lijken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elaine
    In het zuiden zijn we Oostelijk gegaan totaan Queenstown Zuiden is echt nog heel onbedorven. Mensen zijn trouwens ook heeeeeeeeel aardig daar, vind je niet?
    Inderdaad, net echte Hobbits En de Queenstown regio is waanzinnig mooi.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #1261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Die scene was een van de lastigste in Bag End. Maar ik was wel verbaasd hoe simpel sommige dingen zijn opgelost zoals het forced perspective dmv een doorgezaagde tafel en Bilbo die in feite een heel eind verder zit dat het doet lijken.
    In principe word je gewoon genept ja en dan praat ik nie eens over de computer effecten. Heerlijk om te zien, want dat is het mooie van film.

  12. #1262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    In principe word je gewoon genept ja en dan praat ik nie eens over de computer effecten. Heerlijk om te zien, want dat is het mooie van film.
    En eigenlijk is in dit geval ook veel beter dan computerwerk, en goed uitgewerkt, want hoe goed ik ook kijk ik zie de trucage niet.

    Heb je nou al het Creatures filmpje gezien?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1263

    Standaard

    http://www.theonering.net/movie/scrapbook/large/5363

    hier staat ook dat helmsdeep 45 minuten duurt , of lees ik dat nou verkeerd

    iig kan niet meer wachten


  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kroegie
    http://www.theonering.net/movie/scrapbook/large/5363

    hier staat ook dat helmsdeep 45 minuten duurt , of lees ik dat nou verkeerd

    iig kan niet meer wachten
    Ik zie ook 45 minuten staan. Beter! En gelijk beginnend met Gandalf en Balrog is ook niet verkeerd
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Heb je nou al het Creatures filmpje gezien?
    Nee, goed dat je het ff zegt Ben hem nú aan het downen.
    Die recensie met 45 minuten is helaas vrij slecht te lezen, maar zag idd 45 minuten staan. Ook meen ik er uit op te maken dat TTT betern en harder is dan FOTR. OK

  16. #1266

    Standaard

    Gezien en het plaatje klopt ja. Volgens mij had ik dit filmpje zelfs al eens gezien, maar door al het materiaal vergeten. Gaaf design en ik denk dat ze er erg geloofwaardig (voor zover mogelijk bij fantasy) uit gaan zien.

  17. #1267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Gezien en het plaatje klopt ja. Volgens mij had ik dit filmpje zelfs al eens gezien, maar door al het materiaal vergeten. Gaaf design en ik denk dat ze er erg geloofwaardig (voor zover mogelijk bij fantasy) uit gaan zien.
    Daar heb ik na FOTR alle vertrouwen in. WETA rules!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #1268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik zie ook 45 minuten staan. Beter!
    Dit wordt ook weer net zo hard ontkent door andere bronnen. Een review werd op aint-it-cool-news bijvoorbeeld met name op grond van de 45-minuten-opmerking als onbetrouwbaar bestempeld. De werkelijke duur van de bewuste slag wordt overigens niet genoemd, maar er wordt wel opgemerkt dat het beduidend minder is.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Dit wordt ook weer net zo hard ontkent door andere bronnen. Een review werd op aint-it-cool-news bijvoorbeeld met name op grond van de 45-minuten-opmerking als onbetrouwbaar bestempeld. De werkelijke duur van de bewuste slag wordt overigens niet genoemd, maar er wordt wel opgemerkt dat het beduidend minder is.
    dus we nemen 17 december onze stopwatch mee?

  20. #1270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    dus we nemen 17 december onze stopwatch mee?
    Als jij tijdens de film naar iets anders wil kijken dan het bioscoop-scherm: be my guest!
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #1271

    Standaard

    De eerste commercial is er!!! Slechte kwaliteit, maar wel heel mooi en met nieuwe beelden!!!

    De Mirror!

    Nog een link!

  22. #1272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Als jij tijdens de film naar iets anders wil kijken dan het bioscoop-scherm: be my guest!
    schijnt een heel slecht verhaal te zijn ja

  23. #1273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    De eerste commercial is er!!! Slechte kwaliteit, maar wel heel mooi en met nieuwe beelden!!!
    Ja, zie ik nou een adelaar of een Nazgul over Edoras heenscheren? In het boek was het een Nazgul, maar dit leek meer op een adelaar.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #1274

    Standaard

    Ik zei toch: slechte kwaliteit. Maar ik vermoed een doodgewone vogel.

  25. #1275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Ik zei toch: slechte kwaliteit. Maar ik vermoed een doodgewone vogel.
    dat denk ik ook, maar ja...waarom zouden ze dat fragment dan in de commercial stoppen?

Pagina 51 van 169 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •